دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

تصفیه آب-نمایندگی تصفیه آب شیراز

آب آشامیدنی منبع حیاتی کمیاب است. تخمین زده می شود که تنها 0.4 درصد از آب روی کره زمین برای مصرف انسان مناسب است. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در تصفیه آب ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه به این منبع حیاتی دسترسی دارند .

 

تصفیه آب 


تصفیه آب شامل چه مواردی است؟
تصفیه آب فرآیندی است که طی آن  آب تصفیه  می شود تا انسان بتواند آن را بدون خطری برای سلامتی مصرف کند. مصرف می تواند به نوشیدن و در تهیه غذا اشاره داشته باشد.
تصفیه  عمدتاً شامل از  بین بردن مواد سمی  برای افراد مانند کروم، سرب و روی و همچنین جلبک ها، ماسه یا باکتری ها و ویروس هایی است که می توانند در آب وجود داشته باشند. در اصل، هدف آن  حذف هرگونه خطر بالقوه برای سلامتی  افراد است تصفیه آب تضمین کننده دسترسی به آب پاک و جلوگیری از آلودگی رودخانه ها و دریاها


اهمیت تصفیه آب


آب منبع اساسی برای تضمین حیات همه موجودات زنده روی کره زمین است. دسترسی به آب ، سرویس بهداشتی و بهداشت یک حق اساسی است و با این حال میلیاردها نفر در سراسر جهان روزانه با مشکلات عظیم دسترسی به ابتدایی ترین خدمات مبارزه می کنند.
سلامتی انسان در درجه‌ی اول اهمیت است. آب یکی از نوشیدنی‌های مهم است که روزانه باید حدود هشت لیوان از آن مصرف شود. آلودگی آب می‎تواند صدمات جبران‌ناپذیری را سبب شود و مشکلات گوارشی ایجاد کند، به همین دلیل استفاده از انواع تصفیه‌کننده آب پیشنهاد می‌شود. آب شهری تصفیه شده است ولی گاهی اوقات نیاز به تصفیه‌ی دوباره دارد از این رو تصفیه‌کننده‌های خانگی بسیار مناسب و کارآمد هستند. 

 

دستگاه تصفیه آب


تصفیه‌کننده‌های خانگی تمام آلاینده‌ها را از داخل آب حذف و آبی سالم و بسیار شفاف ایجاد می‌کنند. بسیاری از این آلاینده‌ها و ذرات ریز موجود در آب به دلیل عبور آب از لوله‌کشی‌های آب است. برخی از لوله‌کشی‌ها بسیار قدیمی و کهنه هستند و دیواره‌های آن‌ها تخریب شده است. ممکن است آلاینده‌های این لوله‌ها وارد آب شرب بشوند و سلامت انسان را تهدید کنند. 
بهترین دستگاه قیمت تصفیه آب خانگی کدام است، باید بدانیم که برای انتخاب یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت، باید چه عواملی را در نظر گرفت. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید دستگاه تصفیه آب در ایران به آن توجه کرد، برند دستگاه است؛ بهتر است تا حد امکان دستگاه خود را از برندهای معروف جهان انتخاب کنید. در این زمینه برندهای تایوانی جزو برندهای معتبر هستند.

 

بهترین برند تصفیه آب


برندهای تایوانی مانند تصفیه آب سافت واتر و تصفیه آب سی سی کا محصولات مختلفی را عرضه کرده‌اند که دارای تعداد متفاوتی فیلتر هستند. برخی از دستگاه‌ها سه فیلتره و یا سه مرحله‌ای هستند و برخی دیگر بیش‌تر از سه مرحله دارند. حداکثر تعداد فیلترها در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی هشت فیلتر است که برند تصفیه آب سی سی کا در این سطح محصولاتی را ارائه کرده است. هرچه تعداد مراحل دستگاه بیش‌تر باشد، آب خروجی با کیفیت‌تر است.
 

جهت سفارش کالا 09175956589

شیراز- بلواز سرباز- خیابان شهید اعتمادی- جنب بهزیستی

مطلب قبلی بهترین قیمت کولر گازی
مطلب بعدی فروش بهترین کولر گازی اسپلیت شیراز
Print
215 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید