دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

بهترین قیمت کولر گازی

امروزه کولر گازی یکی از مهمترین وسایل یک خانه و محیط کار محسوب می شود. اگر شما دارای یک دفتر کار یا رستوران باشید و کولر گازی نداشته باشید در تابستانی گرم و طاقت فرسا مطمئن باشید که با مشتری کمتری روبرو هستید.

 

بهترین برند کولر گازی اسپلیت

 

اگر درون خانه شما یک کولر آبی باشد تا یک کولر گازی، تفاوت آن را به وضوح خواهید فهمید. کولر گازی علاوه بر اینکه سرمای دلچسب و سالمی را ایجاد می کند باعث تمیزی هوای درون خانه نیز می شود. کولر آبی کلیه گرد و خاک و دود را از بیرون درون خانه یا محل کارتان می آورد که برای سلامتیان ضرر دارد. از طرفی هوای آلوده که توسط کولر آبی وارد خانه می شود آنقدر دیوار و مبل و پرده را کثیف می کند که باید هر چند ماه برای تمیز کردن آن دچار اذیت و هزینه شوید در حالیکه کولر گازی درست برعکس کولر آبی عمل می کند.

 

قیمت مناسب کولر گازی اسپلیت


کولر گازی بر حسب مدل، برند، ظرفیت و نوع تکنولوژی مود استفاده برای ساخت آن دارای قیمت های منفاوتی می باشد. اسپلیت گری، تراست، ایران رادیاتور از معروف ترین برندهای اسپلیت در بازار ایران می باشند. کولرهای گازی علاوه ‌بر کاهش مصرف برق و آب مزایای بسیار زیادی دارند. این کولرها بدون هیچ‌گونه صدا محیطی مملو از آرامش با هوایی بسیار مطبوع ایجاد می‌کنند. برخی از مدل‌های آن‌ها دارای فیلتر ضد حساسیت و برای افراد با مشکلات تنفسی بسیار مناسب هستند. برخی از مدل‌های کولر گازی علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند. این مدل‌ها برای افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده زندگی می‌کنند بسیار مناسب هستند.

 

نمایندگی فروش اسپلیت

 
کولرهای گازی ظرفیت بسیار بالایی در تولید هوای خنک و گرم دارند از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای سالن‌های بزرگ مانند مساجد، تالارها، سالن‌های پذیرایی و .. هستند. مهم‌ترین مزیت این تهویه کننده‌ها تنظیم خودکار هوای آن‌ها است. این دستگاه‌ها مجهز به سیستمی هستند که می‌توانند هوای فضای مورد نظر خود را از نظر دمایی حس کنند و براساس آن هوا را در چرخش نگه دارند. این دستگاه‌ها هر گونه تغییر دما را حس می‌کنند و به ترموستات منتقل می‌کنند.

 

ظرفیت مناسب کولر اسپلیت 

 

در جدول زیر مثال هایی برای فضاها با متراژ مختلف و ظرفیت کولر گازی مناسب برای هر فضا آورده شده است.
نکته: توجه نمایید این مقدارها بصورت تقریبی می باشد و برای خرید دستگاه متناسب باید علاوه بر متراژ به سایر شرایط ساختمان خود نیز توجه نمایید. قبل از خرید اسپلیت حتما با مشاوران ما مشورت نمایید.

ظرفیت کولر گازی        واحد زیر پشت بام    
12000        تا 17 متر
18000    تا 25 متر    
24000        تا 34 متر
32000    تا 45 متر
90000        تا 110 متر


جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر کولر گازي اسپليت تراست الجي گري ايران رادياتور و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت تماس با کارشناس فروش 09175956588

ادرس شیراز بلوار سرباز خیابان شهید اعتمادی جنب بهزیستی

مطلب قبلی آموزش تبدیل حالت تابستانه زمستانه پکیج دیواری بوتان
مطلب بعدی تصفیه آب-نمایندگی تصفیه آب شیراز
Print
227 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید