دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

فروش بهترین کولر گازی اسپلیت شیراز

کولرهای کم‌مصرف نسل جدید دو تفاوت اصلی با کولرهای قدیمی دارند که با همین تفاوت توانسته‌اند مشکلات مصرف برق را تا حد قابل قبولی کم کنند.

 

قیمت اسپلیت کم مصرف

 

گاز مصرفی در این کولرها گاز R410a بوده که بسیار سردتر از گازهای مصرفی کولرهای قدیمی که گاز آن‌ها R22 بود می‌باشند. دلیل آن هم این است که دمای جوشش گاز R410a منفی 52 در جه سانتی‌گراد است و این در حالی است که دمای جوشش گاز R22 منفی 41 درجه سانتی‌گراد بوده که این تفاوت در سیستم‌های تهویه مطبوع بسیار قابل‌توجه و نقش مهمی در تولید سرما در بازه زمانی کم‌تر خواهد داشت.

 

کولر گازی اسپلیت اینورتر


ساختار کمپرسور یا همان قلب تپنده سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی‌های قدیمی همان‌طور که در بالا توضیح داده شد به نحوی است بعد از هم‌دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده‌اید موتور یا کمپرسور کولر گازی کاملاً خاموش و منتظر خواهد ماند تا دوباره از طریق فرمان مادربرد به کار گیری شود که همین استارت مجدد باعث مصرف جریان بالایی از برق است.

اما در کولرهای اینورتر با توجه به کمپرسور و قطعات و مدارات فرمانی که در آن کار برده شده است سیستم به نوعی طراحی شده که کمپرسور هیچ‌گاه کاملاً از مدار خارج نمی‌شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی بخواهد بلکه دور حرکتی یا قدرت موتور به حدعقل خود خواهد رسید تا برای خنک کردن مجدد محیط نیاز به جریان بالایی برای استارت نباشد. در حقیقت این کمپرسورها فرکانسی بوده و قابلیت کم ‌و زیاد شدن بازده را دارند مانند لامپ‌های دیمر دار که قابلیت کم و زیاد کردن نور را دارند.

 

بهترین اسپلیت کولر گازی


بحث تولید کولر گازی مدت‌هاست که دستخوش تغییر شده و در حال پیشرفت است و روزبه‌روز وسیع‌تر می‌شود اما چند سالی است که کولرهایی وارد بازار شده که به نام کولر گازی کم مصرف یا کولر گازی اینورتر شناخته می‌شود. با تکنولوژی جدید باعث کاهش مصرف انرژی شده و مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.
در کولر های اینورتر به دلیل نوع سیستم طراحی شده داخل کندانسور (پنل بیرونی) یک برد نسبتاً بزرگ تعبیه شده است که فرمان‌های کمپرسور را کنترل می‌کند که معمولا در کولرهای معمولی این برد وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد کوچک‌تر و ابتدایی‌تر است.

 

بهترین برند اسپلیت 


توجه به ظرفیت  کولر گازی و اسپلیت هنگام خرید یکی از فاکتور ها ی مهم است که نباید نادیده گرفته شود، انتخاب ظرفیت کولر گازی و اسپلیت برحسب متراژ فضایی است که این دستگاه‌ها قرار است در آن نصب شوند.

اگر به دنبال بهترین مارک اسپلیت کولر گازی هستید، با کارشناسان ما در تماس باشید تا با بهترین برند از کولر گازی اسپلیت خارجی و بهترین برند اسپلیت ایرانی، آشنا شوید.
09175956588

شیراز بلوار سرباز خیابان شهید اعتمادی جنب بهزیستی

مطلب قبلی تصفیه آب-نمایندگی تصفیه آب شیراز
مطلب بعدی راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری
Print
205 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید