دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

آموزش تبدیل حالت تابستانه زمستانه پکیج دیواری بوتان

پکیج یکی از انواع گرمایش های پرطرفدار است. آنها به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شوند. بنابراین ما مقاله ای را اختصاص دادیم تا در مورد تعریف، قطعات، کاربرد و نحوه عملکرد آن صحبت کنیم و نکاتی را در مورد نگهداری آن به شما ارائه دهیم. آیا می خواهید در مورد آنها یاد بگیرید؟

 

تبدیل حالت تابستانی پکیج بوتان


 

پارامترهایی که هنگام انتخاب خرید پکیج دیواری باید در نظر گرفت
موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما مهمترین آنها نوع ملک، اندازه ملک شما، در صورت وجود دوش، تعداد حمام و فشار آب منطقه است. این عوامل در انتخاب پکیج  که از بین انواع مدل های پکیج انتخاب می کنید تاثیر زیادی دارد و کارایی آن نیز به انتخاب مناسب بستگی دارد.


آموزش تنظیم حالت تابستانه پکیج بوتان


در تابستان و روزهای گرم سال، تنها استفاده ما از پکیج گرمایشی، جهت گرم کردن آب مصرفی است. در واقع در این روزهای گرم، هیچ استفاده‌ای از رادیاتور و سیستم گرمایشی نمی‌کنیم. از این رو، مشعل اصلی پکیج و پمپ آن، تنها در زمانی که بخواهید از آب گرم استفاده کنید روشن می‌شوند. پس در این روزها، بهتر است پکیج را روی حالت تابستانه تنظیم کنید. با این کار، هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنید، هم از عمر مفید پکیج کاسته نخواهد شد. پس با آمدن بهار و گرم شدن هوا، تبدیل حالت زمستانه به تابستانه پکیج بوتان را فراموش نکنید.

 

تبدیل حالت زمستانه پکیج به تابستانه


نمایندگی پکیج بوتان شیراز آموزش هایی در اختیاز شما قرارداده تا به راحتی بتوانید تنظیمات پکیج خود را انجام دهید.  تبدیل حالت زمستانی به تابستانی در پکیج دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی پکیج هایی که تولید می شوند  در سه حالت قابل تنظیم می باشد.  از این حالات می توان به حالت زمستانه ، حالت تابستانه و پکیج خاموش اشاره کرد. در هر فصل و شرایطی یکی از این حالت ها کاربرد دارند. به طور معمول در فصول گرم سال از حالت تابستانه استفاده می شود و هرچه  هوا رو به سردی می رود، حالت زمستانه برای گرم کردن خانه و محیط کاربرد خواهد داشت.

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج بوتان
این پکیج مانند پکیج های دیگر در حالت تابستان و خاموش کار می کند.  
مرحله اول
پیش از روشن کردن پکیج بوتان برای  انجام عملیات ، باید از تنظیم استاندارد درجه فشار آن مطمئن شوید.  بهترین حالت، قرار داشتن آن روی عدد یک می باشد.  چنانچه فشار کمتر از این بود، می‌توانید با باز کردن شیر کوچک پکیج،  فشار را افزایش دهید و زمانی که به عدد استاندارد مورد نظر رسید شیر را ببندید.
مرحله دوم 
در قدم بعدی پکیج را در حالت تابستانه قرار داده و  وقتی که نمایشگر وضعیت  کارکرد پکیج بوتان سبز رنگ شد،  یعنی مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و اکنون دستگاه در حالت تابستانه قرار دارد.
متخصصان با تجربه ما به شما می توانند کمک کنند تصمیم بگیرید که چه نوع رادیاتور شوفاژِی برای نیازهای خانه شما مناسب است.
رادیاتور شوفاژ که با آب کار کند با یک منبع گرما، مثل پکیج ترکیب می شود. هنگامی که پکیج روشن می شود، بخار تولید می کند که از طریق یک سری لوله هدایت می شود. این لوله‌ها به رادیاتورهایی منتهی می‌شوند که به خانه گرمایش می دهند و گرما را از خود خارج می‌کنند. رادیاتورها معمولاً در قرنیزها قرار می گیرند یا در زیر زمین های بتنی نصب می شوند.
نصب، نگهداری و تعمیر سیستم پکیج شوفاژ همگی توسط کارشناسان پکیج رادیاتور ژابیزانجام می شود. مهم نیست که چه مدل یا مدلی از سیستم دارید. ما می توانیم تمام نیازهای پکیج رادیاتور شما را برطرف کنیم. 
با کارشناسان متخصص ما در هر ساعاتی از روز با شماره 09175956588 یا 338380670 - 77 تماس بگیرید تا سیستم شما را جهت نصب خدمات تعمیر بررسی کنند، و اگر می خواهید قرار ملاقات خود را به صورت تلفنی هم می توانید تعیین کنید.

ادرس : شیراز-بلوار سرباز-خیابان شهید اعتمادی-جنب بهزیستی-طبقه فوقانی کتلت گوارا

مطلب قبلی ظرفیت کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی بهترین قیمت کولر گازی
Print
294 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید