دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

کدام سیستم سرمایشی بهترین است؟

 اگر می خواهید دمای سرمایش کل خانه خود را حفظ کنید، سیستم سرمایش مرکزی بهترین راه حل برای شما است. با این حال، اگر به دنبال جایگزین ارزان‌تری هستید و می‌خواهید سرمایش را برای یک اتاق خاص کنترل کنید، نسبت به سیستم‌های سرمایش بدون کانال، یک انتخاب عالی است! علاوه بر این، آنها همچنین شما را در تابستان خنک نگه می دارند.

سیستم سرمایشی  


بازار تهویه مطبوع مملو از طیف گسترده ای از سیستم های سرمایش خانگی است، با مجموعه ای از مارک ها، که می تواند انتخاب شما را برای یک زندگی راحت و بدون اضطراب همراه کند. هنگام انتخاب بهترین سیستم سرمایشی برای خانه خود، عوامل خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، مانند: متراژساختمان، نیازهای کلی سرمایش ، اندازه سیستم، مجموعه ویژگی های مرتبط با سیستم و در نهایت هزینه.

در مجموع، این به شما بستگی دارد که چه نوع سیستمی را می خواهید با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید و همیشه سیستم سرمایشی را انتخاب کنید که برای شما کارآمد، ایمن، آسان و مقرون به صرفه باشد.

راهنمای خرید اسپلیت 


وقتی شدت گرما در تابستان واقعاً فرا می‌رسد، باید حد وسطی بین داشتن خانه‌ای دنج و در نتیجه ارامشی که حال شما را خراب نکند، پیدا کنید. این راهنما به شما کمک می کند خانه خود را با استفاده از انرژی کمتر اما با حداکثر اثربخشی خنک کنید.
پس اگر دانشی در زمینه انتخاب اسپلیت و اینکه رده انرژی و ظرفیت سیستم های سرمایشی نداید ما همچنان توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب نهایی با یک متخصص و مشاور دارای مجوز مشورت کنید. 

بهترین سیستم سرمایشی 


اسپلیت ها به عنوان مقاوم سازی در ساخت و سازهای موجود محبوب هستند، به دلیلی که اتفاقا منبع بزرگ دیگری برای کارایی آنها است: آنها به کار مجرای پرهزینه نیاز ندارند. این بدان معناست که نصب آنها بسیار ساده تر از سیستم تهویه مطبوع کانالی سنتی است، و همچنین می توانند هوای مطبوع بیشتری را که تولید می کنند، ارائه دهند
اسپلیت ها کنترل زیادی را نیز ارائه می دهند، فراتر از توانایی آنها برای برنامه ریزی مانند یک ترموستات معمولی. بهترین مدل‌ها می‌توانند زمانی که شخصی در اتاق است  بر اساس آن دما را تنظیم کنند و سپس می‌توانند هوا را بر اساس ترجیحات شما از دور یا به سمت شما هدایت کنند. در بعضی مدل‌ها شامل یک کنترل از راه دور بی‌سیم و/یا یک کنترل‌کننده دیواری بی‌سیم هستند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد.


شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت، تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر کولر گازي اسپليت تراست الجي گري ايران رادياتور و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

مطلب قبلی راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری
مطلب بعدی مزایای دستگاه تهویه مطبوع اسپلیت
Print
223 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید