دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

مزایای دستگاه تهویه مطبوع اسپلیت

اگر خانه شما کانال کشی ندارد، کولر گازی اسپلیت گزینه خوبی است زیرا هزینه اضافی جهت نصب کانال کشی در هر اتاق را متحمل نمی شوید.

مزایای استفاده اسپلیت


تهویه مطبوع اسپلیت از دو بخش اصلی تشکیل شده است - یک کمپرسور واقع در خارج و یک واحد خروجی هوا. بر خلاف سیستمی که نیاز به یک سری کانال های شبکه ای در سراسر سقف دارد، کولرهای گازی اسپلیت برای اتصال فضای بیرون به واحد هوای داخلی به مجموعه ای از لوله ها متکی هستند، به همین دلیل است که به آنها به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال یاد می شود . مبرد از طریق لوله‌های مسی پخش می‌شود که در سیستم می‌چرخند تا هوای گرم یا سرد تولید کند.
خرید اسپلیت مناسب

چگونه یک اسپلیت مناسب انتخاب کرد


یک مرحله مهم در تصمیم خرید، انتخاب واحد تهویه مطبوع اسپلیت با اندازه مناسب است. این زمانی است که شما به خدمات تخصصی یک متخصص نیاز دارید.
برای خرید سیستم‌های تهویه مطبوع اسپلیت از یک شرکت تهویه مطبوع، از جاهایی که فقط در سیستم‌های تهویه مطبوع تخصص دارد، یا فروشگاه‌های بزرگ یا شرکت‌های معتبر که در دسترس هستند، و یا یکی از آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید.
حتما قبل از خرید برای تعیین اندازه توسط کارشناسان یا خودتان، هر اتاق یا هر مکانی را دقیق اندازه بگیرید و سپس اطلاعات را به کارشناسان آن واحدی را که می خواهید خریداری می‌کنید ببرید و از آنها در مورد نصب یک سیستم تهویه راهنمایی بخواهید .
سپس هنگامی که متخصص اندازه صحیح واحد مورد نیاز برای گرم کردن و خنک کردن خانه را تعیین کرد، چند دقیقه وقت بگذارید و در مورد کارایی انرژی تمام واحدهایی که در نظر دارید تحقیق کنید این اطلاعات به شما در تصمیم گیری نهایی کمک می کند
هر برندی را که انتخاب می کنید، انتخابی مناسب با اندازه و متراژ ساختمان باشد تا از هدر دادن پول برای سیستمی که به طور موثر کار نمی کند، خانه شما را راحت نگه می دارد یا قبض های آب و برق شما را بی دلیل افزایش نمی دهد، جلوگیری می کند.

 

نکات مهم نصب کولر گازی اسپلیت


یکی از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید نصب صحیح سیستم تهویه مطبوع اسپلیت بدون کانال جدید است. اگر به درستی نصب نشود، سه چیز ممکن است رخ دهد.
•    اولاً، سیستم با ظرفیت واقعی خود گرمایش یا سرمایش نمی کند.
•    دوم، از آنجایی که کارآمد نیست، افزایش قبض برق خود را تجربه خواهید کرد.
•    ثالثاً، مانند بسیاری از لوازم خانگی، اگر به روشی که برای کار طراحی شده است کار نکند، استرس اضافی عمر سیستم اسپلیت هوا را کاهش می دهد.


جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر کولر گازي اسپليت تراست الجي گري ايران رادياتور و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد. 09175956588
 

مطلب قبلی کدام سیستم سرمایشی بهترین است؟
Print
181 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید