دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

قیمت کولر گازی اسپلیت آکس AUX

کولر گازی و اسپیلت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای یک زندگی راحت درخانه و محل کار است بنابراین انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد

 

نمایندگی اسپلیت آکس AUX


 در این مقاله می خواهیم شما را آشنا کنیم تا در انتخاب خرید کولر گازی تردیدی نداشته باشید و بتوانید خرید راحتی و مقرون به صرقه ای داشته باشید ما، شما را با بهترین کولر گازی ها که در ایران جز موفق ترین ها و پر فروش ترین برندها هستند آشنا میکنیم. گروه صنعتی آکس یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی از جمله تهویه مطبوع در دنیا می باشد. این کمپانی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا تولید و عرضه نماید.

باتوجه به کیفیت و طراحی زیبای این محصولات، همچنین برخورداری از تکنولوژی های نوین دنیا مورد استقبال بسیاری از افراد در کشور های مختلف جهان قرار گرفته است، و توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. کولر گازی های آکس با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش در محیط، در تمامی فصل ها به شما هوایی مطبوع و دلنشین هدیه می بخشد. به دلیل استفاده از تجهیزات و قطعات اصلی در ساخت این اسپلیت ها از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشند. و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و همچنین بواسطه طراحی منحصر بفرد این کولر، ظاهری زیبا دردکوراسیون داخلی شما بوجود می آید.

 

نمایندگی کولر گازی اسپلیت آکس AUX

 

اسپلیت کولر گازی آکس AUX


همچنین این برند دارای گارانتی 5 ساله کمپرسور و دوساله قطعات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. همچنین این برند از کولر گازی، مانند بهترین برندهای دیگر دارای 5 متر لوله رایگان و نصب رایگان است. کولر گازی آکس AUX با رعایت تمامی استانداردهایی که در سطح بین المللی وجود دارد توانسته است سهم بزرگی از بازار سیستم های تهویه مطبوع را از آن خود کند. این برند با استفاده از بهترین قطعات و متریال ها این نوید را به مشتریان خود می دهد که می توانند چندین سال با همان کیفیت اولیه از دستگاه استفاده کنند. این در حالی است که برخی از دستگاه های بی کیفیت بعد از مدتی کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و به بیان دیگر قدرت هوادهی اولیه را ندارند.
 

انواع کولر گازی اسپلیت آکس

 

گروه صنعتی آکس به مدت 20 سال به یک برند برجسته در صنعت تهویه مطبوع در جهان تبدیل شده است. انواع کولر گازی اسپلیت آکس در مدل های روتاری Q Series که در مدل های سرمایش و گرمایش و رده انرژی A  و با گارانتی و نصب رایگان و سازگار با انواه آب و هوای معتدل و گرم می باشد و مدل اینورتر DI Series که با طرحی زیبا و بابدنه ای از جنس فلز و پلاستیک و با کیفیت که رده انرژی +A  و در شرایط آب و هوایی معتدل و گرم و با عملکرد سرمایش و گرمایش و انواع 9000 و 12000 و 18000 و 24000 موجود می باشد 

مدل روتاری F Series  کندانسور با پره های طلایی برای مقاومت در برابر خوردگی و در رده انرژی A و در مدل های 9000 و 12000 و 18000 و 24000 و 30000 و در شرایط معتدل و گرم و با عملکرد سرمایش و گرمایش موجود می باشد و همچنین در مدل ایستاده APA Series که با پرتاب چهار جهته اتوماتیک  و مجهر به سیستم تمیز کنندگی خودکار که از تولید باکتری جلوگیری می نماید.

 

جهت تماس با مدیر فروش 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی بهترین کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت کنوود KENWOOD
Print
267 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید