دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

بهترین کولر گازی اسپلیت

تهویع مطبوع یعنی کنترل دما، رطوبت و گرد و غبار، اسپلیت یا کولر گازی در واقع هم دما و هم رطوبت و هم ذرات گرد و غبار را کاهش می دهد. از این رو کولر گازی در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 

 

بهترین اسپلیت 

 

اسپلیت دیواری و ایستاده از یک کندانسور و یک پنل داخلی تشکیل شده اند که نیاز به لوله کشی دارند. برق مورد نیاز برای اسپلیت های دیواری معمولا تک فاز 280 ولت و اسپلیت های ایستاده معمولا سه فاز و 380 ولت می باشد. اسپلیت های ایستاده با توجه به ظرفیت بالایی که دارند معمولا برای محیط هایی با متراژ بالا مانند منازل مسکونی با متراژ بالا، مساجد، اداره ها، فروشگاه ها و غیره استفاده می شوند ولی اسپلیت دیواری معمولا بیشتر برای منازل مسکونی یا اداره  ها استفاده می شود.

بهترین اسپلیت کولر گازی

 

قیمت اسپلیت کولر گازی

 

کولر های گازی که دارای سیستم اینورتر می باشند این توانایی را دارا می باشند که دور و سرعت کمپرسور را تنظیم کنند به همین دلیل از روشن و خاموش شدن بی دلیل دستگاه جهت کنترل دمای محیط جلوگیری می شود در نتیجه مصرف برق کاهش پیدا می کند.به دلیل کم مصرف بودن کولر های گازی اینورتر دارای گرید انرژی سری A و گولر های گازی معمولی دارای گرید انرژی B می باشند که نشان دهنده ی مصرف انرژی بیشتر می باشد.
بهتر است برای کم شدن مصرف برق کولر های گازی دمای آن ها را روی 25 درجه تنظیم کنیم این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور می شود و برق کمتری مصرف می شود.

 

جهت مشاوره رایگان 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا، طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی قیمت کولر گازی اسپلیت آکس AUX
Print
295 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید