دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

انواع کولر گازی اسپلیت ال جی

شرکت ال جی طی سالیان فعالیت خود و در بازه زمانی مختلف این محصولات را در مدل های مختلف تولید کرده و با توجه به نیاز مشتری هر یک از این مدل ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. 


انواع کولر گازی اسپلیت ال جی 

 


کولر گازی ال جی اینورتر آرت کول - ART COOL
کولر گازی کم مصرف آرت کول ال جی با توجه به طراحی سبک، ظریف و یکنواخت با فضای داخلی منزل هم خوانی داشته و سطح آینه ای پنل نیز از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار است. این کولر گازی دارای فیلتر یونیزه کننده می باشد که بیش از 3 میلیون یون و باکتری های موجود در هوای عبوری از دستگاه را تهویه، مواد مضر و بوهای اطراف دستگاه را از بین می برد. تکنولوژی Smart ThinQ این قابلیت را دارد تا مصرف کننده بتواند از راه دور و با استفاده از یک دستگاه مجهز به Wifi و برنامه کنترل، دستگاه را تنظیم و یا خاموش و روشن نماید . توانایی تحمل ولتاژ با استفاده از ارتقا برد مدار نیرو تقویت شده، بنابراین باعث می شود تا کولر گازی ال جی آرت کول در برابر افزایش ولتاژ ایمن بماند و در نتیجه دوام و طول عمر سیستم تهویه مطبوع را بالا می برد. از دیگر ویژگی های کولر گازی آرت کول ال جی عملکرد تمیز کردن خودکار، فیلتر گردوخاک، فناوری Jet Dry برای از بین بردن رطوبت بالا، فناوری Gold Fin مقاوم در برابر خوردگی و افزایش طول عمر دستگاه، حالت خواب راحت و چرخش باد چهار جهته می توان اشاره نمود. این کولر اسپلیت ها دارای 60 % صرفه جويی در مصرف انرژی در رده A و مجهز به گاز مبرد R410 سازگار با محيط زيست، 12 متر قدرت پرتاب باد و سطح صدای 19 دسی بل ميباشد. همچنین اسپیلت ال جی کم مصرف آرت کول در مدل های سرد و گرم با کمپرسور روتاری، دارای کيت اينورتر با طراحی و ويژگی های منحصر به فرد در کشور کره ساخته و عرضه ميشود. قابليت گرمايش کامل کمپرسور در مجاورت هوای 15- درجه را دارا ميباشد.
کولر گازی ال جی اینورتر نکست فایتینگ - NEXT FIGHTING
کولر گازی کم مصرف نکست فایتینگ ال جی از کمپرسور قدرتمند مجهز به تکنولوژی اینورتر V طراحی و ساخته شده است. پنل داخلی کولر گازی از ظاهری شیک و منحصر بفرد به صورت باریک با گوشه های منحنی طراحی شده که روی آن نمایشگر مصرف انرژی تعبیه شده که به کاربر وضعیت دستگاه را اطلاع می دهد. از گاز مبرد R410 سازگار با محیط در کمپرسور آن استفاده شده است. دمپر های آن به گونه ای طراحی شده اند که توانایی انتقال و هدایت هوای خنک را در هر چهار جهت دارا می باشند. فیلترهای دوگانه بکار رفته درپنل قابلیت یونیزاسیون همچنین ضد بوی نامطبوع  را دارند. کولر گازی نکست فایتینگ ال جی از 14 فین طلایی مقاوم در برابر فرسودگی و خورندگی بهره می برد. برخورداری از سیستم شستشوی خودکار از ایجاد باکتری و همچنین بوی نامطبوع درون دستگاه جلوگیری بعمل می آورد. از دیگر ویژگی های کولر گازی نکست فایتینگ ال جی میتوان به قدرت خنک‌کنندگی سریع، حالت خواب عمیق، رده مصرف انرژی B و همچنین عملکرد بی صدا اشاره نمود.

کولر گازی ال جی اینورتر نکست تایتان - NEXT TITAN
کولر گازی ال جی اینورتر نکست تایتان مجهز به سیستم یونیزه کننده پلاس مستر می باشد که بواسطه ی این تکنولوژی باکتری ها، بوی نامطبوع، و دیگر آلاینده های موجود در هوا را استریل می کند. دریچه های هوادهی پنل داخلی به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت چرخش باد را در چهار جهت دارا می باشند که همین امر تاثیر بسزایی در پخش سریع هوای خنک در فضای اتاق دارد. فیلترهای محافظ دوگانه بکار رفته در دستگاه از نوع DUAL بوده که ذرات بزرگتر از 10 میکرون را جذب و فیلتر می نمایند بدین صورت هوایی تمیز و عاری از نوع آلاینده را در اختیار خواهیم داشت. قدرت پرتاب باد در کولر گازی نکست تایتان ال جی 13 متر می باشد، همچنین حین عملکرد دارای صدای بسیار کمی بوده که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین در مدت زمان کوتاهی بواسطه قدرت خنک کنندگی سریع دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. از دیگر ویژگی های کولر گازی دیواری میتوان به حالت خواب عمیق، نمایشگر مصرف انرژی، تمیز کردن خودکار اشاره نمود.

کولر گازی ال جی اینورتر نکست پلاس- NEXT PLUS
کولر گازی ال جی اینورتر نکست پلاس با بهره مندی از سیستم اسکن هوشمند توانایی شناسایی موقعیت افراد در محل را دارد و براساس موقعیت مکانی آنها پرتاب باد و میزان هوادهی تنظیم می گردد، با بهره مندی از این تکنولوژی از اتلاف و هدررفت انرژی جلوگیری بعمل می آورد. فیلترهای بکار رفته در یونیت داخلی از نوع پلاس مستر آیونایزر بوده که در هر دقیقه قابلیت تولید بیش از 3 میلیون یون را دارا می باشند و از این طریق سبب از بین رفتن تمام ذرات معلق موجود در هوا نظیر ویروس ها، باکتری ها، بوی نامطبوع و دیگر مواد آلرژی زا را یونیزه می کنند. همچنین فیلتر محافظ 3M ذرات بزرگتر از 3 میکرون را با قدرت بالا جذب و بعد از فیلتراسیون به فضای اتاق هدایت می کنند. این مدل اسپلیت ال جی توانایی قدرت باد تا 15 متر و در 4 جهت را دارا می باشند. پنل داخلی از ظاهری شیک و منحصر بفرد بهره برده که با قرار گرفتن در فضای اتاق زیبایی دکوراسیون را دو چندان می کند. همچنین از دیگر ویژگی های منحصر بفرد کولر گازی ال جی اینورتر نکست پلاس میتوان به حالت خواب عمیق، نصب سریع وآسان، خنک کنندگی سریع، سیستم شستشو اشاره نمود.


انواع کولر گازی اسپلیت ال جی 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای
مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی راهنمای ریموت کنترل کولر گازی تراست
مطلب بعدی نمایندگی مجاز فروش پکیج شوفاژ دیواری بوتان
Print
442 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید