دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی مجاز فروش پکیج شوفاژ دیواری بوتان

در حال حاضر، پکیج دیواری متداول ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر دنیا است .

 

پکیج دیواری شوفاژ بوتان 

 


پکیج دیواری بوتان و پکیج دیواری ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد.  پکیج ها فضای کمی اشغال می کنند و بازدهی بالایی دارند . پکیج دیواری معمولا داخل آشپزخانه و یا تراس بر روی دیوار نصب می شود . که جهت ایجاد ایمنی بهتر است از دودکش دو جداره استفاده می شود.از جمله مصارف پکیج گرم کردن خانه  یا ساختمان های تجاری با استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور می باشد. همچنین آب گرم مصرفی واحد ها را نیز مهیا می کند.

نمایندگی پکیج بوتان شیراز در انواع برند ها و ظرفیت های مختلفی را فروشگاه ژابیز می توانید بصورت اینترنتی یا حضوری خریدی مطمئنی داشته باشید
 

 نکات ایمنی درباره پکیج دیواری شوفاژ بوتان

 

حتی در صورت قطعی برق شهری از قطع کردن و دستکاری کابل ها و سیستم های تنظیم کننده یا کابل های مربوط به سیستم های ایمنی خودداری کنید. برای تمیز کردن رویه، صفحه کنترل و قطعات پلاستیکی پکیج از یک دستمال آغشته به آب و صابون یا مخلوط 50% آب و الکل برای لکه های مقاوم تر استفاده کنید.
 هرگز از مواد نفتی و یا محلول های زبر و ساینده برای تمیز کردن دستگاه استفاده نکنید.
 هر چند وقت یکبار از روی نمایشگر فشار و دما، فشار آب مدار گرمایش را بررسی نماییدو. این فشار همواره باید در محدوده ی مجاز 1-1/5 بار باشد .
 چنانچه احتمال کاهش دمای هوا تا کمتر از 7 درجه سانتی گراد وجود داشته باشد، دو شاخه دستگاه را از پریز برق نکشید و شیر گاز را نبندید زیرا در غیر این صورت سیستم ضد یخ دستگاه از کار می افتد.
 توصیه می شود با سرویس سالیانه پکیج، از نحوه ی عملکرد صحیح، کارکرد بهینه و افزایش طول عمر دستگاه اطمینان حاصل کنید.
 با توجه به وجود ذرات معلق در شبکه لوله کشی آب شهری و احتمال ورود آن به داخل پکیج شوفاژ دیواری، در مسیر ورودی آب به دستگاه یک صافی قرار دارد که بهتر است آن را حداقل سالی یکبار بازدید و در صورت لزوم تمیز کنید.
 این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که امکان ته نشین شدن رسوب آب در آن حداقل است، با این حال در مناطق دارای املاح زیاد آب، رعایت نکات دوام دستگاه را در برابر رسوب آن بیشتر می کند.
 در مواقعی که به آب گرم با درجه حرارت بالا نیاز ندارید، بهتر است به وسیله دسته تنظیم دمانی آب گرم مصرفی، دمای آن را پایین آورید.  در سال یک بار از سرویس کار مجاز بخواهید پکیج شوفاژ دیواری را بازدید و در صورت نیاز آن را رسوب گیری و سرویس کند.

 

 

نمایندگی مجاز فروش پکیج دیواری بوتان در شیراز 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی ,  برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی انواع کولر گازی اسپلیت ال جی
مطلب بعدی نمایندگی پکیج ایران رادیاتور
Print
623 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید