دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نصب کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور در شیراز

کولر گازی ایران رادیاتور از نظر موقعیت نصب به صورت ايستاده ، پرتابل ، پنجره ای و ديواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف از قبيل سرد و گرم توليد و عرضه ميگردد.

 

 

نصب و مدل های کولر گازی ایران رادیاتور



کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت ایران رادیاتور
شرکت ایران رادیاتور از کمپرسور های روتاری ، اسکرال و دارای کيت اينورتر برای توليد کولرهای گازی ، اسپليت استفاده مي کند
کمپرسورهای روتاری  اسپليت ایران رادیاتور بوسيله يک پروانه ، که از يک تيغه ی 360 درجه تشکيل ، باعث مکش گاز درون سيلندر شده و در هنگاميکه گاز مبرد وارد کمپرسور ميشود ، با پره تيغه ها برخورد و به سمت لوله های خروجی هدايت ميگردد.قطعات کمپرسور روتاری شامل لوله تخلیه ، لوله مکش ، روتور ، استاتور ، مافلر ، اکوومولاتور ، یاتاقان اصلی ، یاتاقان کف و قطعات تراکم می باشد .از مزایای کمپرسور روتاری می توان به بازدهی بالاتر ، ابعاد کوچکتر و لرزش کمتر نام برد .کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف بهینه تری دارند .

کمپرسور اسکرال اسپليت ایران رادیاتور از دو تيغه فلزی ضخيم بصورت مارپيچ که يکی از تيغه ها ثابت و ديگری متحرک تشکيل شده است . با توجه به مارپيچ بودن تيغه ها گاز درون آن به حرکت در امده و هوا به مرور فشرده شده تا به نقطه انتهايی رسيده و خارج شود. مزیت این نوع کمپرسور بی صدا بودن آن است و با بالاترین راندمان در همه نوع کمپرسور محسوب می شوند.

 

 

نصب کولر اسپلیت ایران رادیاتور 

 

 

در کولر گازی ایران رادیاتور از گاز R410 از يک گاز هيدرو فلوئوروکربن تشکيل شده است .گاز R410 ، گازی است که در کولرهای اینورتر استفاده می شود و برای لایه اوزون هیچ خطری ندارد . روغن کمپرسورهایی که از گازR410 بهره می برند ترکیبی و مصنوعی می باشد . از مزیت های کولرهایی که از گاز R410 بهره می برد میتوان به خنک تر کار کردن اسپلیت ، برق مصرفی کمتر ، بهتر عمل کردن در آزاد شدن وجذب گرما اشاره نمود. گاز R410 از دو گاز R-125 و R32 تشکیل شده است . نکاتی که برای شارژ گاز R410 باید توجه نمود این می باشد که قبل شارژ باید سیستم را وکیوم کرد ، باید به صورت مایع شارژ شود و در هنگام شارژ از گیج فشار بالا استفاده شود .


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نکات نصب کولر اسپلیت
مطلب بعدی نمایندگی کولر اسپلیت تراست
Print
379 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید