دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

موقعیت نصب و کمپرسورهای کولر اسپلیت ایران رادیاتور

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت ایران رادیاتور


تمامی مدل های کولر گازی ایران رادیاتور دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات همراه با نصب رایگان و گارانتی همین شرکت عرضه ميگردد.


موقعیت نصب و مدل های اسپلیت ایران رادیاتور

 

 

کولر گازی ایران رادیاتور از نظر موقعیت نصب به صورت ایستاده، پرتابل، پنجره ای و دیواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف با قابلیت تولید سرمایش و گرمایش توليد و به بازار عرضه ميگردد. در حال حاضر می توان گفت یکی از فاکتورهای مهم حین خرید، قیمت کولر گازی برای مشتریان می باشد که میتوان گفت یکی از برندهای موجود در بازار به علت سطح کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه و خدمات دهی اسپلیت ایران رادیاتور می باشد که سهم قابل توجهی از بازار رقابت را به خود اختصاص داده و توانسته طی مدت زمان کوتاهی به یکی از برندهای مطرح بازار تهویه مطبوع تبدیل شود.این اسپلیت ها با رده مصرف انرژی گرید +A تولید و در بازار موجود می باشند.


کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی ایران رادیاتور

 


کمپرسور از مهمترین اجزا در این سری سیستم های تهویه مطبوع به شمار می آید به همین جهت گروه صنعتی ایران رادیاتور از بهترین و معتبرترین کمپرسورها در ساخت کولر گازی ایران رادیاتور بهره می برد. به دلیل استفاده از کمپرسورهایی درجه یک و مرغوب از سطح کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این مدل اسپلیت ها دارای کمپرسور GMCC شرکت توشيبا بوده در مدل روتاری تولید و عرضه می گردد. بنابراین میتوان از این سری سیستم های تهویه مطبوع در مناطق معتدل و مرطوب کشور به جهت ایجاد هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. نوع گاز به کار رفته در کمپرسور آنها از نوع گاز مبرد R410  سازگار با محیط، تحت لیسانس کشور تایلند می باشند. همچنین در تولید کویل های این کندانسور از لوله های آلومینیومی و پره های مسی استفاده شده که باعث مقاومت دستگاه در برابر خوردگی و پوسیدگی می شود و طول عمر دستگاه را افزایش میدهد، همچنین به دلیل نوع وجنس آلیاژ بکار رفته در کویل ها توانایی مطلوبی در تبادل حرارت دارا می باشند. به همین دلیل میتوان گفت اسپلیت ایران رادیاتور از قدرت خنک کنندگی و بازدهی بسیار بالایی بهره می برند. 

 

 

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت هایسنس
مطلب بعدی راهنمای ریموت کنترل کولر گازی تراست
Print
409 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید