دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
خرید بهترین کولر گازی و اسپیلت
Anonym
/ دسته ها: مقاله

خرید بهترین کولر گازی و اسپیلت

معیارهای مهم خرید بهترین کولر گازی و اسپیلت

 

کولر گازی و اسپلیت یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین وسایل سرمایشی و گرمایشی امروزه به شمار می روند. طبق تحقیقات میدانی انجام شده توسط تیم تحقیقات مهمترین ویژگی هایی که باید در فرایند خرید یک کولر گازی بدانیم موارد زیر است که به طور کامل به انها پرداخته ایم. اگر با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید احتمال می دهیم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا بهترین کولر گای و یا اسپیلت مورد نیازتان را خریداری کنید. 
ویزگی ها و معیارهای یک کولر گازی و اسپلیت خوب چیست؟
بهترین نوع کمپرسور کولرگازی (کامپرسور) 
در انواع کولر گازی ، ۳ نوع کمپرسور روتاری یا پیستونی و یا اسکرال استفاده می شود که نوع روتاری ان مصرف بهینه تری نسبت به پیستونی دارد و نوع اسکرال آن بسیار کم مصرف است ولی قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارد.
کولر گازی دارای گارانتی یا بدون گارانتی 
گارانتی معتبر کولر گازی و یا نداشتن گارانتی و همچنین استفاده از کولر های گازی که از گارانتی بی نام و نشانی استفاده می کنند ، همواره بحث داغ بین خریداران کولرهای گازی و اسپلیت بوده است. که میتوانید از مشاوران ما کمک بگیرید .
تعداد عدد پنل اسپلیت 
داشتن خانه ای بزرگ، اتاق های متعدد و سالن های عریض، همه ویژگی هاییست که باید هنگام خرید کولر گازی و یا اسپلیت در نظر بگیریم. استاندارد هایی برای تخمین تعداد پنل های مورد نیاز وجود دارد اما واقعیت اینست که این تعداد بسته به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی و حتی موقعیت خانه یا محل مورد نظر نسبت به طلوع و غروب خورشید متغیر است.

 

خرید کولر گازی اسپلیت


ویژگی هایی کولر های گازی و اسپلیت اینورتر 
در کنار هزینه اولیه ای که بابت خرید کولر گازی و اسپلیت انجام میدهیم، هزینه های “تعمیر و نگهداری” و همینطور هزینه های “حین استفاده از محصول” را متقابلاً باید پرداخت کنیم. شارژ دوره ای گاز کولر ها از جمله هزینه های تعمیر و نگهداری آنها به حساب میاید و همینطور هزینه های انرژی و برق مصرفی هم از مهم ترین هزینه های حین استفاده از محصول به شمار می روند. بخشی از این هزینه ها در بلند مدت به چشم نمی آید ولی برخی از آنها در صورتیکه انتخاب نادرستی داشته باشیم، شدیداً موثر و چشم گیر هستند. مساله برق مصرفی نیز از این جمله از هزینه هاست. البته همه این هزینه ها به فرهنگ استفاده و همینطور شرایط آب و هوایی بستگی دارد اما به طور کلی، مساله ی کاهش مصرف انرژی چه در سطح فرد و چه در سطح ملی و جهانی یک مساله مهم و حیاتی است و مسئولیت آن برعهده تمامی افراد و خانواده هاست.
تکنولوژی اینورتر از جمله راهکارهای هوشمند و قابل ستایش مهندسین، در جهت کاهش مصرف انرژی است و منافع آن هم به نفع مصرف کننده محصول و هم به نفع کل جامعه خواهد بود.
در مورد تکنولوژی اینورتر و مقایسه کولرهای گازی دارای اینورتر و بدون اینورتر پیشنهاد می کنیم از مشاوران ما کمک بگیرید .


مدیر فروش : 09175956588  

آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 1-28

  

مطلب قبلی سرویس کولر گازی
مطلب بعدی کولر گازی و اسپلیت تک وضعیته دو وضعیته (سرمایش و گرمایش)
Print
1041 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید