دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

اسپلیت کولر گازی ایوولی

با آمدن فصل گرم تابستان دیگر کم کم نوبت به خرید یک‌ کولر گازی عالی می رسد که کیفیت و کارایی خوبی داشته باشد. کولر گازی ایوولی یکی از گزینه های عالی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. اسپلیت ایوولی ظرفیت های 12000 18000 24000 30000 را دارد که متناسب با درخواست خود می توانید آن را تهیه کنید.


کولر های گازی ایوولی Evvoli

 

ساخت کشور چین به سفارش ایتالیا می باشد که از نظر کیفیت ساخت قابل قبول بوده و توانسته با دیگر محصولات مشابه در این صنعت رقابت کند.
به دلیل طراحی ظاهری زیبا و متفاوت با هر دکوراسیون داخلی سازگار بوده و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را فراهم می نماید.
کولر گازی ایوولی EVVOLI مدل تیتانیوم دارای یک دمپر هدایت کننده هوای خروجی می باشد که تمامی سطح خروج باد را احاطه کرده و باعث می شود تا هدایت هوای خروجی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
این کولر از طراحی بسیار زیبا و مینیمالی برخوردار است و دارای دو قسمت شامل: پنل: که در فضای داخل اتاق قرار می گیرد و رنگ آن سفید یک دست با یک کمر باریک طلایی رنگ که جلوه ای بسیار شیک به آن داده همراه با جنس پلاستیک فوق العاده با کیفیت می باشد. بالای کولر یک صفحه نمایشی قرار دارد که در هنگام کار کردن می توانید عملکرد را روی صفحه تماشا کنید.
موتور: که در فضای باز و بیرون از اتاق قرار می گیرد با رنگ تماما سفید و جنس استیل ضد زنگ که در برابر رطوبت و بارش مقاومت بسیار بالایی دارد. کولر گازی ایوولی تیتانیوم فقط مناسب فصل تابستان نیست بلکه در فصل سرد زمستان می توانید از سیستم گرمایشی قدرتمند آن بهره ببرید و در فصل گرم تابستان هم نیز از پرتاب باد خنک آن نهایت لذت را ببرید.

 

اسپلیت ایولی

 

کولر گازی ایولی از رادیات آلومینیومی برخوردار می باشد، که این به معنای ماندگاری طولانی مدت آن است چون زنگ زدگی در قطعات به حداقل میزان خود می رسد. با وجود پرتاب باد به چهار طرف در هر قسمت از اتاق که باشید می توانید زاویه کولر را متناسب با موقعیت خود تغییر دهید کولر اسپلیت ایوولی یک قابلیت بسیار مهم دارد به نام Auto Restart که وقتی برق ها قطع شد هنگام وصل مجدد کولر به طور خودکار روشن می شود و به کار خود ادامه می دهد.

از مهم ترین ویژگی این کولر گازی موتور آن بوده که از نوع روتاری می باشد. این موتور عملکرد عالی با طول عمر زیاد دارد و در نهایت با عمکلرد درست باعث ماندگاری بیشتر دیگر قطعات دستگاه می شود.این اسپلیت سرد و گرم از گاز مبرد R22 استفاده می کند که قدرت خنک کردن بسیار بالایی دارد و در کمتر از چند دقیقه کل محیط را به صورت یک دست خنک می کند. دلیل قدرت بالای موتور T3 به خوبی از پس هوای گرم بر می آید و جریان هوای سرد را در محیط حاکم می کند.
فیلتر هوا با تصفیه ی هوایی که در آن جریان دارد به طور مداوم محیط را از آلودگی هوایی پاک کرده و هوایی سالم پخش می کند. با قابلیت حالت خواب این کولر دیگر نگران سرد و گرم شدن محیط و کنترل کردن مداوم کولر نباشید هنگام استراحت حالت خواب را انتخاب کنید و با خیال راحت به استراحت بپردازید و کولر متناسب با هوای محیط سرد و گرم شدن را تنظیم می کند. برای صرفه جویی در انرژی و وقت هایی که یادتان می رود کولر را خاموش کنید می توانید از تایمر خودکار استفاده کنید و زمان دلخواه را وارد کنید تا در سر وقت کولر به طور خودکار خاموش شود.

 

قابلیت های کولر گازی اسپلیت ایوولی


کولر گازی ایوولی قابلیت اتصال به گوشی موبایل را دارد این قابلیت باعث می گردد تا کاربر بتواند به راحتی و بدون استفاده از کنترل در نظر گرفته شده در باکس دستگاه، سیستم تهویه خود را کنترل کرده و دستگاه خود را خاموش و روشن کند.

تفاوت اصلی بین ظرفیت های مختلف، متفاوت بودن سایز یونیت داخلی و خارجی می باشد که با توجه به نیاز کاربر و همچنین کاربری فضایی که قرار است توسط اسپلیت ایوولی سرمایش و گرمایش محیط تامین گردد مشخص می شود.
این مدل در ظرفیت های مختلف از 12000 تا 30000 طراحی و تولید شده است که در دو نوع کاربری (مناطق جنوبی و شمالی) قابلیت نصب در مناطق حاره ای یا همان t3 که مشخصه اصلی این نوع اسپلیت استفاده از مبرد R-22 می باشد.


انواع ظرفیت و مدل کولر گازی ایوولی


کولر گازی ایوولی در 9000 الی 30000 BTU/H با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. به دلیل قابلیت عملکرد سرد و گرم از این اسپلیت های میتوان به عنوان سیستم حرارتی و یا برودتی مورد استفاده قرار داد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از عملکرد مطلوب، قطعات درجه یک، طول عمر و دوام بالا، ساخت و طراحی پیشرفته به خوبی با برندهای معتبر و مطرح جهانی رقابت دارد. این کمپانی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اسپلیت های ایوولی را به نوعی طراحی کرده که این سیستم ها حین عملکرد بالاترین ظرفیت و بازدهی را در بالاترین حد تولید می کند. دریچه های خروجی روی پنل به بهترین شکل طراحی شده که قدرت پرتاب باد تا حداکثر 20 متر را در فضای داخلی دارند و هوایی یکنواخت و مطبوع را در محیط توزیع می نماید. از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم ها می توان به حالت Sleep، فیلترهای چندلایه تصفیه هوا، تکنولوژی Auto Restart، تکنولوژی Golden Fin اشاره نمود. به همین جهت با توجه به مدرن بود این تجهیزات طرفداران بسیاری در بازار جهانی به دست آورده است.
کولر گازی ۱۸۰۰۰ ایوولی مدل EVCIS-18K-J8
کولر گازی ۱۲۰۰۰ ایوولی مدل EVCIS-12K-J
کولر گازی ۳۰۰۰۰ ایوولی مدل EVCIS-30K-J


 تماس با کارشناس فروش 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی چگونه می توان پکیج ایران رادیاتور را هواگیری کرد
مطلب بعدی نمایندگی ایران رادیاتور اسپلیت
Print
498 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید