دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
فن سرمایشی کولر گازی اسپلیت
Anonym
/ دسته ها: مقاله

فن سرمایشی کولر گازی اسپلیت

 کولر گازی اسپلیت 


انواع فن‌ها در ساختمان‌های مسکونی، دفترهای اداری، موسسه‌های آموزشی، و ساختمان‌های تجاری کاربردهای بسیاری دارند. با شروع فصل گرما و بالا رفتن دمای هوا به صورت طبیعی، نیاز به سیستم‌های سرمایشی در بیشتر ساختمان‌ها احساس می‌شود. در دمای ۳۰ درجه‌ی سانتی گراد بیشتر افراد شروع به عرق کردن می‌کنند. عرق کردن بدن به صورت طبیعی یک واکنش هوشمندانه برای خنک نگه داشتن بدن است. اما امروزه انسان با استفاده از فناوری روز محیط مناسب‌تری را برای زندگی کردن فراهم می‌کند. برای رهایی از گرمای هوا نیز از انواع سیستم‌های سرمایشی بهره برده می‌شود.

 

 فن کولر گازی اسپلیت 

فن‌های سرمایشی یکی از انواع سیستم‌های سرمایشی کم‌مصرف و مقرون به صرفه به شمار می‌آیند. هنگام قرار گرفتن در معرض جریان هوا، احساس خنکی به شما دست داده و این امر باعث حس خوب خنکی می‌شود. فن‌ها نیز با روش ایجاد جریان هوا در محیط باعث ایجاد احساس خنکی می‌شوند. دلیل احساس خنکی‌ای که به ما دست می‌دهد این است که قرار گرفتن در معرض جریان هوا باعث می‌شود که عرق بدن تبخیر شود. تبخیر عرق بدن باعث می‌شود که آب برای تبخیر، گرما را از سطح پوست بدن بگیرد. به همین دلیل بدن ما هنگام قرار گرفتن در معرض باد یا جریان هوا خنک می‌شود. بدین گونه جریان هوایی که به بدن انسان برخورد می‌کند (جریان باد طبیعی، یا جریان هوای ناشی از کاردستگاه تهویه هوا یا فن) باعث سرعت بخشیدن به فرایند تبخیر آب بدن شده و به این ترتیب احساس خنکی بیشتری به انسان دست می‌دهد.

مشاور فروش : 09175956588    

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی نگهداری مناسب کولر
مطلب بعدی خنک کنندگی کولر آبی
Print
1008 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید