دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
اهمیت سیستم های سرمایشی
Anonym
/ دسته ها: مقاله

اهمیت سیستم های سرمایشی

اهمیت سیستم های سرمایشی


صرف نظر از نوع سیستم های سرمایشی و مکانیسم عملکرد و وجود یا عدم وجود تهویه مطبوع در آن ها، استفاده از این سیستم ها در شرایط دمایی بسیار گرم، بسیار مرطوب یا بسیار خشک می تواند مزایای فراوانی را در بر داشته باشد.
گرمای شدید می تواند به صورت مستقیم روی عملکرد فیزیکی و ذهنی انسان تاثیر بگذارد. در صورتی که برای مدت زمان هر چند کوتاه در شرایط دمایی بسیار گرم قرار گیریم، دچار احساس خستگی مفرطی خواهیم شد که توان انجام امور را از ما می ستاند. بنابراین وجود یک سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع می تواند بر عملکرد ما در محیط مورد نظر تاثیر گذار باشد.


دمای بسیار بالا سبب تعرق شدید در افراد حاضر در محیط می گردد. بدین ترتیب بخشی از آب بدن به صورت نامتعادل خارج شده و سبب بروز مشکلات و اختلالاتی در اندام های آن می گردد. از این رو استفاده از سیستم های سرمایشی می تواند در زمینه حفظ سلامتی و رفاه حال کاربران حائز اهمیت باشد.
کیفیت هوای تنفسی انسان ها نیز مورد بسیار مهمی است. به ویژه در مورد شهرهای بزرگ و آلوده، شهرهای صنعتی و حتی ساختمان ها و سالن های صنعتی، این مورد بسیار به چشم می خورد. گرد و غبار، آلودگی های کربنی، قارچ ها، برخی باکتری ها و غیره می توانند برای افراد حاضر در محیط بسیار دردسر ساز باشند. سیستم های سرمایشی امروزی با استفاده از تکنولوژی های جدید به کار رفته در طراحی و ساخت قادرند بخشی از این آلاینده ها را تصفیه نمایند. این ارتقای کیفیت در هوای تحویلی به محیط می تواند نشان دهنده اهمیت سیستم های سرمایشی باشد.

 

کولر گازی اسپلیت

 

مشاور فروش :  09175956588    
دفتر  فروش   : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی
 

مطلب قبلی نصب صحیح فن و عملکرد فن کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی افزایش رطوب کولر آبی
Print
1025 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید