دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای
Anonym

کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای

کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای

 

 

 

راهنمای انتخاب و خرید کولر گازی بوراکای سامسونگ

 

 

راهنمای انتخاب و خرید کولر گازی بوراکای سامسونگ
شرکت سامسونگ با عرضه کولر گازی بوراکای برای نخستین بار کمپرسور اینورتر ۸ قطبی را به جمع کولرهای گازی آورده است. این کمپرسور جدید نسبت به کمپرسورهای ۴ قطبی، صدا و لرزش کمتری ایجاد می کنند و دستگاه می‌تواند با سرعت عجیبی به بالاترین حد از توانایی خنک‌کنندگی خود برسد. برای همین در مدت کمتری این قدرت را می‌یابد تا دمای محیط را به دمای موردنظر شما برساند و آسایش را برای شما به ارمغان بیاورد. در مجموع تمامی این موارد در کنار هم یعنی مصرف کمتر انرژی و هوای مطبوع‌تر.
کولرگازی های بوراکای سامسونگ که ضمانت سام سرویس دارد در قدرت‌های مختلف و امکانات گوناگون برای نخستین بار به بازار ایران ارائه شده است.

پره‌های ضد خوردگی

در کولرگازی Boracay سامسونگ ، پره‌های محکم وباکیفیت درمقابل خوردگی به کارگرفته شده است. چون وقتی خوردگی در پره‌ها شروع می‌شود عمر مبدل حرارتی دستگاه به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و از دیدگاه دیگر باکتری‌ها امکان رشد و نمو در دستگاه را پیدا می‌کنند. اما در کولر گازی بوراکای سامسونگ پره‌ها در مقابل خوردگی سرسخت شده‌اند تا شما برای سال‌های طولانی از هوای مطلوب و خنک نهایت لذت را ببرید.

حالت خنک‌کنندگی سریع

کولرهای گازی جدید سامسونگ قابلیت تنظیم دستگاه در حالت خنک‌کنندگی سریع یا Turbo Cooling را دارند که به شما این امکان را میدهد که در مدت کوتاه، دمای محیط را به دمای مناسب خود برسانید.

شاداب‌تر و سرحال‌تر

پزشکان دائما از تاثیر خواب شبانه روی سلامتی بدن و روحیه انسان توضیح می دهند. هرمقدار خواب بهتری را در شب‌ داشته باشید، روز بعد با نیروی بیشتر و روحیه بهتری به کارهای روزمره می‌پردازید. به خاطر همین است که توانایی Good Sleep در کولرهای گازی سامسونگ فراهم آمده است تا با وجود یک محیط مناسب، خواب آرامی را برای شما به ارمغان آورد. یک سیستم کنترل دمای درست همراه با تنظیم رطوبت خودکار در این وضعیت سبب می گردد تا خواب شما در یک دمای مطلوب و رطوبت ملایم کامل شود تا صبح شاداب و بانشاط باشید. حالت Good Sleep در کولر گازی بوراکای نه فقط بیدار شدن شما را نصفه شب به علت دما یا رطوبت نامطلوب از بین می‌برد که نسبت به حالت کارکرد عادی دستگاه ۳۶ درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند.

فیلتر Full HD

فیلتر تراکم بالای حداکثربه کار گرفته شده در بوراکای تا ۶۰ درصد از ذرات ریز، گرد و غبار و باکتری‌های محیط از بین می برد تا هوای خانه یا محل کار شما بهتر و مطلوب تر شود.

 

 

ملاحظات فنی انتخاب و نگهداری کولر گازی و اسپلیت 

 

نمایندگی خرید و فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

ملاحظات فنی انتخاب و نگهداری کولر گازی و اسپلیت 
حداکثر طول لوله های رابط مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی کولرهای گازی یا اسپلیت ها بر اساس ظرفیت کولر بین 10 تا 50 متر می باشد که در صورت وجود چنین فاصله ای بین پنل داخلی و خارجی ، لازم است قبل از سفارش خرید با کارشناسان ما مشورت فرمائید ، زیرا فاصله زیاد و بیش از اندازه بین پنل داخلی و پنل بیرونی موجب کاهش شدید راندمان خنک کنندگی کولر اسپلیت می گردد.

چنانچه لوله کشی و کابل کشی بین پنل های داخلی و خارجی بر اساس کولر اسپلیت معمولی یا اینورتر قبلاً انجام شده است پیش از سفارش یا خرید کولر اسپلیت ، سایز یا قطر دقیق لوله های مسی اجرا شده و همچنین طول مسیر لوله گذاری بین پنل داخلی و خارجی (کندانسور) را جهت مشاوره بهتر به کارشناسان گروه تاسیساتی یزد تهویه اعلام فرمائید.

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت ها ، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تامین شرایط هوای مطلوب و موردنظر شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا موثر است.)
قبل ازانتخاب و سفارش خرید کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR25MQFH به آمپر(A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

توجه : در نظر گرفتن محلی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی  اسپلیت ها ضروری است.

یکی از ساده ترین و مهم ترین مواردی که جهت نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولر های گازی و اسپلیت ها ضروری است شستشوی فیلترهای  الکترواستاتیک و  بوگیر تصفیه هوا  تعبیه شده در پنل های داخلی کولرهای گازی و اسپلیت ها است ، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها  اقدام نمائید تا بهترین بهره برداری را از کولر های گازی و اسپلیت ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید ، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می شوید.

 

کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل بوراکای

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز


 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588   
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت سامسونگ مدل بتر BETTER
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت تی سی ال
Print
1803 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر