دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست پلاس
Anonym

کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست پلاس

کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست پلاس

کولر گازی اسپلیت الجی مدل نکست پلاس

 

 

 

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

 


راهنمای انتخاب و خرید کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس NP187SK1
کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس NP187SK1 از سری کولرهای گازی اسپلیت ال جی اینورتر وی (Inverter V) می باشد و در ظرفیتهای 9000 ، Btu 24000 18000، 12000 با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش ارائه شده است.
در سری اینورتر V کولر های گازی و اسپلیت  ال جی (Inverter V) از جدید ترین تکنولوژی اینورتر استفاده گردیده و به موجب آن طبق اعلام شرکت ال جی کاهش 60 درصدی مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت.
در سایت مرجع و فروشگاهی یزد تهویه، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس NP187SK1 با گارانتی اصلی جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

کولر گازی ال جی نکست پلاس

ویژگی های کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000
از ویژگی های مهم و بارز کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس NP187SK1 می توان به سیستم اسکن هوشمند اشاره کرد.
اسکن هوشمند موجود در کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000، قابلیت شناسایی موقعیت  مکانی و فعالیت های کاربر را دارا می باشد تا  دمای محیط را کنترل و جهت پرتاب باد را  به بهترین شکل ممکن تنظیم نماید.
زمانی که شخصی در محیط حضور ندارد ،کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000 به وسیله اسکن هوشمند خود عدم حضور شخص در محیط را تشخیص داده و به حالت دور فن پایین بازمی گردد و بدین صورت  از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری  به عمل می آورد.
قابلیت اسکن هوشمند (Smart Scan) کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000 با بهره‌مندی از فناوری حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) به دست می‌آید که با تشخیص عدم حضور افراد در محیط اتاق به صورت خودکار میزان خنکی هوا را به تدریج کاسته و هر ۲۰ دقیقه اجازه افزایش دما به میزان یک درجه سلسیوس را می‌دهد.
این قابلیت می تواند مصرف انرژی را در اسپلیت های نکست پلاس اینورتر ال جی تا 13 درصد کاهش دهد.
کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000

مدل نکست پلاس اینورتر اسپلیت های ال جی به نشانگر مصرف انرژی مجهز می باشد.
در صورت یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی در کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس NP187SK1 ، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می شود.

 

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز


کولر گازی ال جی نکست پلاس

فناوری اینورتر کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000 از نوع فناوری Inverter V می باشد که طبق اعلام شرکت ال جی با استفاده از آن می توان تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
قابلیت های اینورتر V به همراه سیستم اسمارت اسکن (که توانایی کاهش 13 درصدی انرژی را به همراه دارد) می توانند صرفه جویی در مصرف انرژی را تا 73 درصد افزایش دهد.

کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000
با بکارگیری پره های طلایی (Gold Fin) در قسمت خارجی دستگاه، کندانسور مبدل حرارتی موجود در کولر گازی اسپیلت ال جی نکست پلاس اینورتر NEXT PLUS  از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند.
کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000 با بهره‌گیری از کمپرسور ویژه مناطق گرمسیر قادر به تأمین هوای تازه و مطبوع در دمای بالای محیط بیرون تا ۴۵ درجه سلسیوس است. وجود سیستم حفاظت Gold Fin به صورت یک پوشش ایمنی از سطح مبدل حرارتی در برابر زنگ‌زدگی و دیگر عوامل محیطی مخرب محافظت می‌کند.
کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000

کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000 برای ایجاد سرمایش از گاز مبرّد R410a بهره می برند و کمپرسور روتاری به کار رفته در این اسپلیت ها تأمین سرمایش و گرمایش را تسهیل بخشیده و با عملکرد مطلوب این کمپرسور، طول عمر این اسپلیت ها افزایش پیدا می کند.
کیفیت هوای خروجی از کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس NP187SK1
یکی دیگر از ویژگی های کولرهای گازی اسپلیت نکست پلاس اینورتر ال جی (LG) فیلتراسیون ایده آل هوای خروجی از آنها می باشد.

ابتدا دو فیلتر پلاس مستر آیونایزر و 3M عمل فیلتراسیون را به ترتیب زیر انجام می دهند:

فیلتر ها و یونیزه کننده های مدرن و جدید مورد استفاده در کولر گازی اسپلیت اینورتر نکست پلاس ال جی،در برابر مواد و موجودات مضری مانند بو،باکتری ،ویروس ها و مواد حساسیت زا از بهره بردار حفاظت می کنند.
فیلتر پلاس مستر آیونایزر موجود در کولر گازی اسپلیت ال جی نکست پلاس با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.
با استفاده از تکنولوژی ال جی بکار رفته در کولر گازی اسپلیت ال جی نکست پلاس اینورتر در فیلترهای 3M تمامی ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون از بین خواهند رفت.
کولر گازی ال جی نکست پلاس

در ادامه فیلتر محافظ دوگانه ذرات و باکتری ها  با قطر بیشتر از 10 میکرون را از بین می برد.
کولر گازی ال جی نکست پلاس
تمیز کننده خودکار پلاس مستر تعبیه شده در کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000، قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی می باشد.

کولر گازی ال جی نکست پلاس

کولر گازی اینورتر ال جی نکست پلاس مدل 18000 قادرند باد را در 4 جهت و به متراژ 15 متر، پرتاب نمایند. با این ویژگی، هر چقدر دمای هوای بیرون از محیط گرم باشد، هوای خنک به طور یکنواخت به تمامی نقاط منزل یا محیط اداری شما خواهد رسید.


کولر گازی ال جی نکست پلاس

وجود کمپرسور و مبدل حرارتی پرقدرت با راندمان بالا همراه با ویژگی های منحصر به فرد دیگر در نکست پلاس اینورتر V، باعث خنک کنندگی سریع در این اسپلیت ها می شود.


خنک کنندگی سریع کولر گازی ال جی نکست پلاس

با فعال کردن حالت خواب عمیق کولرگازی اسپلیت Next Plus Inverter V ، دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت،با افزایش 2 درجه ای دما خواهد بود.

 

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588      
  آدرس: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
 

 

 

مطلب قبلی کولر گازی سرد حاره ای تی سی ال مدل 32CS/GTC
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت مدیا مدل میشن
Print
1779 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر