دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر آبی آبسال مدل AC 55
Anonym

کولر آبی آبسال مدل AC 55

کولر آبی آبسال مدل AC 55  

 

کولر آبی آبسال مدل AC 55  

 


استفاده از کولر آبی در اکثر شهرهای ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک ، امکان پذیر است . کولر آبی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود ، زیرا جهت تبخیر آب ، انرژی کمی مصرف می کند.

کولر آبی باعث ایجاد رطوبت در هوای خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند . رطوبت ایجاد شده توسط این کولر از شوک ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و مانع از ترک خوردن وسایل چوبی می شود.

کولرهای آبسال، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که رطوبت لازم را در هوای گرم وخشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند.

 

ویژگی های کولر آبی آبسال مدل AC 55 

 

 

نمایندگی خرید فروش کولر آبی در شیراز


 

پروانه: به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود ، در نتیجه عمر یاطاقانها و کولر بسیار طولانی است. 
پوشال: به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب ، پوشالها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاههای اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را به شما هدیه می کند. 
نگهدارنده پوشال پلاستیکی: شرکت آبسال به عنوان اولین تولید کننده، اقدام به طراحی و ساخت نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک نموده است که علاوه بر سهولت نصب، خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویسکار را برطرف نموده است. 
بدنه: بدنه و قسمتهای فلزی کولرهای آبسال از جنس ورق گالوانیزه تولید شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است . در نتیجه در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی ، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است.
کولرهای آبسال مجهز به سیستم جدید آبرسانی است . این سیستم که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را بصورت یکنواخت روی پوشالها تقسیم می کند بطوری که باعث افزایش بازده خنکی کولر می شود و از ریختن آب بر روی الکتروموتور جلوگیری می کند که در نتیجه امکان سوختن آن وجود ندارد.

 


انتخاب ظرفیت و کانال کشی کولر آبی آبسال 


به منظور محاسبه تقریبی ظرفیت کولر آبی آبسال مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مناسب جهت آپارتمانهایی که در طبقات وسط ساختمان قرار دارند و سقف آنها در معرض تابش نور آفتاب نیستند و کانال کشی کولر آنها بر اساس روشهای صحیح (توضیحات در ادامه) انجام شده باشد،برای آپارتمان تا متراژ 70 متر مربع می توانید از کولر آبی مدل AC35آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 90 متر مربع از مدل AC40آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 110 مترمربع از مدل AC55 آبسال / برای آپارتمان تا متراژ140 متر مربع از کولر آبی مدل AC70آبسال استفاده نمائید .
در صورتیکه واحد آپارتمانی مورد نظر شما در بالاترین طبقه ساختمان باشد و سقف آن مستقیماً در معرض تابش نور شدید و گرم آفتاب تابستان قرار دارد، با رعایت دیگر شرایط مندرج فوق برای آپارتمان تا 50 متر مربع ازکولر آبی مشابه مدل AC35آبسال / برای آپارتمان تا 60 متر مربع از مدلAC40 آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 70 متر مربع از مدل AC55آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 90 متر مربع از کولر آبی مدلAC70 آبسال استفاده نمائید .
در صورتیکه محل نصب کولر آبی مورد نیاز شما در بام ساختمان است , لطفا قبل از خرید به ابعاد کولر آبی مورد نیاز (که در جدول مشخصات فنی آورده شده است ) و امکان عبور آن از درب خرپشته بام ساختمان دقت فرمائید.
ابعاد کانال کولرآبی باید از ابعاد دهانه خروج هوای کولر بزرگتر در نظر گرفته شود و در غیر اینصورت حجم هوا هنگام عبور از داخل کانال متراکم شده و باعث جلوگیری از جریان مناسب عبور هوا از داخل کانال کولر می گردد و به بیان دیگر هرچه ابعاد کانال مناسبتر باشد فشار استاتیکی فن کمتری برای عبور هوا لازم خواهد بود و در نتیجه میزان هوادهی و خنکی کولر آبی بیشتر خواهد گردید.
سطح مقطع کانال خروجی هوا از کولرآبی برای مدلهای AC35 حداقل حدود 1600 سانتی متر مربع ( معادل40×40 سانتی متر ) و برای مدلهای AC 40 حداقل 2300 سانتی متر مربع ( معادل 48×48 سانتی متر) و برای مدلهای AC 55 حداقل 2500 سانتی متر مربع (معادل 50×50 سانتی متر) و برای مدلهای AC 70 حداقل 3000 سانتی متر مربع ( معادل 55×55 سانتیمتر) در نظر گرفته شود ( بدیهی است ابعاد دقیق بر اساس طول مسیر کانال ، حجم هوای مورد نیاز و توسط داکتیلاتور محاسبه می گردد .
میزان هوادهی و خنکی ایجاد شده توسط کولر های آبی کاملاً به رعایت اصول مهندسی کانال کشی بستگی دارد و به طور کلی لازم است محاسبات کانال کشی کولر توسط مهندسین تاسیسات و با استفاده از داکتیلاتور و نیز در نظر گرفتن استاندارد های تغییر زاویه مسیر ( شعاع قوس داخلی ) و تغییر ابعاد کانال ها ( حد اکثر با زاویه 15 درجه ) انجام پذیرد و در صورت عدم توجه به این موضوع انتظار ایجاد هوای خنک توسط کولر آبی برآورده نخواهد گردید و همانطور که مشاهده می شود امروزه مصرف کنندگان به دلیل همین نقیصه ناچاراً به دیگر سیستم های خنک کننده و پر مصرفی مانند کولر های اسپلیت متوسل می گردند.

 

 

نمایندگی خرید فروش کولرآبی در شیراز


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588     
  آدرس: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


 

 

مطلب قبلی کولرگازی سرد و گرم جنرال مکس  طرح لبخند
مطلب بعدی کولر آبی آبسال مدل AC 31
Print
1645 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر