دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی ویندفری سامسونگ
Anonym

کولر گازی ویندفری سامسونگ

 

کولر گازی سامسونگ 24000 سرد و گرم سری ویند فریWind Free 

 


 

کولر گازی سامسونگ 24000 سرد و گرم سری ویند فری Samsung Air Conditioner Wind Free Series AR25NSP

 

کولر گازی AR25NSP مجهز به خنک کننده سریع


تمیز کردن فیلتر کولر گازی ar25nsp، سریع و آسان


خوابی لذت بخش با حالت good sleep کولر 24000 سامسونگ


از بین رفتن ویروس های مضر توسط سیستم تصفیه کولر گازی


وزش باد غیر مستقیم از کولر گازی 24000 ویند فری سامسونگ

 

ویژگی های کولر گازی ویندفری سامسونگ

 

نمایندگی فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

وزش باد غیر مستقیم از کولر گازی 24000 ویند فری سامسونگ

سیستم خنک کننده غیر مستقیم کولر گازی سامسونگ مدل Wind-Free، احساس ناخوشایند برخورد طولانی مدت باد سرد را از بین می برد. هوای خنک به آرامی از طریق 21000 سوراخ کوچک پخش می شود؛ بنابراین شما خیلی احساس سرما و یا گرما نخواهید کرد.

 

صرفه جویی در انرژی تا 68 درصد با کولر دیجیتال اینورتر 8 قطبی سامسونگ

کولر گازی های اینورتر دیجیتال 8 قطبی مانند AR25NSP تنها 32 درصد از انرژی مورد استفاده در مدل های دیگر کولر گازی را مصرف می کنند. کولر گازی Wind Free بدون آنکه به طور مکرر خاموش و روشن شود دما را مطلوب نگه می دارد که سبب می شود این کولرگازی سامسونگ آرام تر، بادوام تر و کارآمدتر عمل کند.

 

کولر گازی AR25NSP مجهز به خنک کننده سریع

خنک سازی محیط توسط کولر گازی مدل ar25nspx سامسونگ، 43% سریعتر نسبت به مدل های متداول است. هوای ورودی بیشتر، گردش هوای بیشتر و خروجی هوای بیشتر...

 

کولر گازی Wind-Free با قابلیت کنترل از طریق Wi-Fi

با استفاده از برنامه smart home می توانید از راه دور کولر گازی ویند فری خود را کنترل کنید. همچنین از طریق نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند اندروید و آی او اس خود می توانید چگونگی عملکرد، نظارت بر آن مصرف برق را کنترل کنید.

 

خوابی لذت بخش با حالت good sleep کولر 24000 سامسونگ

حالت گود اسلیپ کولر گازی ar25nsp سامسونگ بدون جریان هوای سرد، آب و هوای ایده آل را برای یک خواب راحت ایجاد می کند. کنترل درجه حرارت توسط wind free، به شما کمک می کند سریع و عمیق به خواب بروید و سر حال از خواب برخیزید.

 

کولر wind-free سامسونگ با حالت خنک کننده دو مرحله ای

نحوه عملکرد حالت خنک کننده دو مرحله ای در کولر گازی سامسونگ ar24nsp بدین شکل است که ابتدا در حالت خنک کننده سریع قرار میگیرد، محیط را به سرعت خنک می کند و سپس به صورت خودکار به حالت Wind-Free (بدون باد) تغییر می کند تا دما را حفظ کند. بنابراین بدون احساس سرمای شدید و نیاز به تغییر تنظیمات کولر همواره راحت و با احساس خوب خواهید بود.

 

از بین رفتن ویروس های مضر توسط سیستم تصفیه کولر گازی سامسونگ

کولر گازی 24000 سامسونگ wind free، هوایی که نفس می کشید را خنک و سالم نگه می دارد. Easy Filter گرد و غبار، آلاینده ها و مواد آلرژیک را از بین می برد و یونیزر این کولر سامسونگ تا 99 درصد باکتری ها و ویروس های مضر را نابود می کند.

 

تمیز کردن فیلتر کولر گازی ar25nsp، سریع و آسان

Easy Filter Plus در قسمت بیرونی و بالای کولرگازی AR25NSP قرار دارد. به این خاطر می توان بدون باز کردن پوشش کولر به راحتی آن را بیرون بیاورید، تمیز کنید و دوباره سر جایش قراردهید. پوشش آنتی باکتریال Easy Filter Plus، گرد و غبار، آلاینده های هوا و آلرژی زا را از بین می برد.

 

نمایندگی فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588     
  آدرس :چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
   
 

 

 

مطلب قبلی کولر آبی برفاب مدل BF4
مطلب بعدی کولرآبی سپهرالکتریک مدل SE700
Print
2263 رتبه بندی این مطلب:
4.5

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر