دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر گازی اسپلیت جنرال اینورتر شکار
Anonym

کولر گازی اسپلیت جنرال اینورتر شکار

کولر گازی اسپلیت جنرال اینورتر شکار

کولر گازی جنرال شکار اینورتر کم مصرف گرید A

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز


کولر گازی جدید جنرال شکار اینورتر کم مصرف با گرید A


روزهای گرم تابستان را در آسایش و راحتی با کولر گازی اینورتر ۳۰۰۰۰ جنرال شکار سپری کنید. کولر گازی جنرال شکار دارای هوای سرد و گرم با موتوری فوق العاده قوی و مصرف بسیار بهینه انرژی با قیمتی بسیار مناسب یکی از بهترین محصولات در زمینه تهویه هوای مطبوع می باشد.کولر گازی اسپلیت جنرال اینورتر شکار ۳۰۰۰۰ یکی از کولرهای گازی سردوگرم جنرال، که مجهز به دو پنل دو تکه دیواری است و از لحاظ طراحی و کیفیت باید گفت یکی از بهترین مدل های شرکت جنرال می باشد. از خصوصیات کولر گازی اسپلیت جنرال شکار اینورتر ۳۰۰۰۰ می توان به ظاهر زیبا، صفحه ی نمایشگر دیجیتالی با کیفیت فوق العاده، تایمر و حالت خواب، قابلیت تنظیم سرعت فن به سه حالت اشاره نمود.کولر گاز اینورتر جنرال دارای قدرت خنک کننده ی بالایی می باشد.همچنین یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی می باشد.کولر های جنرال شکار دارای فیلتر تصفیه هوا میباشد و قادر است تا ذرات ریز گرد و غبار و حتی دود سیگار را که با چشم مسلح قابل رویت نمی باشند را از هوا گرفته و یک خنکی دلپذیر را به شما عزیزان عرضه کند.

 

60% صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی اینورتر جنرال 
یکی از بهترین مزیت های کولر گازی جنرال شکار صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60% میباشد. در مدلهای کولرگازی جدید جنرال شکار برد اینورتر قرار دارد که تا 60% در مصرف انرژی صرفه جویی میکند و به این نوع کولر گازی دی سی اینورترر با مصرف A میگویند.به این نکته توجه داشته باشید که همین موضوع باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده است.

 

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز 

پرتاب باد چهار جهته کولر گازی جنرال شکار اینورتر
این سیستم سبب میشود تا با توزیع باد در چهار جهت تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود و نیازی نیست برای خنک شدن حتما روبه روی کولر گازی بایستید.


کولر گازی جنرال اینورتر شکار با قدرت 20 متر پرتاب باد
دستگاه های تهویه مطبوع  جنرال شکار اینورتر هوای خنک را تا فاصله 20 متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ به وجود می آورد.

حالت خواب کولر گازی جدید جنرال شکار اینورتر
این تایمر تا مدت 24 ساعت قابل تنظیم می باشد و کاربران می توانند با کمک دکمه تعیین شده بر روی ریموت کنترل زمان مورد نظر خود را بر روی این اسپلیت ۳۰۰۰۰ جنرال شکار تنظیم نمایند و مشخص کنند که کولر گازی در چه زمانی خاموش و یا روشن شود. مثلا شما می توانید این تایمر را طوری تنظیم نمایید تا در هنگام شب که شما خوابیده اید کولر به طور خودکار روشن شود.!

گاز R410A کولر گازی 2018 اینورتر جنرال شکار 
گاز R410a از ترکیب دو گاز R125 و  R32 با نسبت برابر 50 به 50 ساخته می شود. این گاز دارای سرمادهی بسیار مناسبی است و نقطه جوش آن در حدود 51- درجه سانتی گران اتفاق می افتد .این ماده در مقایسه با سایر گازهای مصرفی مانند R22 دارای نقطه جوش بسیار پایین ترین است و بنابراین بازدهی بیشتری دارد. از سویی دیگر R410a به خوبی با محیط زیست سازگار است و تاثیر بسیار کمی بر روی لایه ازن می گذارد.این مبرد دارای ظرفیت سرما سازی و خنک کنندگی بالایی است و قابلیت انتقال حرارتی مطلوبی داشته و در مبدلهای حرارتی کوچک نیز کاربرد فراوان دارد.

 

قابلیت ضد باکتری کولر گازی جدید جنرال شکار
این کولر گازی هوایی تمیز را برای شما ایجاد می کند. این اسپلیت گازی با قابلیت ضد باکتری بر روی فیلتر داخل پنل می تواند باکتری ها را در هوا از بین می برد و مانع مهار شدن آن ها می شود. همچنین این کولر گازی مانع رطوبت در هوا میشود.کولر گازی اینورتر جنرال مجهز به یک فیلتیر بو زدا می باشد  که می تواند تمام بوهای داخل فضا را از بین ببرد. شما با استفاده از کنترل از راه دور می توانید از تمام امکانات این کولر گازی  در مدت زمان کم از تمام قابلیت های ان استفاده کنید.تست شده در مرکز علوم محیطی Kitasato (ژاپن) و دانشگاه Yonsei (کره) / لابراتوار آزمایشی کره (FITI/KEMTI) و لابراتوار آزمایشی ژاپن (ITEA). با کارایی موثر در از بین بردن 4 ویروس شامل تایپ فرعی H1N1 و انواعی از باکتری ها.

رادیات طلایی کولر گازی 2018 جنرال شکار
رادیاتورهای کولر دارای پوششی طلایی رنگه که در برابر فرسایش و خوردگیبسیار مقاومه و طول عمری در حدود دو برابر رادیاتورهای معمولی داره .کولرگازی رادیات طلایی( goldfins ) به دلیل پوشش طلایی ویژه ای که داره دارای تبادل حرارتی بهتری هستش که باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی کولر می شه.مبدل حرارتی از فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند و شما می توانید به مدت  چندین سال از این قابلیت  استفاده کنید. این امر باعث تبادل گرمایی عالی در مدت زمان طولانی برای کندانسور خواهد شد

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588    
  آدرس: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


 

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت تراست مدل TMSC
مطلب بعدی کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGC18RWT
Print
3574 رتبه بندی این مطلب:
1.8

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر