دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
کولر آبی آبسال مدل AC 31
Anonym

کولر آبی آبسال مدل AC 31

کولر آبی آبسال مدل AC 31

 

 

کولر آبی آبسال مدل AC 31


 

 

راهنمای انتخاب و خرید کولر آبی آبسال مدل AC 31
استفاده از کولر آبی آبسال مدل AC 31 در بیشتر مناطق کشور که در تابستان دارای آب و هوای گرم و خشککولر آبی آبسال مدل AC 31 می باشد مناسب بوده ولی برای مناطقی که دارای هوای گرم و مرطوب (شرجی با رطوبت هوا بیشتر از 40 درصد) باشد مناسب نمی باشد.

کولر آبی آبسال مدل AC 31 که برای مساحت 25 مترمربع مناسب می باشد و به دلیل داشتن ابعاد کوچک می توانند براحتی در داخل اتاق و نزدیک پنجره قرار گیرد.

همچنین کولر آبی آبسال مدل AC 31 امکان نصب در خارج از اتاق ( پشت پنجره ) را نیز دارا می باشد و نحوه پرکن مخزن آب آن هم از طریق اتصال به شیلنگ و لوله آب شهری و هم از طریق دستی امکان پذیر می باشد.

پروانه این کولر در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. بدنه آن از جنس ورق گالوانیزه مرغوب ساخته شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده تا دارای دوام و عمر طولانی باشد.

 

ویژگی های کولر آبی آبسال مدل AC 31

 

 

 

نمایندگی خرید فروش کولر آبی در شیراز


مخزن آب پردوام و مقاوم در برابر ضربه ,ساخته شده از پلاستیک پلی امید تقویت شده
توان ورودی 200 وات
کم مصرف و مقرون به صرفه نسبت به سایر وسایل خانگی مشابه
دارای نشانگر سطح آب داخل مخزن
دریچه گردان تنظیم هوا و امکان جابه جایی هوا در زوایای دلخواه
کلیه کولرهای آبی شرکت آبسال دارای بدنه گالوانیزه و قابلیت کارکرد با برق تک فاز و 220 ولت را دارا می باشند.

 

 


کولر آبی  آبسال مدل AC31 با قدرت موتور 0.125 اسب بخار می تواند میزان هوادهی 900 مترمکعب در ساعت را داشته باشد. در شرایط متعادل این کولر می تواند برای 120 مترمکعب فضا مورد استفاده قرارگیرد. نحوه پر شدن مخزن در سیستم آبرسانی کولر AC31 آبسال به دو روش دستی و یا اتصال به شبکه آب شهری انجام می گیرد که در صورت استفاده از روش دستی باید به بازه های زمانی مورد نیاز برای پر کردن مخزن توجه شود، به این ترتیب که با توجه به 9 لیتر متوسط مصرف آب در ساعت (در شرایط 35 درجه سانتیگراد و 15 درصد رطوبت نسبی) و ظرفیت 14 لیتری، حدوداً هر یک ساعت و نیم باید مخزن پر شود. کولرآبسال AC31 دارای 2 دور برای تنظیم سرعت موتور بوده و مجهز به پروانه ای از جنس پلاستیک و سیمی به طول 2.5 متر می باشد

 

 

نمایندگی خرید فروش کولر آبی در شیراز


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 


  مشاور فروش:09175956588   
  آدرس : چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

 

 

 

مطلب قبلی کولر آبی آبسال مدل AC 55
مطلب بعدی کولر آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68
Print
1750 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر