دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
نمایندگی کولر آبی لورچ Lorch در شیراز
DF45%$gG
/ دسته ها: کولر آبی, لورچ

نمایندگی کولر آبی لورچ Lorch در شیراز

شرکت تولیدی صنعتی لورچ با سابقه ای درخشان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی با نام تجاری لورچ در کشور مشغول به فعالیت می باشد

 

کولر آبی لورچ


این شرکت در سال 1357 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی تاسیس و تا کنون در زمینه تولید لوازم خانگی و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از قبیل : انواع آبگرمکن فوری گاز سوز ، انواع آبگرمکن مخزنی ،  انواع کولر ، انواع بخاری ، انواع اجاق باربیکیو و پکیج شوفاژ دیواری . رادیاتور های پانلی فولادی مطابق با استانداردهای ملی ایران و استاندارد اروپا فعالیت می نماید
شرکت لورچ در راستای سیاست مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان خود واحد خدمات پس از فروش محصولات خود را تاسیس نمود . این واحد هم اکنون بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای خدمات پس از فروش کشور با همکاری بیش از 1200 نفر از متخصصین خود در تمامی استانهای کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به هموطنان عزیز می باشد


ظرفیتهای کولر آبی لورچ 

 


کولرهای آبی لورچ را در اندازه‌های مختلف 2900، 3500، 4000، 5000، 5500، 7000و 8000 می‌سازند و آن‌ها را بر اساس ظرفیت می‌شناسند
بعلت آب هوای خشک وگرم فصل تابستان در بیشتر مناطق کشور کولر آبی بهترین گزینه وکم هزینه ترین وسیله برای مطبوع کردن هوای منازل و واحد تجاری و اداری استفاده می شود  درچند سال اخیر کولر های آبی با پات سلولزی وارد بازار شده این کولرها نقاط صعف و قوت دارد.
توجه داشته باشید که در شهرهای بزرگ به علت الودگی هوا و ریزگردهای فصلی مختلف موجب مسدودشدن بافت سلولزی می شود و دیگر تسویه هوارا کامل انجا م نمی دهد و خود باعث آلودگی بسیار مشود .توصیه می شود که هر 2سال یک بار درشهر های بزرگ به دلیل ذکر شده پات های سلولزی تعویض شود .
واحد اندازگیری سرما و پرتاب باد کولرآبی cfm می باشد در هر کولر مشخصات درصد بازدهی و cfm ان در پشت کولر ذکر شده و جزو اطلاعات محصو ل می باشد.

مهمترین نكته ی كه در انتخاب كولر اعم از گازی و یا آبی باید مورد توجه قرار گیرد استاندارد بودن آن است. در مورد كولرهای آبی استاندارد اجباری مصرف انرژی الكتریكی وجود دارد كه برچسب انرژی از مهمترین خروجیهای آن است كه باید به آن دقت كرد.
نسبت به شناسایی منطقه آب و هوایی محل سكونت خود برای انتخاب نوع كولر متناسب اقدام كنید.
 كولرهای بزرگتر از حد نیاز تنها باعث مصرف بی مورد انرژی الكتریكی میشوند نه رفاه بیشتر.
 نوع كولر را متناسب با مناطق آب و هوایی انتخاب كنید. از كولرهای گازی برای مناطق گرم و مرطوب و از كولرهای آبی برای مناطق معتدل استفاده كنید.
هیچگاه نسبت به انتخاب محصولی با قیمت اولیه پایین كه در لیست پیشنهادی وارد نشده است اقدام نفرمایید. انجام اینكار هزینه های بیشتری در طول عمر وسیله بر شما تحمیل خواهد كرد.
کولر آبی لورچ در انواع و ظرفیت های مختلفی تولید میشود که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند.


انواع کولر آبی لورچ


کولر آبی هوادهی از بالا:طراحی این کولرهای آبی مخصوص آپارتمان ها و بالکن می باشد. کولر آبی لورچ با هوادهی از بالا شامل دو مدل 4000 و 5500 هستند. مزیت این کولرها کانال خروجی آنها می باشد که فضای کمتری را اشغال می کند و حجم آنها نیز کمتر است.
کولر سلولزی لورچ:کولر سلولزی لورچ بدلیل استفاده از پد سلولزی سطح انرژی بالاتری دارد. نگهداری کولر سلولزی لورچ از کولرهای پوشالی راحت تر می باشد.از مزایای این نوع کولر میتوان به استفاده از فن توربو،کنترل هوشمند،بازده سرمایشی بالا،فیلتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و کاهش برقی مصرفی اشاره کرد. 
کولر آبی قابل حمل لورچ:در این کولرها امکان جا به جایی و وصل شدن به آب شهری را دارد. پروانه به کار رفته در این کولر ضد ضربه است و دچار زنگ زدگی نمیشود. از مزایای کولر آبی قابل حمل لورچ نیز میتوان به کم مصرف بودن،ابعاد کوچک و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد.
کولر آبی سری عمومی لورچ:این کولرها مناسب مناطق گرم و خشک می باشد و در ابعاد و ظرفیت های متفاوتی تولید میشود. کولر آبی سری عمومی از پرکاربردترین کولرهای آبی می باشد. 
از خصوصیات کولر آبی عمومی:
نیاز به کانال کشی دارد
بوسیله سرمایش تبخیری کار می کند
مصرف متعادل انرژی 
عملکرد ساده و نصب آسان
کولر آبی سری بازدهی بالا:بازده خنکی در این کولرها تا 90 درصد می باشد و در دو گرید A و B ارائه میشود. این کولر ابعاد و اندازه های مختلفی دارد و نوع ورق بکار رفته در آن گالوانیزه می باشد.
کولر آبی پرتابل لورچ مدل 2900، با طراحی زیبا، جمع و جور و با کاربری آسان، تنها کولر آبی قابل حمل از برند لورچ است که بهترین گزینه برای تامین هوای خنک در اتاق‌های با متراژ کم می باشد. این محصول با توجه به ویژگی‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، در مقایسه با محصولات مشابه، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
کولر آبی پرتابل لورچ از موتور 1/8 اسب بخار برند الکتروژن بهره می برد و دارای ظرفیت هوادهی 970CFM می باشد. این مدل کولر آبی لورچ دارای دریچه قابل تنظیم هوا است که کمک می کند جابجایی هوا در زوایای مختلف به آسانی صورت پذیرد.
از دیگر ویژگی‌های کولر آبی قابل حمل لورچ می توان موارد زیر را برشمرد:


ویژگی‌های کولر آبی پرتابل لورچ مدل LC29 معروف به کولر آبی 2900 لورچ
•    مخزن آب کولر آبی پرتابل لورچ LC29 از دو طریق اتصال به شبکه آب شهری و از طریق دستی از قسمت سقف کولر آبی پر می گردد که این ویژگی استفاده از آنرا را بسیار راحت نموده است.
•    این محصول مجهز به پروانه پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و زنگ زدگی است که باعث افزایش طول عمر پروانه می گردد. همچنین با توجه به جنس پروانه، ذرات گرد و غبار موجود در هوا را جذب نمی کند و از بالانس خارج نمی گردد.
•    از دیگر ویژگی‌های کولر آبی پرتابل لورچ کم مصرف بودن آن است که تا میزان قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه جویی می نماید.
•    همچنین این محصول با ابعاد کوچک و جمع و جوری که دارد ضمن اشغال فضای کم، حمل و نقل بسیار آسانی دارد و می توان از آن در مکان‌های مختلف یک واحد بنا به نیاز استفاده نمود.
•    این مدل کولر آبی پرتابل هم در داخل اتاق و در نزدیکی پنجره قابل نصب است و هم می توان آنرا در پشت پنجره در خارج از اتاق قرار داد.

 

 کولر آبی لورچ مدل LC35 (معروف به کولر آبی 3500 لورچ)
کولرآبی لورچ مدل LC35 با قدرت موتور 1/3 اسب بخار، دارای نشان استاندارد ایران می باشد. قسمت‌های فلزی از ورق گالوانیزه ساخته شده که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم می باشد. سیستم آبرسانی این کولرها به گونه ای طراحی شده است که تمامی آب خروجی را بر روی پوشال‌ها پخش می نماید.
این مدل کولر آبی لورچ با بازده انرژی 80 درصد در روزهای گرم تابستان هوای مطبوع و خنکی را برای شما به ارمغان می آورد.


ویژگی‌های کولر آبی لورچ مدل LC35 
دارای قدرت موتور 1/3 اسب بخار و هوادهی 4400 متر مکعب بر ساعت
ساخته شده از ورق گالوانیزه با ضخامت استاندارد
دارای پوشش رنگی الکترواستاتیک
بازده انرژی تقریبی 80 درصد
خنک کنندگی فوق العاده بر اساس عملکرد سرمایش تبخیری
دارای کلید حفاظت از جان RCCB


کولر آبی لورچ مدل LC50 (معروف به کولر آبی 5000 لورچ)
کولر آبی لورچ مدل LC50 از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده است.

ویژگی های کولر آبی لورچ مدل LC50
دارای قدرت موتور 1/2 اسب بخار و هوادهی 6500 متر مکعب بر ساعت
ساخته شده از ورق گالوانیزه با ضخامت استاندارد
دارای وزن 69 کیلوگرم
دارای پوشش رنگی الکترواستاتیک
بازده انرژی 80 درصد
خنک کنندگی فوق العاده بر اساس عملکرد سرمایش تبخیری
دارای کلید حفاظت از جان RCCB

 

کولرهاي آبی لورچ 7000 لورچ با رده انرژي D ضمن صرفه جويي در مصرف انرژي هواي خنک و بهاري را به فضاي منزل شما مي آورد.کولرهاي آبی لورچ 7000 با موتور قدرتمند 3/4اسب بخار قابلیت تولید 4900فوت مکعب بردقیقه دارد به پشتبانه اين قدرت مناسب برای فضاهای تا 140متر و مخصوص مناطقي با آب و هواي خشک مي باشد که با ايجاد رطوبت در هواي خشک توسط تبخير آب هواي محيط را مرطوب مي نمايد. به واسطه ورق هاي گالوانيزه با ضخامت 0/9 میل طول عمر این کولر بالایی برخوردار است و داراي پوشش رنگ پودري الکترواستاتيک مي باشد. طراحي کولر به صورت دريچه از بغل مي باشد که مناسب براي قرارگيري در پشت بام منازل و مکان اداری و تجاری مورد استفاده قرارمی گیرد .
بازده انرژی 85 درصد
قدرت موتور 3.4 اسب بخار
میزان هوادهی 6500 متر مکعب بر ساعت
یک سال ضمانت
هوادهی : 8000 متر مکعب بر ساعت / 4700 فوت مکعب بر دقیقه
بازده خنکی : 85%
ولتاژ : 220 ولت
قدرت موتور : 3/4 اسب بخار
قدرت پمپ آب : 1/60 اسب بخار
ابعاد : 1150*865*865 میلیمتر
وزن خالص محصول : 79 کیلو گرم
وزن کولر با آب : 127 کیلو گرم
نوع ورق : گالوانیزه
نوع یاتاقان : گرافیتی
نوع رنگ : الکترواستاتیک
بازده خنكی %85 


براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  کولر گازي اسپليت در اينستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر کولر گازي اسپليت تراست الجي گري ايران رادياتور و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956588   
آدرس : آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی کولر آبی آزمایش در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی کولر آبی جنرال در شیراز
Print
1369 رتبه بندی این مطلب:
3.1

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر