دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
نمایندگی کولر آبی جنرال در شیراز
DF45%$gG
/ دسته ها: کولر آبی, جنرال

نمایندگی کولر آبی جنرال در شیراز

اگر می خواهید از خنکی دلچسب کولر آبی برای خنک کردن فضای مورد نظر خود استفاده نمایید و دقیقاً نمی‌دانید بهتر است از چه نوع کولر آبی، با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی استفاده کنید، با ما باشید تا در مورد مشخصات فنی، بهترین انواع کولر آبی شما را راهنمایی کنیم و بتوانید کولر ایده ال خود را خریداری کنید و ازهوای خنک ان لذت ببرید .

 

 

 

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع کولر آبی جنرال

 

در کولر آبی هوای گرم محیط بیرون از آپارتمان یا منزل با عبور از میان پوشال ها و یا سلولز مرطوب و خیس کولر آبی خنک می شود.
به طور کلی خنک سازی تبخیری(آبی) از طریق کولر های آبی روشی رایج و بهینه برای ایجاد هوای خنک در محیط (به شرط اینکه میزان رطوبت نسبی هوا کمتر از 40 درصد باشد)، می باشد.
معمولا استفاده از کولرهای آبی در شهرهایی با هوای گرم و خشک توصیه می گردد. همانطور که میدانید در این روش کولر آبی با ایجاد رطوبت در محیط، علاوه بر تأمین هوای خنک مورد نیاز، مانع از خشکی هوا، ترک خوردن وسایل چوبی و ایجاد الکتریسیته ساکن در این مناطق گردیده و علاوه بر خنک کردن به لطافت هوای محیط نیز کمک می نماید.
بنابراین به طورکلی در یک مقایسه علمی می توان گفت از کولرهای گازی در مناطق گرم و مرطوب و از کولر آبی در مناطق خشک و معتدل برای ایجاد هوای خنک استفاده می شود.
اصلی ترین دلایل استفاده از کولرهای آبی به شرح زیر می باشند:
•    قیمت مناسب تر
•    مصرف برق پایین تر
•    نصب و راه اندازی آسان تر
•    هزینه جزئی بهره برداری و تعمیرات احتمالی

 انواع کولر آبی
کولر آبی پوشالی: این کولرها از قدیم بوده و هر سال به تعویض پوشال نیاز پیدا می‌کنند.
کولر آبی سلولزی: کولرهای سلولزی شامل نوع خاصی پد سلولزی هستند که گفته می‌شود علاوه بر اینکه نیاز به تعویض ندارد، قدرت خنک‌کنندگی بالاتری هم دارد. ضمن اینکه احتمال حساسیت‌زا بودن کولر آبی بدون پوشال نسبت به کولر معمولی کمتر است، چون احتمال پخش شدن ذرات ریز در کولر پوشالی وجود دارد؛ اما کولر سلولزی این مشکل را ایجاد نمی‌کند.
کولر آبی پرتابل: برای فضاهای کوچک، یکی از بهترین انتخاب‌ها، کولر آبی کوچک یا کولر آبی قابل حمل است. این کولرها با ابعاد کوچک به‌خوبی از پس خنک کردن فضاهای بیست تا سی متر برمی‌آیند.
کولر آبی رومیزی: کولر آبی مینی یا رومیزی بسیار کوچک است و برای فضاهای خیلی کوچک به کار می‌رود. بعضی از انواع این کولر به‌وسیله آداپتور، USB و باتری کار می‌کنند.
کولر آبی پلیمری: کولر آبی پلیمری جدید ترین نسل کولرهای آبی می باشد و با داشتن بدنه پلیمری دارای طول عمر بیشتری بلحاظ عدم پوسیدگی بدنه و همچنین 81 درصد افزایش راندمان هوادهی نسبت به کولرهای آبی متداول دارد و در واحدهای تجاری ، سالنهای صنعتی و واحدهای مسکونی موارد استفاده دارد.
کولر آبی صنعتی: کولرهای صنعتی بزرگ برای خنک کردن مکان‌های صنعتی بزرگ مانند کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی بزرگ طراحی شده‌اند. این کولرها برای کاربردهای صنعتی مناسب هستند. از کولرهای صنعتی بزرگ می‌توان در مراکز تجاری، مدرسه‌ها، انباری‌ها، سالن‌های ورزشی بزرگ، تالارها، و مکان‌های عمومی نیز استفاده کرد.
کولر آبی اینورتر:
در بین مدل های مختلف کولر آبی،  بهترین کولر آبی ایرانی را می توان به کولر آبی اینورتر با موتور DC Inverter اشاره کرد، کولرآبی کم مصرف دارای بازده انرژی A می باشد و تا 70 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می کند. مصرف برق دستگاه بسیار پایین می  باشد و شما می توانید از یک مینیاتوری 9 آمپر برای دستگاه استفاده نمایید. کولر ابی کم دارای نمایشگر بوده و دمای محیط را نمایش می دهد، همچنین مجهز به تایمر جهت تنظیم زمان روشن وخاموش شدن کولر طی یک شبانه روز است.
 راهنمای خرید متناسب با مساحت و شرایط محیط نصب :
برای خرید کولرآبی باید به تعداد اتاق ، مساحت فضا ، محل جغرافیایی ، آفتابگیر بودن محیط مورد نظر ، عایق بندی در و پنجره ها و تعداد طبقات و طول کانال هوا را برای انتخاب کولری با ظرفیت هوادهی مناسب مورد توجه قرار داد و کولری انتخاب کنیم که کارایی بالایی در خنک کردن و پایین آوردن درجه حرارت محیط داشته باشد و فضا را به حد ایده آل خنک نماید.

 

ظرفیت های کولر ابی جنرال


متراژ آپارتمان    ظرفیت کولر
فضای 30 تا 50 متر    2300 
فضای 50 تا 65 متر    3500
فضای 65 تا 120 متر    5000
فضای 120 تا 155 متر     7000
 
ویژگیهای کولر آبی جنرال استیل مدل 7500    

-ارتفاع : 115 CM
- طول : 87 CM
- عرض: 87 CM
- وزن کولر : 80 کیلوگرم
- بازده خنکی: 75 درصد
- ولتاژ: 220 ولت
- فرکانس: 50 هرتز
- قدرت موتور : 4\3 اسب بخار
- دارای 24 ماه گارانتی شرکتی 
- دارای الکترو موتور موتوژن
- پوشش بدنه از رنگ پودری الکترواستاتیک با ضخامت 70 میکرون
- دارای ورقه بکار رفته گالوانیزه
- دارای نشان استاندارد ایران
- نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت که در دفترچه داخل کولر آبی ثبت گردیده.

 

کولر آبی جنرال استیل مدل 5500
مشخصات

- دارای 24 ماه گارانتی شرکتی 
- دارای الکترو موتور موتوژن
- پوشش بدنه از رنگ پودری الکترواستاتیک با ضخامت 70 میکرون
- دارای ورقه بکار رفته گالوانیزه
- دارای نشان استاندارد ایران
- نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت که در دفترچه داخل کولر آبی ثبت گردیده.

 ویژگیها 

-ارتفاع : 100 CM
- طول : 87 CM
- عرض: 87 CM
- وزن کولر : 80 کیلوگرم
- بازده خنکی: 75 درصد
- ولتاژ: 220 ولت
- فرکانس: 50 هرتز
- قدرت موتور : 2\1 اسب بخار

 

کولر آبی جنرال استیل مدل 3500 
مشخصات

- دارای 24 ماه گارانتی شرکتی 
- دارای الکترو موتور موتوژن
- پوشش بدنه از رنگ پودری الکترواستاتیک با ضخامت 70 میکرون
- دارای ورقه بکار رفته گالوانیزه
- دارای نشان استاندارد ایران
- نصب توسط سرویسکاران مجاز شرکت که در دفترچه داخل کولر آبی ثبت گردیده.

 ویژگیها 

-ارتفاع : 85 CM
- طول : 73 CM
- عرض: 73 CM
- وزن کولر : 80 کیلوگرم
- بازده خنکی: 75 درصد
- ولتاژ: 220 ولت
- فرکانس: 50 هرتز
- قدرت موتور : 3\1 اسب بخار

 

 

قطعات و اجزاء کولرهای آبی 

 

 

الکترو موتوردو دور ( موتور فن )
موتورها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند . در کولر الکتروموتور ، فن را به چرخش در می آورد و الکتروموتورهای مخصوص کولر آبی با کاربرد تسمه ای دو دور بوده و تک دور آنها نیز بنا به سفارش قابل تولید و تحویل می باشد.دارای دو دور تند و کند می باشند . دور کند آن 1000و دور تند آن 1500 دور در دقیقه می باشد هر چه دور کولر بیشتر باشد میزان مصرفی برق نیز در کولرآبی بیشتر خواهد بود .
پمپ آب ( واتر پمپ  )
توسط واتر پمپ ، آب از تشتک پایینی کولرآبی به سه راهه آب منتقل می شود و از آنجا به ناودان کولر آبی هدایت می شود.پمپ آب میتواند به راحتی آب را به ارتفاع دومتری برساند.
شناور ( فلوتر  )
شناور وسیله ای است برای تنظیم میزان و ارتفاع آب درون محفظه کولر آبی که از سرریز شدن آب جلوگیری می کند و قابل تنظیم می باشد و درست قرار گرفتن شناور کولر آبی در بازدهی کولر موثر است .
فن یا پروانه 
از طریق توربین یا فن هوای تهویه شده به داخل محفظه کولرآبی کشیده می شود . میزان قدرت فن یا کولر بر اساس فوت مکعب هوایی که در هر دقیقه فن به داخل محفظه کولر آبی هدایت میکند محاسبه می گردد . برای مثال در کولرِ 6500، 6500 فوت مکعب هوا در هر دقیقه توسط فن مکیده شده و به داخل محفظه کولر هدایت می شود .
تسمه
قدرت ایجاد شده توسط الکتروموتور به وسیله تسمه و از طریق پولی ها یا فلکه ها به فن انتقال می یابد . نحوه رگلاژ کردن تمسه کولر آبی به این صورت است که پیچ های پایه الکتروموتور را شل نموده به طوریکه تسمه روی پولی ها کمانه نکند و نیز محور را تحت فشار قرار ندهد که مشکلات احتمالی از قبیل خرابی یاتاقان یا سوختگی موتور را ایجاد نکند .برای سفارش تسمه کولر ضخامت و طول تسمه مدنظر می باشد .
کانال خارجی
کانال خارجی کولرآبی بین برزنت و دریچه هوا قرار می گیرد . جهت راندمان خنک کنندگی بیشتر کولر آبی بهتر است که این قسمت کمتر در معرض نور خورشید قرار گیرد .
کانال داخلی
این کانال در داخل کولر ومقابل پروانه قرار دارد و هوای مرطوب داخل کولر از طریق این کانال وارد محیط داخلی می شود.
بدنه کولر
بدنه کولر آبی از جنس از نوع ورق سفید گالوانیزه یا پلیمر بوده که سه طرف آن با درپوش ها که پوشال ها روی آن قرار دارند و معمولا متحرک هستند و میتوان جهت تعویض پوشال ها یا سرویس کولر از اطاقک کولر جدا ساخت . طرف دیگر ثابت بوده و بوسیله برزنت به کانال اصلی کولر آبی  متصل است و هوای مرطوب از آن خارج می شود .
ناودان ها
در قسمت بالای هریک از درپوش های کولرآبی یک مسیری جهت ورود و توزیع آب وجود دارد و آب هدایت شده توسط پمپ را بر روی پوشال ریخته و در اثر تماس با هوا تبخیر گردیده سبب تهویه هوا می شود .
کابل چهار رشته
از کابل چهاررشته ای در کولر آبی برای ارتباط الکتریکی ( انتقال برق ) کلید مخصوص به کولرآبی استفاده می شود . این کابل ترجیحا یک تکه با سطح مقطع 4در1/5 با فیش های مخصوص به کلید کولر آبی وصل شده و توجه شود که مسیرعبوری کابل بایستی در اطراف کانال کولر باشد .
کلید دوقطبی / فیوز
طبق استاندارد بایستی سرراه فاز ورودی به کولرآبی حتما فیوز و کلید نصب نمود تا از خطر برق گرفتگی جلوگیری به عمل آید . در کولرهای آبی برای حفاظت تجهیزات الکتریکی در مقابل خطرات احتمالی مانند نوسان برق ، فیوز سرراه فاز سیم ها یا کابل ارتباطی به کلید مخصوص استفاده  شده و در صورت نوسانات به طور خودکار قطع می شود . این فیوز باید از نوع اتوماتیک یا آلفا بوده و آمپرنامی آن 10 باشد .
جعبه ترمینال
به جهت ایجاد اتصالات مطمئن وعایق از بدنه به کولر آبی است. ارتباط الکتروموتور فن، واترپمپ و خازن از طریق جعبه تقسیم یا ترمینال به کابل چهاررشته ای کولرآبی صورت میگیرد . این جعبه دارای یک درپوش بوده و محل استقرار آن در داخل محفظه کولر است. در طرفین بعضی از ترمینال ها حروف یا اعدادی نوشته شده که راهنمای خوبی برای اتصال صحیح سیم ها به آن است.
کلید مخصوص
برای راه اندازی وکنترل موتور می باشد . کلید مخصوص کولرآبی  برای راه اندازی الکتروپمپ یا پمپ آب الکتروموتور دو دور و کنترل دورهای آن از سه کلید قطع و وصل استفاده میگردد.
دریچه هوا
وظیفه این دریچه درکولر آبی پخش هوا به داخل محیط بوده و دارای دو ردیف پره فلزی به صورت افقی و عمودی از جنس آلومینیوم و توسط بازویی قابل تنظیم می باشند . محل قرار گرفتن این دریچه مدخل ورودی هوای مرطوب به داخل ساختمان است .

براي اطلاعات بيشتر به وب سايت ما  مراجعه فرماييد 

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  کولر گازي اسپليت در اينستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر کولر گازي اسپليت تراست الجي گري ايران رادياتور و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956588   
آدرس : آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی کولر آبی لورچ Lorch در شیراز
مطلب بعدی نمایندگی کولر آبی توان در شیراز
Print
3753 رتبه بندی این مطلب:
3.1

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر