دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
اسپليت تراست ايستاده مدل TMFS-36CT3P
Anonym

اسپليت تراست ايستاده مدل TMFS-36CT3P

اسپليت تراست ايستاده مدل TMFS-36CT3P

اسپليت تراست ايستاده TMFS-36CT3P

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

با انتخاب و خريد کولر گازي تراست (Trust) ايستاده و تحويل آن در درب منزل خود، لطفا کارتن دستگاه را به هيچ عنوان باز نکنيد و اگر مي‌خواهيد هر چه سريع‌تر کولر خود را نصب نماييد و از گارانتي دستگاه بهره مند شويد در ابتداي امر به شماره‌هاي درج شده بر روي جعبه کولر يا کارت گارانتي مراجعه نموده و با شماره‌هاي شرکتي که خدمات مجاز نصب شرکت تراست را به عهده دارند براي هماهنگي ارسال کارشناس نصب، تماس حاصل نماييد.

هر دستگاهي که شما خريداري مي‌کنيد نياز به گارانتي دارد تا شما بتوانيد در زمان بروز مشکل اگر نياز به تعويض و يا تعمير قطعه داشته باشيد از خدمات گارانتي استفاده کنيد.
شرکت وارد کننده محصولات برند تراست مسئوليت ارائه گارانتي، 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت ساير قطعات به خريداران را به عهده دارد.
در بخش مربوط به هزينه نصب، شرکت وارد کننده علاوه بر گارانتي، در کنار اين دستگاه 5 متر لوله و کابل رايگان ارائه مي‌کند و مابقي هزينه‌ها به عهده خريدار است.
بعد از نصب کولر گازي دما را روي 25 درجه سانتي‌گراد قرار دهيد و با اين عمل (در زمان کارکرد کولر کمپرسور بارها خاموش شده و مصرف برق کم‌تر‌ مي‌شود) مصرف برق را به حداقل برسانيد.
در هنگام خريد کولر گازي تراست ايستاده به دو نکته بسيار مهم در رابطه با توان و مشخصات کنتور برق خانه خود دقت داشته باشيد اولين موضوع که بايد حتما بررسي کنيد که برق مورد نظر (تک فاز يا سه فاز باشد) تا با توجه به نياز، انتخاب صورت گيرد و دومين مورد مهم جريان برق مصرفي است که بر‌ اساس آمپر (A) اندازه‌ گيري مي‌شود.

 

قابليت‌هاي اسپليت تراست ايستاده مدل TMFS-36CT3P

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 


قابليت‌هاي اسپليت تراست ايستاده مدل TMFS-36CT3P


حالت توربو (TurboOperation)
در اين حالت دستگاه دماي خواسته شده را در زمان کوتاه‌تري تامين مي‌کند.


حالت خواب (Sleep Mode)
در اين حالت دستگاه به طور اتوماتيک در حالت سرمايش هر ساعت 1 درجه سانتي‌گراد افزايش دما و در حالت گرمايش هر ساعت 1 درجه سانتي گراد کاهش دما را براي دو ساعت اول پس از تنظيم، انجام مي‌دهد. پس از آن‌که مدت 5 ساعت در همين حالت ماند خاموش مي‌شود. در اين حالت دستگاه در حالت صرفه جويي انرژي قرار مي‌گيرد.


چشم هوشمند (Intelligent Eye)
تابش حرارت از بدن انسان باعث توليد اشعه مادون قرمز مي‌شود. اين اشعه توسط حس‌گر گيرنده اشعه مادون قرمز تعبيه شده در دستگاه دريافت شده و مي‌تواند حضور يا عدم حضور انسان در محيط را تشخيص دهد و متناسب با آن اقدام به خاموش يا روشن کردن دستگاه نمايد.


تشخيص موقعيت مصرف کننده (Follow Me)
با انتخاب اين حالت سيستم با استفاده از سنسور دمايي که در ريموت کنترل تعبيه شده است، شرايط دماي محيط پيرامون مصرف کننده‌اي که ريموت کنترل را همراه دارد، تشخيص داده و بر اساس اين دما حالت کارکرد مطلوب را به طور خودکار انتخاب مي‌کند.


فيلتر کربن فعال (Active Carbon Filter)
اين فيلتر از کربن فعال و رشته‌هاي الکترواستاتيکي تشکيل شده است. فيلتر کربن فعال انواع بو مانند بوي آمونياک را حذف مي‌کند و گازهاي شيميايي زيان‌آور مانند فرمالدهيد را غيرفعال مي‌نمايد. اين فيلتر به وسيله ايجاد موقعيت‌هاي مثبت در سطح فيلتر، اجزاي کوچک گرد و خاک، دود و موي حيوانات اهلي را براي پيشگيري از واکنش آلرژي زا به دام مي‌اندازد.


بدنه ضد زنگ (Anti - Rust Cabinet)
بدنه دستگاه از ورق فولاد الکتروليتي روي با پوشش ضد زنگ ساخته شده است.


تراشه پر سرعت (DSP High - Speed Chip)
اين گزينه سبب مي‌شود که زمان پاسخ‌گويي وسيله‌ي تهويه مطبوع به تغييرات 20 برابر سريع‌تر از حالت‌هاي معمولي باشد و دماي محيط داخل به طور دقيق و بين C° 0/5 ± کنترل شود.


ارتباط سيمي انعطاف پذير (Flexible Wiring Connection) 
نحوه طراحي ترمينال برق به صورتي است که ارتباط سيمي بين پانل داخلي و يونيت خارجي را انعطاف پذير‌تر مي‌سازد.


نمايش‌گر (Display)
کليه دستگاه‌ها مجهز به نمايش‌گر LED و يا LCD مي‌باشند.


رطوبت زدايي مستقل (Independent Dehumidification)
بدون کاهش دما دستگاه مي‌تواند در حالت سرمايش و عملکرد فن به طور مستقل خود را در حالت رطوبت زدايي قرار دهد.


اواپراتور طلايي ضد باکتري (Golden Bio Evaporator)
اين خاصيت، از توليد مثل و گسترش باکتري‌ها جلوگيري کرده و در ايجاد سلامتي و راحتي در محيط کمک مي‌کند.


اواپراتور چند خم (Multi - Bend Evaporator)
با استفاده از اين ساختار اواپراتور و به دليل افزايش سطح انتقال حرارات راندمان سيستم افزايش مي‌يابد.


حالت شروع مجدد دستگاه در صورت قطعي برق (Auto Restart Function)
در هنگام قطع و وصل شدن برق، سيستم به طور اتوماتيک و با تنظيمات قبلي، شروع به کار مي‌کند.


پانل داخلي با قابليت تميز کردن آسان (Cleanable Panel)
پانل داخلي به گونه‌اي طراحي شده است که به راحتي قابل تميز شدن مي‌باشد.


عدم وزش باد سرد در حالت گرمايش
((Heat Pump Only) Anti - Cold Air - Function)
(فقط در سيستم‌هاي سرد و گرم)
در حالت گرمايش، زماني که دماي اواپراتور به اندازه‌ي کافي گرم شد. آن‌گاه فن شروع به کار مي‌کند و به اين ترتيب از وزش باد سرد در حالت گرمايش جلوگيري مي‌شود.


فن الومينيومي هيدروفيلي (Hydrophilic Aluminum Fin)
فين‌هاي هيدروفيل به جاري شدن آب تقطير شده روي سطح فين در حالت سرمايش کمک کرده و با جلوگيري از مسدود شده فواصل بين فين‌ها توسط آب، باعث جريان يافتن راحت‌تر هوا بين فين‌ها جلوگيري از تجمع گرد و خاک و در نتيجه افزايش راندمان انتقال حرارت مي‌شود.


محافظ شيرهاي سرويس (Valve Protection Cover)
اين محافظ از شيرها در زمان حمل و نقل دستگاه محافظت کرده و از تقطير رطوبت هوا  و چکه کردن جلوگيري مي‌کند.


کيت استارت نرم (Soft - Start Kit)
اين کيت در دستگاه‌هاي تک فاز با ظرفيت بالا باعث کاهش آمپر راه‌اندازي مي‌گردد.


لوله‌هاي مسي با شيارهاي داخلي ذوزنقه‌اي
(Trapezium Innergroove Copper Piping)
در مقايسه با لوله‌هاي مسي شيار داخل مثلثي اين لوله‌ها امکان عبور مبرد بيشتري را فراهم کرده و ضمن افزايش راندمان باعث کاهش مصرف برق مي‌شوند.


عيب ياب و محافظ هوشمند (Self - Diagnosis Function)
اين سيستم به طور هوشمند و اتوماتيک اشکالات احتمالي را تشخيص و نمايش داده و در صورت تشخيص خطا، سيستم محافظتي را فعال و ادامه کار را متوقف مي‌نمايد.


گردش هوا با سطح صداي پايين (Low Noise Airflow System)
بدون کاهش ميزان حجم هوا و با استفاده از Cross Flow Fan با قطر بالا و کاهش سرعت دوران فن، سطح صداي پانل داخلي کاهش يافته است.


قابليت‌هاي سفارشي کولرهاي گازي تراست

تکنولوژي توزيع هوا در دو جهت (Two - Direction Airflow)
در حالت سرمايش، پره‌هاي هوا در خلاف جهت عقربه‌هاي ساعت باز شده و هوا را به صورت افقي هدايت مي‌کند و باعث کاهش يکنواخت دما در مدت زمان کمتر و در حالت گرمايش، پره‌هاي هوا در جهت عقربه‌هاي ساعت باز شده و هوا را به سمت کف هدايت مي‌کند و افزايش يکنواخت دما در مدت زمان کمتر مي‌گردد.


فن خروجي دو سرعته
(Two - Speed Outdoor Fan Motor)
با استفاده از فن يونيت خارجي دو سرعته، ضمن کنترل فشار سيستم و کاهش برق مصرفي دستگاه، در هنگام شب و ساعات خنک هوا، فن با دور آرام و صداي پايين کار مي‌کند. 


کندانسور طلايي مقاوم در برابر خوردگي
(Golden Anti - Corrosive Condenser)
کندانسور هيدروفيلي طلايي با شتاب دادن به فرآيند يخ زدايي، سبب بالا رفتن بازده گرمايي مي‌شود. از طرفي پوشش طلايي منحصر به فرد ضد خوردگي کندانسور مي‌تواند در مقابل هواي مناطق مجاور دريا، باران‌هاي اسيدي و ديگر عناصر خورنده مقاومت نمايد.


فيلتر يون نقره (Silver Ion Filter)
يون نقره با از بين بردن پيکره داخلي باکتري‌ها و جذب عناصر آن‌ها در سلول‌ها مي‌تواند باکتري‌ها را از بين ببرد و يا مانع فعاليت آن‌هادر چگالي بسيار کم گردد. به علاوه نانو سيلور چسبيده به فيلتر، يون نقره را براي از بين بردن باکتري‌ها، به صورت موثر و پيوسته آزاد مي‌کند.


فيلتر بيولوژيک (Bio Filter)
فيلتر بيولوژيک از يک آنزيم بيولوژيک مخصوص و فيلتر Eco تشکيل شده است. فيلتر Eco ذرات بسيار ريز معلق در هوا و باکتري‌هاي مضر و قارچ‌ها و ميکروب‌ها را جذب مي‌کند و آنزيم بيولوژيک با شکافتن ديواره سلولي باکتري‌ها آن‌ها را از بين برده و مشکل آلودگي در کولر گازي را از بين مي‌برد.


فيلتر ويتامين ث (Vitamin C F ilter)
اين فيلتر با آزاد کردن ويتامين ث در محيط باعث کاهش استرس و همچنين نرمي و شادابي پوست بدن مي‌شود. طول عمر اين فيلتر حدود دو سال بوده و پس از اين دوره به راحتي قابل تعويض مي‌باشد.


دستگاه توليد اکسيژن (Oxygen Generating Mechanism)
دستگاه جداسازي اکسيژن در يونيت بيروني با انتقال اکسيژن به پانل داخلي باعث افزايش درصد اکسيژن اتاق مي‌شود.


نظافت خودکار (Self - Clean)
در دستگاه‌هاي سرد و گرم بعد از اين که دستگاه در حالت سرمايش يا رطوبت گيري کار کند با فشردن اين دکمه دستگاه براي چند لحظه در حالت فن کار مي‌کند سپس در حالت گرمايش و مجدد به حالت فن برمي‌گردد که با اين کار يونيت داخلي خالي از مبرد شده و از رشد قارچ روي اواپراتور جلوگيري مي‌شود.


گرم کن کمکي پي تي سي (PTC Auxiliary Heating)
گرم کن کمکي پي تي سي عملکرد گرمايش را در محيط بسيار سرد مطلوب‌تر مي‌نمايد.  


تصحيح دما (Compensation Temperature)
معمولا بين کف و سقف اتاق اختلاف دما وجود دارد. مکانيزم تصحيح دما باعث اصلاح دماي ثبت شده بين اين دو دما مي‌شود.


تکنولوژي کنترل با تلفن همراه (Tele Remote Control)
با اين تکنولوژي شما هميشه و از هر جايي مي‌توانيد کولر خود را کنترل نماييد. انجام تنظيمات به راحتي امکان پذير است و شما با استفاده از تلفن مي‌توانيد تنطيماتي مثل:‌نوع کارکرد، دماي دلخواه و دور فن مورد نظرتان را به راحتي انجام دهيد.


هواي تازه (Fresh Air)
يک مکنده در پانل داخلي موجود مي‌باشد که با فشردن دکمه Fresh Air هواي تازه را از محيط بيرون مکش کرده و وارد اتاق مي‌کند. با ورود هواي تازه به اتاق ايجاد فشار مثبت بخشي از هواي آلوده اتاق به بيرون رانده مي‌شود.


سيستم يون ساز (Ionizer) 
 يون‌هاي منفي مي‌توانند از بدن به خوبي مراقبت کنند. آنيون‌ها مي‌توانند سيستم گردش خون را تحريک کنند، سيستم تنفسي را بهبود بخشيده و از بيماري‌هاي مجراي تنفسي نظير آسم و ذات الريه جلوگيري نمايند. وقتي هوا از ميان سيستم يون ساز عبور مي‌کند، اين سيستم به طور اتوماتيک و با اعمال ولتاژ بالا آنيون‌ها را توليد مي‌کند و تعداد اين يون‌ها مي‌تواند به بيش از يک ميليون يون در سانتي‌متر مکعب برسد. آنيون‌ها مي‌توانند باعث غير فعال شدن بخارات شيميايي و جذب ذرات گرد و غبار معلق در هوا شوند.

 

نمایندگی خرید فروش و نصب کولر گازی اسپلیت در شیراز

 

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588       
  آدرس: -چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


 

 

مطلب قبلی کولر گازی ایستاده ال جی مدل AP-W50GT3E0
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت اینورتر هایسنس مدل ورسای HIH-09TG
Print
2592 رتبه بندی این مطلب:
2.8

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت کولر گازي اسپليت در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت ( حاجی آباد )- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر