دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

کولر گازی اسپلیت چگونه کار میکند؟


کولر گازی چگونه کار میکند؟

 

کولر گازی نام مصطلح برای کلیه دستگاه‌هایی است که شامل چرخه سرمایش بر مبنای تراکم و انبساط گاز هستند. این دستگاه‌ها، سیستم های تهویه مطبوع (Air Conditioner) نامیده می‌شوند. می‌دانید این سیستم‌ها، در اوقات گرم سال، خانه یا محل کار شما را خنک نگه می‌دارند، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه کار می‌کنند؟ در حالی که اکثر مردم کولر های گازی را با سرما یا تولید سرما مرتبط می‌دانند، علم خنک سازی منزل شما در واقع با انتقال گرما سروکار دارد. با از بین بردن آن گرما، هوای سرد باقی‌مانده خانه شما را خنک می‌کند. جالب است بدانید که کولر گازی و یخچال شما تا حد زیادی به یک روش کار می‌کنند. تفاوتشان این است که یخچال فریزر شما یک فضای عایق بندی شده کوچک را خنک می‌کند اما کولر گازی تان، هوای خانه، محل کار یا مکان های تجاری‌تان را در دمای مناسب نگه می‌دارد. کولر گازی می‌تواند دما، رطوبت یا کیفیت کلی هوا را تغییر دهد. به طور دقیق‌تر، کولر گازی با کشیدن انرژی گرمایی از هوای خانه، انتقال آن گرما به بیرون و جایگزین کردن هوای داخلی خانه با هوای سردتر، باعث خنک شدن فضای شما می‌شود. با ما همراه باشید تا با چگونگی کارکرد کولر گازی، ویژگی‌های جدید و تکنولوژی های به کار رفته در آن، پنل داخلی و خارجی و اجزاء درون آن‌ها، انواع کولر گازی، سیکل سرمایش و گرمایش آن و برند های متداول کولر گازی در ایران کاملا آشنا شویم.

 

کار کردن کولر گازی اسپلیت


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  :09175956588
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی فناوری اینورتر کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی اجزای اصلی کولر گازی اسپلیت
Print
975 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید