دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

کولر گازی اسپلیت هوشمند

کولر اسپلیت فناوری چرخشی حرارت بالا  


اولین بار این فناوری در کولرهای گازی با طراحی بدنه مثلثی ارائه شد و دارای تمام ویژگی های لازم برای خنک کردن هوا بسیار گرم می باشد. در این فناوری بدون در نظر گرفتن حرارت خارج از خانه می تواند هوای خانه را تا 25- درجه سانتی گراد کاهش دهد. فناوری چرخشی به گونه ای عمل می کند که هوای گرم خانه پس از وارد شدن به داخل کولر با چرخش آب همراه شده و نسیم بسیار خنک و دلپذیری را به محیط باز می گرداند. با نصب برنامه SmartHome روی گوشی هوشمند خود، می‌توانید آن را از هر جا کنترل کنید. حتی زمانی که تازه به خانه رسیده اید و می‌خواهید قبل از ورود شما به خانه محیط کاملا خنک شود همچنین می توانید آمارهایی مانند: تنظیم درجه حرارت، سرعت چرخش و تنظیم حالت های مختلف آن، یادآوری تعویض فیلتر، هشدارها، زمان بندی روشن یا خاموش شدن سیستم، میزان مصرف انرژی پایه و ... روی گوشی هوشمند خود مشاهده نمایید.

 

فناوری بدون باد کولر اسپلیت (windfree)

 


فناوری ویندفری یا همان بدون باد سامسونگ یکی از مشکلات همیشگی کاربران خانگی با کولرهای گازی یعنی وزش مستقیم باد را به‌خوبی حل کرده است. این فناوری به ویژگی سرمایش سریع (Fast Cooling) مجهز می باشد و در زمان بسیار کمی دمای محیط را به دمای مورد نظر کاربر می‌رساند، سپس تکنولوژی ویندفری فعال شده و بدون پرتاب مستقیم باد دمای محیط را خنک نگه می‌دارد. تکنولوژی ویندفری به این صورت عمل می‌کند که وزش باد با کمک 21 هزار حفره موجود روی بدنه کولر هوای سرد به صورت کاملا آرام از کولر خارج می‌شود و برای حس کردن این نسیم فوق آرام باید به دستگاه بسیار نزدیک شوید.
فناوری ویندفری در اسپلیت سامسونگ قابلیت کنترل هوشمند دارند. با نصب برنامه SmartThings سامسونگ روی گوشی هوشمند خود، می‌توانید دمای خانه‌ را از هر جایی کنترل کنید. این برنامه هوشمند حتی در عیب یابی دستگاه هم به شما کمک می‌کند و آمارهایی مانند میزان مصرف انرژی را هم گزارش می‌دهد.


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی اجزای پنل داخلی کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی اجزای داخلی کولر اسپلیت لوله تخلیه اسپلیت
Print
700 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید