دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

کولر گازی اسپلیت ایستاده

کولر گازی ایستاده


بسیاری از افراد فکر می‌کنند کولر گازی ایستاده همان کولر گازی پرتابل می‌باشد ولی این‌طور نیست. کولر گازی ایستاده دارای پنل داخلی و بیرونی است و کندانسور بیرونی آن باید مثل اسپلیت در بیرون نصب شود. باید توجه داشت که پنل داخلی را نمی‌توان مانند کولر گازی پرتابل حمل و جا‌به‌جا کرد بلکه باید آن را در یک مکان مشخص قرار داد. کولر گازی های ایستاده در ظرفیت‌های بالا تولید می‌شوند به همین علت در سالن‌های وسیع و بسیار بزرگ استفاده می‌شوند. این کولرها مصرف انرژی پایین و همچنین قدرت رطوبت‌زدایی بالایی دارند و برای فروشگاه‌ها، سالن‌ها، منازل با متراژ بالا و کارخانه‌جات کاربرد دارند.

 

کولر گازی اسپلیت ایستاده

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کولر گازی پرتابل
مطلب بعدی تکنولوژی اینورتر کولر گازی اسپلیت
Print
695 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید