دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

کولر گازی اسپلیت

کولر گازی دو تکه که با نام کولر گازی اسپلیت هم شناخته می‌شود، جدیدترین نسل سیستم‌های تهویه مطبوع است. این نوع ازکولرهای گازی دارای دو قسمت هستند. یک یا چند قسمت در داخل ساختمان و یک قسمت در خارج ساختمان قرار می‌گیرد. این سیستم‌ها در دو نوع سرمایشی و سرمایشی/گرمایشی در بازار موجود هستند. نوع اول فقط برای سرد کردن فضا (برای فصل تابستان) و نوع دوم برای سرد یا گرم کردن فضا (چهار فصل) می‌توانند مورد استفاده واقع شوند. 

 

نمایندگی اسپلیت کولر گازی



استفاده از کولرگازی اسپیلت امروزه بسیار رایج است. این دستگاه‌های تهویه مشکلات کولرهای دیگر را ندارد. کولرهای گازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند
 کولر گازی‌ گری، ال‌جی، ایران رادیاتور، تراست و ایوولی و ... در حال حاضر جزو بهترین‌ها هستند که از طول عمر بالا و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند. 
کولرهای گازی اسپلیت علاوه بر کاهش مصرف برق و آب مزایای بسیار زیادی دارند. این کولرها بدون هیچ‌گونه صدا محیطی مملو از آرامش با هوایی بسیار مطبوع ایجاد می‌کنند. برخی از مدل‌های آن‌ها دارای فیلتر ضد حساسیت و برای افراد با مشکلات تنفسی بسیار مناسب هستند. برخی از مدل‌های کولر گازی علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند. این مدل‌ها برای افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده مانند تهران زندگی می‌کنند بسیار مناسب هستند. 
کولر گازی اسپلیت

قیمت کولر گازی اسپلیت


کولرهای گازی اسپلیت ظرفیت بسیار بالایی در تولید هوای خنک و گرم دارند از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای سالن‌های بزرگ مانند مساجد، تالارها، سالن‌های پذیرایی و اداره ها و... هستند. مهم‌ترین مزیت این تهویه کننده‌ها تنظیم خودکار هوای آن‌ها است. این دستگاه‌ها مجهز به سیستمی هستند که می‌توانند هوای فضای مورد نظر خود را از نظر دمایی حس کنند و براساس آن هوا را در چرخش نگه دارند. این دستگاه‌ها هر گونه تغییر دما را حس می‌کنند و به ترموستات منتقل می‌کنند.
اسپیلیت یکی از سیستم های تهویه مطبوع می باشد. اسپلیت (Split) نوعی کولر گازی است که هوای گرم خانه را گرفته و به حالت خنک به داخل بر می گرداند. این کار تا جایی اتفاق می افتد که ترموستات به دمای دلخواه برسد. 

 

بهترین کولر گازی اسپلت


ظرفیت کولر گازی اسپلیت
محاسبه تقریبی ظرفیت کولر گازی، به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و درطبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش نور خورشید بر سقف، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) درنظر گرفته میشود. (به طور مثال یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000 و برای مساحت 17 متری اسپلیت 12000 و برای 25 متر اسپلیت 18000 و برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 و برای سالن 45 متری اسپلیت 32000 می تواند مناسب باشد.) برای واحدهای زیر پشت بام باید دستگاه قوی ترین نسبت به دیگر واحدهای هم متراژ تهیه نمایید.
این مقدارها بصورت تقریبی می باشد و برای خرید دستگاه متناسب باید علاوه بر متراژ به سایر شرایط ساختمان خود نیز توجه نمایید. قبل از خرید اسپلیت حتما با مشاوران ما مشورت نمایید.

کولر گازی یا همان اسپلیت (split air conditioner) یا به شکل کوتاه شده اسپیلیت نوعی از کولر های گازی است که در واقع جدیدترین و پیشرفته ترین نسل انواع سیستم تهویه مطبوع به شمار می رود. کولر گازی اسپلیت در حال حاضر پرفروش ترین و محبوب ترین نوع کولر گازی در جهان بشمار می رود و به دلیل ساختار خاص بدنه آن به کولر گازی دو تکه نیز معروف است. از انواع برندهای مطرح کولر گازی در بازار می توان به اسپلیت گری، ال جی، ایوولی،  تراست  و ایران رادیاتور اشاره داشت.

مدیر فروش : 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی قیمت کولر گازی اسپلیت گری شیراز
مطلب بعدی بهترین کولر گازی اسپلیت
Print
283 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید