دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی کولر گازی اسپلیت گری-شیراز

تهویع مطبوع یعنی کنترل دما، رطوبت و گرد و غبار، اسپلیت یا کولر گازی در واقع هم دما و هم رطوبت و هم ذرات گرد و غبار را کاهش می دهد. از این رو کولر گازی در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 

نمایندگی فروش اسپلیت گری

 

شرکت گری از معتبر ترین شرکتهای تولید کننده  کولر گازی میباشد. کولر گازی اسپلیت گری ساخت کشور چین و یکی از بهترین و باکیفیت ترین کولرهای گازی است، کیفیت وثبات کولر گازی گری با توجه به تولید و فروش بالا تضمین شده است. این کولر گازی در شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش قرار گرفته تا کارایی آن را در آب و هوای مختلف ارزیابی شود که در نتیجه این آزمایشات بهترین کارایی و بیشترین عملکرد را به ارمغان آورده است.
کولر گازی گری جزء بهترین کولرهای گازی میباشد زیرا در آن به جای گاز R22 از گاز R410 به کار برده اند که به سبب این نوع گاز، عملکرد سرمایشی و گرمایشی را بهبود بخشیده و باعث افزایش طول عمر و دوام بالای آن شده است.کولرهای گازی‌ اسپلیت گری در مدل‌های دیواری، ایستاده و پرتابل و در ظرفیت‌های مختلف از 12000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت عرضه می شوند.

 

 

کولر گازی اسپلیت گری

 


کولر گازی گری سری S4'MATIC و I'Save جدیدترین مدل کولر گازی دیواری گری هستند که می توانید مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده تمامی ظرفیت‌ها و مدل‌ها را در این صفحه مطالعه و پس از بررسی خریداری نمایید. همچنین محصولات قدیمی اسپلیت گری شامل مدل‌های G4'MATIC, G'MATIC, R4'MATIC, Q2'MATIC, I COOL و ... می باشد که تولید و عرضه آن‌ها متوقف شده است. این محصولات در زمان خود بسیار پرفروش بوده اند و در حال حاضر جای خود را به مدل‌های به روزتر داده اند.

 

نمایندگی فروش گری

 

مزایای استفاده از کولر گازی اسپلیت

 


•    کاهش آلودگی هوا زیرا دارای فیلتر ضد آلرژی می باشد.
•    ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل
•    برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می شود.
•    دارای ترموستات دمایی می باشد تا بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل کنید. این باعث می شود تا هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند.
•    این موضوع باعث صرفه جویی در پول و انرژی می شود.
•    خنک کردن تمام فضا در مدت زمان کم و به طور یکنواخت
•    صدای کم آن در منزل ایجاد مشکل نمی کند.

 

بهترین کولر گازی اسپلیت


کولر های گازی که دارای سیستم اینورتر می باشند این توانایی را دارا می باشند که دور و سرعت کمپرسور را تنظیم کنند به همین دلیل از روشن و خاموش شدن بی دلیل دستگاه جهت کنترل دمای محیط جلوگیری می شود در نتیجه مصرف برق کاهش پیدا می کند.
به دلیل کم مصرف بودن کولر های گازی اینورتر دارای گرید انرژی سری A و گولر های گازی معمولی دارای گرید انرژی B می باشند که نشان دهنده ی مصرف انرژی بیشتر می باشد.
بهتر است برای کم شدن مصرف برق کولر های گازی دمای آن ها را روی 25 درجه تنظیم کنیم این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور می شود و برق کمتری مصرف می شود.

 

جهت تماس با کارشناس : 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی بهترین خرید کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی مزایای کولر گازی اسپلیت اینورتر
Print
269 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید