دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی کولر گازی اسپلیت پاکشوما

امروزه کولر گازی یکی از مهمترین وسایل یک خانه و محیط کار محسوب می شود. شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌‌خانگی بزرگ‌ وکوچک در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد.محصولات این برند در پنچ گروه محصول یخچال‌وفریزر، ماشین‌لباسشویی، ماشین‌ظرفشویی، جاروبرقی و کولرگازی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید می‌شوند

 

کولر گازی اسپلیت پاکشوما

 

این شرکت علاوه بر اینکه بزرگترین تولیدکننده انواع ماشین‌های‌ لباسشویی در خاورمیانه است همچنین بزرگترین تولیدکننده کولرگازی در ایران نیز محسوب می‌شود کولر گازی علاوه بر اینکه سرمای دلچسب و سالمی را ایجاد می کند باعث تمیزی هوای درون خانه نیز می شود کولر گازی پاکشوما یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایرانی و معتبر پاکشوما می باشد. اسپلیت های دیواری از سری تجهیزات پرکاربرد در صنعت تاسیسات ساختمان به شمار می آیند. این محصولات به دلیل عملکرد خاصی که دارند امروزه با استقبال خوبی از طرف مصرف کننده ها روبه رو شده اند. در واقع میتوان گفت که کولر گازی به نسبت سایر سیستم های تهویه مطبوع از مزایای بی شماری بهره می برد.

 

قیمت کولر گازی پاکشوما


کولرهای پاکشوما از کالاهای ایرانی هستند. این محصولات با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می شوند. در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار از سطح کیفیت مطلوب و قیمتی استثنایی بهره می برند. جهت اطلاع از قیمت کولر گازی پاکشوما و شرایط خرید این محصولات میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
کولر های پاکشوما همراه با 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

 

کولر گازی سری D از کولر هایی است که دارای موتور اینورتر بوده و موتور آنها روتاری است و قویترین کولر گازی و کم مصرف ترین است. کولر گازی های فوق به غیر از سری APA همگی اسپیلت بوده و روی دیوار نصب می گردنند. کولر گازی F,Q و D و همچنین APA از نوع سرد و گرم هستند که برای تابستان و زمستان کاربرد دارنند. کولر گازی سری L از نوع پیستونی بوده و سایر سریها دارای موتور روتاری هستند.

 

انواع مدل های کولر گازی اسپلیت پاکشوما

 

کولر گازی پاکشوما سرد و گرم روتاری یکی از پرکاربردترین اسپلیت های ایرانی است. با توجه به نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور اکثر شهرهای ایران هوایی نسبتا معتدل دارند. کولر گازی سرد و گرم روتاری زد دارای قابلیت عملکرد سرد و گرم می باشد دارای کمپرسور روتاری می باشند. نوع کمپرسور از برند GMCC شرکت توشیبا ژاپن می باشد. اسپلیت سرد و گرم پاکشوما در 4 ظرفیت 9000، 12000، 18000، 24000 btu/hr تولید و به بازار عرضه می شود.

 


کولر گازی سرد پیستونی پاکشوما ویژه ی مناطق گرمسیری طراحی و ساخته شده است. مناطق گرمسیری که تابستان هایی بسیار گرم دارند لازم است که از سیستم تهویه مطبوعی با خنک کنندگی بالا استفاده نمایند.
کمپرسورهای پیستونی منحصرا برای مناطق گرمسیری طراحی شده اند. گاز مبرد این نوع کمپرسورها از نوع R410 می باشد. کولر گازی پیستونی پاکشوما به نوعی طراحی شده که قابلیت کارکرد تا دمای 67 درجه سانتیگراد دارد. کمپسور دستگاه از برند KK می باشد. از ویژگی های این اسپلیت ها میتوان به قدرت پرتاب باد 12 متر، پرتاب باد سه بعدی، سیستم یونیزاسیون هوا، تشخیص نشت مبرد اشاره داشت. این اسپلیت ها در ظرفیت 18000، 24000 و 3000 btu/hr موجود می باشند.

 

کولر گازی سرد روتاری T3 پاکشوما مناسب مناطق حاره ای طراحی و ساخته شده است. این مدل اسپلیت در حال حاضر تنها در ظرفیت 12000 بی تی یو بر ساعت تولید و روانه ی بازار رقابت می گردد. کمپرسور بکاررفته در این اسپلیت ها از نوع روتاری T3 از برند GMCC می باشد. گاز مبرد دستگاه از نوع r410 سازگار با محیط زیست است.

 

فروش کولر گازی اسپلیت پاکشوما روتاری

 

فروش کولر گازی اسپلیت پاکشوما

 

جهت تماس با مدیر فروش 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت کنوود KENWOOD
مطلب بعدی قیمت کولر گازی
Print
292 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید