دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی کولر گازی اسپلیت در لارستان


کولر گازی ایران رادیاتور
 در شرکت ژابیز قیمت های کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور کم مصرف ، مشخصات فنی و اطلاعات فروش  و خرید آنلاین رده انرژی های  A  و  B   ، گارانتی ایران رادیاتور و بهترین قیمت، سرد و گرم با توجه به موقعیت نصب دیواری ، ایستاده ، پرتابل و پنجره ای در ظرفیت های 9000 تا 30000 را مشاهده و بررسی نمایید .


نمایندگی اسپلیت کولر گازی ایران رادیاتور در لار


کمپانی ايران رادياتور در سال 1980 ميلادی ( 1358 هجری شمسی ) با مدیریت نادر شکیب فعاليت خود را آغاز کرده است اين شرکت اولين دارنده استاندارد جهت صادرات محصولات خود در ايران ميباشد. کارخانه ايران رادياتور واقع در رشت ميباشد و دفتر مرکزی آن در تهران فعاليت دارند. شرکت ایران رادیاتور در اواخر سال 1369 شروع به صادرات تولید محصولات خود به 30 کشور جهان عرضه کرده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. کولر گازی ایران رادیاتور محصولات خود را در دو گرید A , B تولید کرده است . و از سال 2017 ميلادی ( 1395 هجری شمسی ) فعاليت خود را در زمينه توليد سيستم های تهويه مطبوع و توزيع کولر گازی اسپلیت بصورت گسترده در سطح کشور آغاز کرده است . کولر گازی های ايران رادياتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشيبا و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی می باشد و برای شهرهای بزرگ و مناطق با رطوبت بالا مناسب است.

 

 

نمایندگی کولر گازی اسپلیت در شهرستان لار

 

 

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی ایران رادیاتور
کولر گازی ایران رادیاتور از نظر موقعیت نصب به صورت ايستاده ، پرتابل ، پنجره ای و ديواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف از قبيل سرد و گرم توليد و عرضه ميگردد.
کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت ایران رادیاتور
شرکت ایران رادیاتور از کمپرسور های روتاری ، اسکرال و دارای کيت اينورتر برای توليد کولرهای گازی ، اسپليت استفاده مي کند
کمپرسورهای روتاری  اسپليت ایران رادیاتور بوسيله يک پروانه ، که از يک تيغه ی 360 درجه تشکيل ، باعث مکش گاز درون سيلندر شده و در هنگاميکه گاز مبرد وارد کمپرسور ميشود ، با پره تيغه ها برخورد و به سمت لوله های خروجی هدايت ميگردد.قطعات کمپرسور روتاری شامل لوله تخلیه ، لوله مکش ، روتور ، استاتور ، مافلر ، اکوومولاتور ، یاتاقان اصلی ، یاتاقان کف و قطعات تراکم می باشد .از مزایای کمپرسور روتاری می توان به بازدهی بالاتر ، ابعاد کوچکتر و لرزش کمتر نام برد .کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف بهینه تری دارند .

کمپرسور اسکرال اسپليت ایران رادیاتور از دو تيغه فلزی ضخيم بصورت مارپيچ که يکی از تيغه ها ثابت و ديگری متحرک تشکيل شده است . با توجه به مارپيچ بودن تيغه ها گاز درون آن به حرکت در امده و هوا به مرور فشرده شده تا به نقطه انتهايی رسيده و خارج شود. مزیت این نوع کمپرسور بی صدا بودن آن است و با بالاترین راندمان در همه نوع کمپرسور محسوب می شوند.

در کولر گازی ایران رادیاتور از گاز R410 از يک گاز هيدرو فلوئوروکربن تشکيل شده است .گاز R410 ، گازی است که در کولرهای اینورتر استفاده می شود و برای لایه اوزون هیچ خطری ندارد . روغن کمپرسورهایی که از گازR410 بهره می برند ترکیبی و مصنوعی می باشد . از مزیت های کولرهایی که از گاز R410 بهره می برد میتوان به خنک تر کار کردن اسپلیت ، برق مصرفی کمتر ، بهتر عمل کردن در آزاد شدن وجذب گرما اشاره نمود. گاز R410 از دو گاز R-125 و R32 تشکیل شده است . نکاتی که برای شارژ گاز R410 باید توجه نمود این می باشد که قبل شارژ باید سیستم را وکیوم کرد ، باید به صورت مایع شارژ شود و در هنگام شارژ از گیج فشار بالا استفاده شود .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956588   
 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی مجاز فروش کولر گازی اسپلیت در لارستان
مطلب بعدی نمایندگی اسپلیت کولر گازی
Print
578 رتبه بندی این مطلب:
1.5

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید