دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

یکی از مدل های پکیج های گرمایشی پکیج ایران رادیاتور است که به منظور گرم کردن محیط در اماکن مسکونی و تجاری کاربرد دارد، این دستگاه که با جریان آب گرم کار می کند و گرمای خود را از طریق سطح تبادل کننده گرما به محیط منتقل می کند،

 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

 


پکیج دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردند که می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود. حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

مدل هایی از پکیج های دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند و کد آنهایی با حرف B می باشند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.پکیج های دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل های Eco  و M  و BM و E و  OM از نوع مدل آنالوگ می باشد

 

نکات مهم و ایمنی جهت استفاده از پکیج ایران رادیاتور
نصب و راه اندازی اولیه دستگاه را به نصاب مطمئن بسپارید، راه اندازی صحیح پکیج از این جهت قابل اهمیت است که ضامن عملکرد بهینه آن است.
درصورت عدم کارکرد مناسب دستگاه، سرویس و تعمیر پکیج باید توسط فرد متخصص انجام گیرد، در غیر این صورت نه تنها خرابی ها شامل ضمانت نمی شوند بلکه عواقب تعمیر پکیج توسط افراد غیر فنی جبران ناپذیر است .
هرگز دستگاه پکیج را در اتاق خواب و سرویس های بهداشتی نصب نکنید، همچنین در اطراف پکیج باید فضای آزاد وجود داشته باشد و دستگاه در مجاورت وسایل گرما زا قرار نگرفته باشد.
هنگام نصب، تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور مواد قابل اشتعال، کودکان و سالمندان را از محیط دور کنید
لوله کشی آب و گاز پکیج باید مطابق ضوابط ایمنی و استانداردهای ملی باشد، این لوله کشی ها پس از نصب باید بررسی شوند تا از سلامت آنها مطمئن شویم، استفاده از شیر گاز مستقل الزامی است.
مسیر لوله کشی دودکش باید تا حد امکان مستقیم و عاری از پیچ و خم باشد و هر چند وقت باز بودن آن کنترل شود.
اگر می خواهید پکیج بهترین عملکرد خود را نشان دهد باید دمای مناسب را برای آن انتخاب کنید و فشار دستگاه را کنترل کنید تا از حد مجاز تجاوز نکند، فشار مناسب برای پکیج ایران رادیاتور 1.5 بار است اگر به طور مرتب فشار تغییر کرده و کم یا زیاد می شود این مورد ناشی از عیب دستگاه است.
از گاز طبیعی شهر به عنوان سوخت پکیج ایران رادیاتور استفاده کنید، در صورت نیاز مبرم به تبدیل سیستم سوخت از تکنسین مجرب کمک بگیرید.
در حین نصب و یا پس از نصب از پکیج ایران رادیاتور مواظب باشید تا به پکیج ضربه وارد نشود، برخورد اجسام سنگین با پکیج می تواند عملکرد آن را دچار اختلال کند.
اگر قصد ترک منزل برای بیش از یک یا دو روز را دارید بهتر است پکیج را خاموش کنید و ورودی های گاز و آب آن را ببندید اما اگر دمای هوا به شدت پایین است و امکان یخ زدگی دستگاه وجود دارد پکیج را در کمترین دمای ممکن تنطیم کنید.
تنظیم دمای پکیج را با شیر رادیاتور انجام ندهید، برای این کار از کلید تنظیم دما که عموما به صورت پیچی است استفاده کنید با چرخاندن آن دمای مد نظر خود را انتخاب کنید.

 

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی مجاز فروش پکیج شوفاژ دیواری بوتان
مطلب بعدی نمایندگی مجاز فروش پکیج دئوترم
Print
697 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید