دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نمایندگی فروش اسپلیت گری-شیراز


کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است. این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی است. از دیگر افتخارات این مجموعه دریافت بیش از ۱۲۰۰۰ امتیاز ثبت شده و ۴۰۰۰ اختراع است.

 

اسپلیت گری


شرکت گری ( Gree Electric Appliances Inc ) بزرگترین تولید کننده سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع در سراسر دنیا می باشد. کولرهای گازی و اسپلیت‌های گری با طراحی زیبا و ساختار قدرتمند، در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.در حال حاضر در بازار تهویه مطبوع ایران، کولرهای گازی‌ اسپلیت گری در مدل‌های دیواری، ایستاده و پرتابل و در ظرفیت‌های مختلف از 12000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت عرضه می شوند.

 

کولر گازی گری


کولر گازی گری سری S4'MATIC و I'Save جدیدترین مدل کولر گازی دیواری گری هستند که می توانید مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده تمامی ظرفیت‌ها و مدل‌ها را از کارشناسان ما استعلام گرفته و پس از بررسی خریداری نمایید.
. اکثر کولرهای گازی گری دارای گاز R410a می‌باشند و با کم‌ترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی را دارا بوده و به یکی از محصولات بی‌زیان برای محیط زیست تبدیل شده‌اند. شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت‌های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می‌نماید.
کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی گری می‌باشد. همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره‌ای این شرکت به کار می‌رود و نهایتاً کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آن‌ها دارای کیت اینورتر می‌باشد، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت‌های کم مصرف شناخته می‌شوند

 

اسپلیت گری مدل اس فور ماتیک S4 MATIC


کولر گازی گری مدل اس فور ماتیک S4 MATIC
گری در مدل کم مصرف اس فور ماتیک Gree s4 matic با گاز 410 نهایت تکنولوژی در ساخت کولر گازی بدون اینورتر ولی با مصرف فوق العاده پایین برای آن دسته از کسانی که نیاز به سیستم های بدون اینورتر ولی با برچسب انرژی A دارند فراهم کرده است.این مدل با توجه به میزان خرابی بسیار پایین و همچنین سرمادهی زیاد جای خود را در میان تمامی مدل های گری و حتی می توان گفت در میان تمامی برندها باز کرده است.مصرف برق پایین حتی با وجود اینورتر نبودن ، سرمای زیاد، صدای پایین ، گاز 410 و سرد و گرم بودن از مشخصات خوب در این مدل می باشد.
خرید با بهترین قیمت کولر گازی گری اس فور ماتیک ( s4matic ) اینورتر در فروشگاه ژابیز نمایندگی گری  

 

 

نمایندگی فروش اسپلیت گری

 

سفارش خرید تلفنی انواع کولر گازی اسپلیت از طریق فروشگاه ژابیز امکان‌پذیر است.این فروشگاه انواع اسپلیت های  ایرانی و خارجی در برندهای معتبر را با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد . اطلاعات، مشخصات و قیمت هر کدام از آن‌ها به طور کامل، فقط می توانید با یک تماس از مشاوران درخواست کنید و از خریدی مطمئن برخوردار شوید.

جهت سفارش محصول 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4 

مطلب قبلی مزایای کولر گازی اسپلیت اینورتر
مطلب بعدی کولرگازی گری مدل اکسنت-نمایندگی گری
Print
565 رتبه بندی این مطلب:
3.8

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید