دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نصب کولر گازی اسپلیت مرحله به مرحله

 

نصب کولر گازی اقدامی است که امروزه به دلیل بازدهی فوق العاده این کولرها بسیار انجام می شود. کولر گازی دستگاهی است که هوای گرم را از محیط دریافت کرده و به هوای سرد و مطبوع تبدیل می کند. برای انجام این فرایند از قطعات و ابزارهای مختلفی استفاده می شود. این کولرهای برای انجام کار خود گرمای هوای دریافتی را به وسیله اپراتور، گاز مبرد و کندانسور بیرونی، به هوای مناسب و مطبوع تبدیل می کند.


چگونه کولر گازی را نصب کنیم؟


نصب کولر گازی به صورت مرحله به مرحله 
نصب یونیت داخلی کولر گازی 
در حالت کلی کولرهای گازی به دو صورت یک تکه و دو تکه تولید می شوند. کولرهای گازی یک تکه با نام پنجره ای یا پرتابل شهرت دارند و کولرهای گازی دو تکه همان اسپلیت ها هستند. کولرهای گازی دو تکه از دو بخش یعنی یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند که برای نصب آنها می بایست هر یک از این یونیت ها را به صورت مجزا نصب نمود.

۱. مکان نصب یونیت داخلی را مشخص کنید.

برای نصب یونیت داخلی یک مکان مناسب بر روی دیوار داخلی خود انتخاب کنید. این مکان باید از تابش نور مستقیم آفتاب به دور باشد.
برای نصب پنل داخلی کولر گازی باید اطراف آن به اندازه حداقل ۱۵ سانتی متر از سقف و دو طرف خالی باشد. همچنین ارتفاع نصب یونیت داخلی از زمین نیز باید حداقل ۲۱۵ سانتی متر باشد.
نکته: مکانی مرکزی (مانند اتاق نشیمن) را برای نصب یونیت داخلی انتخاب کنید که به خوبی هوای خنک در خانه جریان داشته باشد.
۲. پایه یونیت داخلی را به دیوار نصب کنید.

نحوه نصب کولر گازی را با نصب پایه واحد داخلی آن ادامه می دهیم. برای نصب پایه آن را روی دیوار قرار دهید و با یک تراز و یا متر آن را از طرفین تراز کنید. محل پیچ ها را با یک ماژیک مشخص کرده و سپس با دریل آنها را سوراخ کنید. در نهایت پایه را با پیچ و رولپلاک به دیوار محکم کنید.
۳. دیوار را سوراخ کنید.

این سوراخ باید در مرکز پایه و با ظرافت خاصی ایجاد شود تا به ساختمان آسیبی وارد نشود. بهترین سایز سوراخ قطر ۷.۶ سانتی متری است و تا حد امکان این سوراخ باید شیب به سمت بیرون داشته باشد.
نکته: پیش از سوراخ کاری بررسی کنید که هیچ لوله و یا سیمی در محلی که قصد سوراخ کاری دارید وجود نداشته باشد.

 

 

مراحل نصب کولر گازی اسپلیت


۴. اتصالات الکتریکی را بررسی کنید.

از دیگر مراحل نصب کولر گازی بررسی اتصالات کولر می باشد. درپوش قرار گرفته در جلو پنل را بردارید و کلیه اتصالات را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که اتصالات به درستی بوده و مطابق با دفترچه راهنما می باشد.
۵. لوله ها و کابل ها را از سوراخ دیوار عبور دهید، سپس آنها را به یونیت متصل کنید.

برای اطمینان از جریان آزاد آب ، لوله تخلیه را در پایین آن قرار دهید. لوله ها و کابل را از سوراخ دیوار عبور دهید، سپس آنها را با توجه به دستورالعمل های دفترچه راهنما در نقاط داخلی یونیت داخلی محکم کنید.
۶. واحد مقابل صفحه نصب را به روی صفحه محکم کنید.

در نهایت یونیت داخلی را بر روی پایه پنل نصب کرده و اتصالات برق آن را مجددا بررسی کنید.

پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  کولر گازي اسپليت در اينستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر 07138380670-77

 

شرکت سعي براين داشته است که قيمت راپايين ترين حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترين قطعات اروپايي

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش، تعميرات ، سرويس دهي، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

 

 

نصب کولر گازی اسپلیت

 

جهت استفاده از خدمات فروش قيمت تعميرات و فيلتر کولر گازي اسپليت تراست الجي گري ايران رادياتور و انواع برند هاي ديگر در شيراز و سراسر استان فارس مي توانيد با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

اردکان (سپيدان) – مرودشت - جهرم - شهر جديد صدرا - کازرون - فسا - داراب - فيروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسني (نورآباد ) - ني ريز - اقليد - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائميه ) خرم بيد ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرين دشت (داراب)- کامفيروز- سعادت شهر - فراشبند - فيروزآباد - ارسنجان - اقليد - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 مدير فروش  : 09175956588   
آدرس : آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی چگونه می توان از کولر گازی اسپلیت نگهداری کرد
مطلب بعدی علت کار نکردن فن اسپلیت و علت یکسره کار کردن کولر گازی
Print
349 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید