دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

نحوه ی شست و شوی پنل داخلی کولر گازی اسپلیت

نحوه ی شست و شوی پنل داخلی کولر گازی 

 


فیلتر کولر گازی عمدتا نوعی توری مشبک می باشد که در بخش زیرین قاب داخلی پنل کولر گازی نصب می گردد و موجب جذب بسیاری از آلاینده های جامد مانند گرد و غبار و دوده در هوا می شود. فیلتر یکی از اجزای مهم در پاکیزگی هوای کولر گازی می باشد که تمیز بودن آن کمک زیادی به بازدهی هوای خنک اسپلیت می نماید و همچنین هرچقدر فیلتر کولر گازی تمیزتز باشد هوایی تمیز و عاری از مواد آلرژی زا خواهیم داشت.
پس تمیز کردن فیلتر کولر گازی یکی از کارهای حائز اهمیت می باشد که باید آن را به نحو درستی انجام داد. اهمیت داشتن فیلتر تمیز به این دلیل است که علاوه بر هوای تمیز خروجی از دستگاه، کویل های اسپلیت همواره باید تمیز و بدون گرد و غبار باشند، در این صورت است که با هوای اطراف بیشتر در ارتباط هستند و با راندمان بیشتری هوا را به محیط اطراف انتقال می دهند. فیلترها با توجه به شرکت سازنده ی کولر گازی و اسپلیت در نوع قابل تعویض و یا دائمی ساخته شده و درون یونیت داخلی اسپلیت تعبیه می شوند.

 

نحوه سشت و شوی کولر گازی اسپلیت


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  :09175956588
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی مصرف برق کولر اسلیت
مطلب بعدی دلایل نشت کولر گازی اسپلیت
Print
499 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید