دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
میزان صدای کولر گازی اسپلیت و کم صداترین آنها چه ویژگی دارد.
Anonym
/ دسته ها: مقاله

میزان صدای کولر گازی اسپلیت و کم صداترین آنها چه ویژگی دارد.

میزان صدای کولر گازی و کم صداترین چه ویژگی دارد.


فرض کنید در محیط کارتان در آرامش مشغول به کار هستید و کولر گازی را روشن می کنید. یا اینکه خسته از کار وارد خانه شده اید و مایلید اندکی در آرامش و سکوت و زیر باد خنک کولر گازی استراحت کنید. گمان نمیکنم دوست داشته باشید که نویز و صدای مزاحمی از کولر گازی شما را بیازارد و آرامشتان را مغدوش کند! حال چاره کار کجاست و چطور میتوان یک کولر بدون صدای مزاحم خریداری کرد؟ چاره کار راحت است و این مشخصه تحت عنوان صدای کولر در واحد دسی بل (db) در کاتالوگ محصول آورده شده است. هر چه که این عدد کمتر باشد میزان صدای کمتری را خواهد داشت. کولر های گازی با صدای خروجی کمتر از ۵۰db را میتوان جزو کولر های گازی تقریباً بی صدا نامید.
ویژگی های مهم دیگر همچون قدرت پرتاب باد ، هوش مصنوعی و ریموت کنترل در کولر های گازی و اسپلیت
داشتن قدرت پرتاب باد بالا و قابلیت هوش مصنوعی و همینطور داشتن ریموت کنترل ساده و کاربردی هم از عوامل مهم دیگری است که می تواند در انتخاب کولر گازی مناسب شما موثر باشد.
مثلا میگویند که این کولر گازی قدرت پرتاب بادی به اندازه ۱۵ متر دارد ، به طور خیلی ساده این عبارت به این معنا است که این کولر گازی تا فاصله ۱۵ متری می تواند باد خنک را انتقال دهد.
یا در مورد هوش مصنوعی امکاناتی همچون تمرکز باد در نقاطی که انسان قرار دارد از جمله قابلیت های هوش مصنوعی این کولر های گاری است.
و توصیه همیشگی ما در مورد ریموت کنترل اینست که سعی کنید کولر گازی تهیه کنید که ریموت کنترلی ساده و کاربردی داشته باشد در حدی که در هنگام تاریکی شب نیز بتوانید از ان به راحتی استفاده کنید.
در مورد قابلیت های دیگر کولر های گازی حتی موارد دیگری همچون قابلیت دفع حشرات را نیز می توان به آنها افزود. مطالب بیشتری در مورد این موارد قرار خواهیم داد . همچنین می توانید با تماس با همکاران ما از جزئیات این موارد نیز آگاه شوید
ما در این مجموعه خدمتگذار بسیاری از هموطنان عزیزمان در بحث مشاوره و خرید کالا و اجرای خدمات بوده و هستیم و همواره آرزوی قلبیمان این بوده است که بتوانیم تجربه بهترین خرید و استفاده از بهترین امکانات را برای رفاه و آسایش هموطنان و همشهریانمان فراهم کنیم.

 

میزان صدای کولر گازی اسپلیت 

 

مدیر فروش : 09175956588  

آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 1-28

 

مطلب قبلی تبدیل کولر گازی اسپلیت معمولی به اینورتر
مطلب بعدی تمیز کردن فیلتر کولر گازی اسپلیت
Print
2061 رتبه بندی این مطلب:
3.4

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید