دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

مزایای کولر گازی اسپلیت اینورتر


کولر گازي و اسپيلت همواره يکي از برترين لوازم خانگي و مهم ترين عنصر براي يک زندگي راحت درخانه و محل کار است.

 

اهمیت اینورتر در کولر گازی اسپلیت

 

بنابراين انتخاب برند و مدل مناسبي از کولر گازي همواره مي تواند مهمترين انتخاب در خريد اين کالا باشد. اینورتر (Inverter) بودن قابلیتی است که به واسطه‌ی یک برد الکترونیکی به کمپرسور اضافه می‌شود.

 

 

کولر گازی با کمپرسور اینورتر


اینورتر (Inverter) بودن قابلیتی است که به واسطه‌ی یک برد الکترونیکی به کمپرسور اضافه می‌شود. در کولرهای غیر اینورتر زمانی که دمای محیط به حد دلخواهی که به دستگاه داده‌ایم برسد، کمپرسور به صورت خودکار خاموش می‌شود. با گذشت زمان و هنگامی‌که دمای محیط زیاد شد، کمپرسور دوباره شروع به کار می‌کند. در این کولرها تنها دو حالت برای عملکرد کمپرسور و موتور وجود دارد، یا روشن است یا خاموش. اما کولر گازی اسپلیت هایی که به سیستم اینورتر مجهز هستند، در هنگام رسیدن به دمای مطلوب کمپرسور را خاموش نمی‌کنند و تنها دور موتور را کاهش می‌دهند به همین دلیل به موتورهای با دور متغیر معروف هستند. بنابراین کولرهای گازی که مجهز به کمپرسور اینورتر دار هستند، مصرف برق بسیار کمتری دارند.

 

کولر گازی اسپلیت اینورتر

 


میزان برق مصرفی کولر گازی اسپلیت


مصرف برق کولرهای پنجره‌ای خیلی زیاد است و دلیل اصلی ارزان بودن‌ شان هم همین مصرف بالا ست. همان‌طور که مصرف بنزین در مورد خودروی زیر پایتان مهم است، لطفا در مورد مصرف برق کولری که قرار است حداقل به مدت چند ماه شب و روز روشن باشد، وسواس به خرج دهید. کمپرسورِ کولرها هم در طول زمان با بهینه‌ سازی‌هایی همراه شده‌اند که به مصرف کمتر برق منجر می‌شود. با نقش کمپرسورهای مجهز به اینورتر در کاهش مصرف برق دستگاه اشاره کردیم بنابراین به اینورتر بودن حتما دقت کنید و فاکتورهای دیگر را هم در نظر داشته ‌باشید. اما در مورد اینکه برق مورد نیاز کولرتان چطور باید تامین شود هم از قبل تحقیق کنید. اکثر کولرهای خانگی با برق تک‌فاز کار می‌کنند و برخی هم به برق سه‌فاز نیاز دارند. برای کولر گازی پنجره‌ای و اسپلیت، همان برق تک‌فاز هم کفایت می‌کند اما در مورد کولرهای ایستاده و آن‌هایی که برای فضاهای شلوغ طراحی می‌شوند، به برق سه‌فاز نیاز خواهید داشت.
 

جهت تماس با کارشناس : 09175956588

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی کولر گازی اسپلیت گری-شیراز
مطلب بعدی نمایندگی فروش اسپلیت گری-شیراز
Print
235 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید