دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

مزایای داکت اسپلیت و کولر اسپلیت


نحوه کارکرد بخش داخلی و خارجی داکت اسپلیت

 


بخش داخلی و بخش خارجی بوسیله میله های مسی عایق شده بهم ارتباط داده شده اند که با کانال کشی داخلی توزیع هوا در محیط را انجام می دهند. نحوه کارکرد آن بدین صورت است که قسمت خارجی یا همان کندانسور گاز خنک شده را به بخش داخلی یا همان اواپراتور منتقل می سازد در بخش داخلی گرمایی که در محیط وجود دارد توسط گاز گرفته شده و به هوای سرد تبدیل می شود، این هوای سرد توسط فن به محیط انتقال می یابد. اما کولر گازی اسپلیت با اینکه دارای همین سیستم بوده ولی بدون کانال، هوا را بطور مستقیم از بخش داخلی به محیط انتقال می دهد.
مزایای داکت اسپلیت نسبت به کولر اسپلیت
سیستم داکت اسپلیت گرما و سرما را بصورت یکنواخت از کانالها منتقل می کند. قابلیت لوله کشی بین بخش داخلی و خارجی در سیستم های داکت اسپلیت تا اختلاف ۱۵ متر امکان پذیر می باشد به این دلیل که در این دستگاه ها از جداکننده روغن استفاده می کنند. این در حالیست که در بیشتر سیستم های موجود در بازار این مشکل وجود دارد و تنها برای رفع آن از تله روغن استفاده می کنند که نه تنها کم بازده بوده که در دراز مدت نیز کارایی خود را از دست می دهند و در نهایت سبب بروز مشکل در کمپرسور ویا سوختن آن می شود.
سیستم های داکت اسپلیت دارای فیلتراسیون هوا می باشند که در مورد کولر اسپلیت همگی مجهز به فیلتر هوا نیستند.
در این سیستم ها لوله کشی داخلی کاهش یافته است.
حذف رطوبت هوا از دیگر مزیت های سیستم های داکت اسپلیت می باشد.
در نوع گرید A آن که به سیستم های داکت اسپلیت کم مصرف معروفند کاهش مصرف برق و در نتیجه صرفه جویی در هزینه های برق را داریم.
در سیستم های داکت اسپلیت کندانسور و عدم نیاز به چند کندانسور، فضای کمتری را اشغال می کند.
دسترسی راحت به فیلتر هوای قابل شستشو، دسترسی آسان به موتور بدون نیاز به کامل جداکردن قطعات به منظور تعمیرات از دیگر مزیت های این سیستم می باشد.
مزایای کولر اسپلیت نسبت به داکت اسپلیت
از مزایای کولر اسپلیت می توان به ظرفیت بالا جهت سرد و گرم کردن منزل، کم کردن میزان آلودگی هوا به دلیل داشتن فیلتر ضد آلرژی اشاره کرد همچنین می توان از کولر اسپلیت در هر واحد از ساختمان بطور جداگانه نصب و استفاده کرد.

 

نحوه کارکرد بخش داخلی و خارجی داکت اسپلیت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی کولر گازی اینورتر چیست؟ و چه مزایایی دارد
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت چیست؟ انتخاب مناسب نوع کولر گازی اسپلیت
Print
414 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید