دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

مدل های مختلف کولر گازی

انواع کولر گازی


کولر گازی ها در انواع مختلفی با توجه به کاربردها تولید می‌شوند. با ما همراه باشید تا با هر کدام از این مدل‌ها آشنا شویم.


 کولر گازی پنجره ای (یک تکه)


کولر گازی پنجره ای به دلیل سادگی نصب از رایج‌ترین انواع کولر گازی است. این نوع تنها یک محفظه دارد که تمام قطعات کولر گازی را در خود جای می‌دهد. کل سیستم کولر گازی پنجره ای را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد؛ قسمت جلویی که فضای اتاق را خنک می‌کند و قسمت عقبی یا خارجی که گرمای جذب شده را به فضای بیرون انتقال می‌دهد. در ابتدا قسمت جلویی به صورت دستی تنظیم می‌شد اما حالا با استفاده از ریموت یا صفحه لمسی به صورت دیجیتالی کنترل می‌شود. هوای داخل توسط شبکه جلوی کولر گازی بصورت دائمی مکیده می‌شود و با عبور از اواپراتور خنک می‌شود. همچنین جلوی کولر اهرمی وجود دارد که با حرکت دادن آن دریچه کوچکی بین اواپراتور و کندانسور باز می‌شود و در این حالت مقداری از هوای تازه به داخل وارد می‌شود.
از جمله مشکلات کولر های گازی پنجره ای، سروصدای زیاد کمپرسور به دلیل مجاورت کمپرسور با محیط تهویه هوای مطبوع و مصرف برق بیشتر (به علت نوع کمپرسور) نسبت به دیگر انواع است. این نوع کولر های گازی برای کسانی که در فضاهای کوچک زندگی می‌کنند مناسب ترند.


کولر گازی دوتکه یا اسپلیت

 


این کولر گازی به علت عملکرد بدون سروصدا و ظرافت، بسیار رایج است. کولر گازی دوتکه یا اسپلیت‌ از دو واحد جداگانه ساخته شده است. پنل خارجی شامل کمپرسور و کندانسور و شیر انبساط است که در خارج از ساختمان نصب می‌شود و پنل داخلی که اوپراتور و فیلتر هوا در آن قرار دارند در داخل ساختمان نصب می‌شود. پنل داخلی و پنل خارجی توسط دو لوله مسی یا آلومینیومی به همدیگر مرتبط هستند. لوله باریک‌تر گاز سرد را از پنل خارجی به پنل داخلی انتقال می‌دهد و لوله ضخیم‌تر کار خروج و انتقال گاز گرم به پنل خارجی و کمپرسور را به عهده دارد.

اسپلیت ها شامل دو مدل معمولی و اینورتر می‌باشند که درمورد اینورتر، بعد خواهیم خواند.

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی روشن کردن کولر اسپلیت حالت سرمایش گرمایش
مطلب بعدی کولر گازی پرتابل
Print
683 رتبه بندی این مطلب:
4.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید