دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

قیمت کولر گازی اسپلیت گری شیراز

شرکت گری از معتبر ترین شرکتهای تولید کننده  کولر گازی میباشد. کولر گازی گری ساخت کشور چین و یکی از بهترین و باکیفیت ترین کولرهای گازی است، کیفیت وثبات کولر گازی گری با توجه به تولید و فروش بالا تضمین شده است. این کولر گازی در شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش قرار گرفته تا کارایی آن را در آب و هوای مختلف ارزیابی شود که در نتیجه این آزمایشات بهترین کارایی و بیشترین عملکرد را به ارمغان آورده است.

 

کولر گازی اسپلیت گری


در میان محصولات مختلف ارائه شده توسط شرکت گری، کولر گازی گری یکی از شناخته شده ترین تولیدات شرکت است که از جمله پرفروش ترین برندهای کولر گازی در سراسر دنیا نیز محسوب می گردد. کولرهای گازی گری با طراحی زیبا، داشتن امکانات روز، عملکرد قدرتمند، ظرفیت‌های متنوع و کیفیت ساخت بالا، در میان صدها برند ایرانی و خارجی، در فهرست برترین برندهای کولر گازی قرار دارند.
کولر گازی گری با داشتن بیشترین تنوع از لحاظ نوع و ظرفیت توانسته نیاز صاحبان پروژه‌های ساختمانی و کاربران عادی به سیستم‌های کولر گازی را تامین نماید. شما عزیزان جهت خرید کولر گازی گری می توانید براساس متراژ محل مورد نظر، موقعیت نصب و اینورتر یا معمولی بودن کولر گازی، بهترین انتخاب را از میان مدل‌های مختلف داشته باشید.

 

قیمت کولر گازی گری


کولر گازی گری در ایران از لحاظ قیمت، جز برندهای لوکس محسوب می شود که این قیمت ناشی از کیفیت، عملکرد مطمئن، اصالت برند، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده، نصب رایگان به همراه لوله رایگان می باشد. کولرهای گازی‌ اسپلیت گری در مدل‌های دیواری، ایستاده و پرتابل و در ظرفیت‌های مختلف از 12000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت عرضه می شوند.
کولر گازی گری سری S4'MATIC و I'Save جدیدترین مدل کولر گازی دیواری گری هستند که می توانید مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده تمامی ظرفیت‌ها و مدل‌ها را پس از بررسی خریداری نمایید.
همچنین محصولات قدیمی اسپلیت گری شامل مدل‌های G4'MATIC, G'MATIC, R4'MATIC, Q2'MATIC, I COOL و ... می باشد که تولید و عرضه آن‌ها متوقف شده است. این محصولات در زمان خود بسیار پرفروش بوده اند و در حال حاضر جای خود را به مدل‌های به روزتر داده اند.

 

پرفروش ترین اسپلیت گری


گاز ممبرد r410 در کولر گازی گری
کولر گازی گری جزء بهترین کولرهای گازی میباشد زیرا در آن به جای گاز R22 از گاز R410 به کار برده اند که به سبب این نوع گاز، عملکرد سرمایشی و گرمایشی را بهبود بخشیده و باعث افزایش طول عمر و دوام بالای آن شده است.
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی نمایندگی ایران رادیاتور اسپلیت
مطلب بعدی کولر گازی اسپلیت
Print
289 رتبه بندی این مطلب:
3.5

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید