دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

فروش کولر اسپلیت ایران رادیاتور 🌁

در شرکت کولر اسپلیت ژابیز قیمت های کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور کم مصرف ، مشخصات فنی و اطلاعات فروش  و خرید آنلاین رده انرژی های  A  و  B ، همراه با گارانتی ایران رادیاتور و بهترین قیمت اسپلیت های سرد و گرم با توجه به موقعیت نصب دیواری ، ایستاده ، پرتابل در ظرفیت های 9000 تا 30000 را می توانید مشاهده و بررسی نمایید

 

 

اسپلیت کولر heart گازی ایران رادیاتور🌁

 


اسپلیت کولر گازی ایران رادیاتور
کمپانی ايران رادياتور در سال 1980 ميلادی ( 1358 هجری شمسی ) با مدیریت نادر شکیب فعاليت خود را آغاز کرده است اين شرکت اولين دارنده استاندارد جهت صادرات محصولات خود در ايران ميباشد. کارخانه ايران رادياتور واقع در رشت ميباشد و دفتر مرکزی آن در تهران فعاليت دارند. شرکت ایران رادیاتور در اواخر سال 1369 شروع به صادرات تولید محصولات خود به 30 کشور جهان عرضه کرده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. کولر گازی ایران رادیاتور محصولات خود را در دو گرید A , B تولید کرده است . و از سال 2017 ميلادی ( 1395 هجری شمسی ) فعاليت خود را در زمينه توليد سيستم های تهويه مطبوع و توزيع کولر گازی اسپلیت بصورت گسترده در سطح کشور آغاز کرده است . کولر گازی های ايران رادياتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشيبا و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی می باشد و برای شهرهای بزرگ و مناطق با رطوبت بالا مناسب است.

 

اسپلیت ایران رادیاتور 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی نمایندگی اسپلیت الجی در شیراز
مطلب بعدی 💓 چگونگی عملکرد کولر گازی و اسپلیت 💓
Print
349 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید