دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

فروشگاه مرکزی فروش کولر اسپلیت

 

 

کولر گازی اسپلیت

 


با مطالعه مطالب زیر می توانید قیمت کولر گازی اسپلیت و مشخصات خرید انواع اسپلیت در مدل ها و موقعیت نصب مختلف  همچنین اطلاعات فروش، و روش های محاسبه ظرفیت متناسب با محیط مورد نظر را به راحتی در فروش اینترنتی یزد تهویه با توجه به برند های موجود از قبیل اجنرال، ال جی، میدیا، گری، هایسنس، ایران رادیاتور، سامسونگ، تراست و ایران رادیاتور در ظرفیت هوادهی 9000 تا 96000 با موقعیت نصب دیواری، ایستاده، پنجره ای، پرتابل و کاستی را در وبسایت دماپویا مشاهده و بررسی نمایید.
میتوان گفت در حال حاضر با توجه به گرم شدن هوای زمین و نیاز به سیستم خنک کننده ی قوی یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات ساختمان کولر گازی اسپلیت می باشد. اساس کار این تجهیزات به این صورت است که با تبدیل مایع مبرد دورن کمپرسور به گاز هوای خنک ایجاد شده را به داخل فضای اتاق منتقل می کند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع در مدل های متفاوت و با موقعیت نصب های متنوعی توسط شرکت های داخلی وخارجی تولید و روانه بازار رقابت می شوند. وبسایت تخصصی gas-cooler-split.com مفتخر است تمامی برندهای مطرح و معتبر بازار را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه در تمامی مدل های ارائه شده به صورت خرید آنلاین و غیرحضوری همچنین ارسال عرضه نماید. این تجهیزات در مدل های متفاوتی از قبیل کولر گازی دیواری، پرتابل، کاستی در ظرفیت هوادهی مختلف تولید و در بازار موجود می باشند که هنگام انتخاب و خرید الزامیست که برخی نکات تاثیرگذار را مورد توجه قرار داده که سیستمی متناسب با نیاز خریداری کرده باشید.

 

 

فروشگاه مرکزی فروش کولر اسپلیت

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 
 

مطلب قبلی مزایا و معایب کولر گازی اینورتر
مطلب بعدی چگونگی انتخاب کولر گازی اسپلیت بر اساس برند و قیمت
Print
405 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید