دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

عوامل موثر در تعیین ظرفیت کولر گازی اسپلیت

عوامل موثر در تعیین ظرفیت اسپلیت 


مساحت محیط، میزان رفت و آمد، آب و هوا منطقه شما، تعداد افراد حاضر در فضا، آفتاب گیر بودن فضا، ارتفاع سقف، دستگاه ها و فضاهای گرمازا و میزان گردش هوا همگی از عواملی هستند که بر روی انتخاب حجم کولر موثر هستند. برای بدست آوردن بهترین مساحت بهتر است با  اندازه گیری ظرفیت اسپیلیت آشنا شوید.
برای فضای بزرگ بهتر است چند کولر گازی متوسط بخریم یا یک کولر با ظرفیت بالا؟
اگر مساحتتان به گونه‌ای است که خودتان نمی‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید، از یک متخصص درخواست کنید محیط شما را مورد بررسی قرار دهد. گاهی چند اسپلیت متوسط عملکرد بهتر و گاهی یک اسپلیت ظرفیت بالا مناسب‌تر خواهد بود.
بهترین کمپرسور برای کولر گازی کدام است؟
از میان انواع کمپرسورهای کولر گازی کمپرسور اسکرول بهترین کمپرسور است اما به علت قیمت تمام شده بالاتر، کمتر مورد استفاده قرار گرفته و پر استفاده‌ترین کمپرسورها نوع روتاری آن‎ها است.
کولر گازی اینورتر دار بخریم یا معمولی؟
کمپرسورهایی که به سیستم اینورتر مجهز هستند، در هنگام رسیدن به دمای مطلوب کمپرسور را خاموش نمی‌کنند و تنها دور موتور را کاهش می‌دهند در حالی که نوع بدون اینورتر در زمانی که به دمای مورد نظر برسد، دستگاه کاملاًخاموش و زمانی که به دمای بالاتر از حد تعیین شده برسد، دستگاه مجدداً روشن می‌شود. نوع اینورتر دار صدای کمتر، مصرف انرژی کمتر و قدرت سرد کنندگی بیشتر و در نقطه مقابل قیمت بالاتر و هزینه تعمیر بیشتری دارند.


میزان برق مصرفی کولر گازی چقدر باشد 


به طور معمول اسپلیت‌های خانگی دارای مصرف برق بالاتری نسبت به کولرهای آبی هستند اما انواع بهینه سازی شده اسپلیت‌ها مصرف برق درجه A و بالاتر را داشته و با سیستم اینورتر مصرف برق کلی دستگاه را کاهش می‌دهند. به مصرف برق اسپلیت خود دقت کنید وگرنه ممکن است در مدت ۳ ماه استفاده هم قیمت خود دستگاه هزینه برق بپردازید.
پرتاب باد کولر گازی چقدر باید باشد؟
هر چقدر قدرت پرتاب باد کولر گازی بیشتر باشد تا محیط مورد نظر شما را پوشش دهد بهتر است. پرتاب باد حداقل ۱۰ متر از کولرهای گازی امری معقول است. در برخی از مدل‌های جدید اسپلیت فناوری‌هایی را به کار گرفته‌ شده است که باد را تنها در جهتی که افراد نشسته‌اند، هدایت کرده و زمانی که کسی درون اتاق نباشد، پرتاب باد و مصرف برق به حداقل ممکن می‌رسد.
برای منطقه ما کدام نوع کولر مناسب است؟
کولرهای گازی بر حسب منطقه به سه کلاس آب و هوایی معتدل (T۱)، خنک (T۲) و گرمسیری (T۳) تقسیم می‌شوند. کولرهایی که دارای کلاس آب و هوایی گرمسیری هستند در مناطق گرمسیر مانند هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار می‌گیرند.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکيج شوفاژ و آبگرمکن ديواري بوتان ايران رادياتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   

 آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی راهنمای خرید بهترین دستگاه تهویه مطبوع دیواری اسپلیت
مطلب بعدی کولر گازی کم مصرف 30000 ال جی فول دی سی اینورتر مدل NP307SK3
Print
332 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید