دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

روشن کردن کولر اسپلیت حالت سرمایش گرمایش

روشن کردن اسپلیت حالت تابستان زمستان

 

کولر گازی، چگونه دمای اتاق را به دمای مورد نظر شما می‌رساند و چه مراحلی طی می‌شود که در تابستان، فضای‌ محیط تان خنک و در زمستان، گرم می‌شود.


سیکل سرمایش کولر گازی


سیستم تهویه هوا با ارائه فرایندی که هوای گرم را از داخل اتاق بیرون بکشد و گرمای آن را از بین ببرد؛ اتاق را خنک می‌کند. به این صورت که:
مبرد گازی درون کمپرسور متراکم شده و با فشار به سمت کندانسور می‌رود. در آنجا گرما را از دست داده و تبدیل به مایع می‌شود. سپس مایع خارج شده از کندانسور از شیر انبساط عبور کرده و دچار افت فشارشدید می‌شود که در اثر این افت فشار، حالت دو فازی (مایع و گاز) به خود گرفته و به سمت ورودی اواپراتور هدایت می‌شود. در اواپراتور تحت تأثیر دمای محیط، تبخیر و دوباره تبدیل به گاز شده و بنابر این سرمای خود را به محیط یا همان سیم‌پیچ های اواپراتور پس می‌دهد. هوای اتاق با گردش فن خنک کننده (در پنل داخلی) از یک سمت پنل داخلی وارد شده و بعد از عبور از بین سیم‌پیچ های اوپراتور، سرد شده و از سمت دیگر به داخل اتاق هدایت می‌شود. مبرد تبخیر شده در اواپراتور دوباره توسط کمپرسور مکش شده و این سیکل ادامه می‌یابد.


سیکل گرمایش کولر گازی


در فصول سرد، گاز موجود در درون کمپرسور گرم می‌شود و از طریق یک شیر چهارطرفه به سمت اواپراتور هدایت می‌شود سپس در اواپراتور گرما را به سمت بیرون دستگاه و محیط انتقال می‌دهد. هوای گرم ورودی از کمپرسور به این محفظه باعث گرم شدن لوله‌ها و صفحات شده و این هوای گرم در کسری از ثانیه به محیط شما دمیده می‌شود.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی دریچه کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی مدل های مختلف کولر گازی
Print
495 رتبه بندی این مطلب:
3.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید