دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی اسپلیت


راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی

 


 ریموت کترل کولر گازی


۱- دکمه روشن/ خاموش : یکی از آسان ترین قسمت های کنترل کولر گازی محسوب می شود که با فشردن آن امکان روشن و خاموش کردن کولر را برای ما فراهم می آورد.
۲- دکمه Mode : که از آن به عنوان دکمه حالت کاری دستگاه نیز یاد می کنند یکی از اصلی ترین دکمه های موجود بر روی ریموت می باشد. زیرا دارای چهار حالت می باشد و با هر بار فشردن این دکمه حالت کولر عوض می شود. نکته ای که در این مسئله وجود دارد این است که هربار که دکمه را فشار می دهیم نشانه و یا تصویری مربوط به آن حالت با توجه به مدل کولر و یا کنترل کولر گازی و یا صفحه نمایش پنل داخلی ظاهر می شود.
Fan: هنگامی که شما این گزینه را فعال می کنید در واقع کولر را در حالت فن قرار داده اید. برای اینکه واضح تر با این مسئله آشنا شوید باید بدانید که موتور کولر در این حالت خاموش شده و فن داخلی فعال خواهد شد. اکثر افراد از این حالت در فصل بهار استفاده می کنند.
Cool: با فشردن دکمه مربوط به cool حالت سرمایش کولر فعال می شود. این حالت مخصوص فصل گرما و روزهای گرم سال می باشد.
Heat: این دکمه که با شکل خورشید بر روی دکمه در کنترل ریموت موجود می باشد، به شما میگوید که کولر را بر روی حالت تولید گرما قرار می دهد و برای فصول سرد سال میتوانید از آن استفاده کنید.
Auto: این دکمه، کولر را در وضعیت اتوماتیک قرار می دهد. شما میتوانید با تعیین دمایی خاص، کولر را همواره بر روی دمایی که شما دلتان می خواهد قرار دهید و به اتوماتیک در سرما و گرما دما به صورت خودکار تنظیم شود.

 ۳- دکمه Temp: که از آن با عنوان دکمه تنظیم درجه حرارت اتاق نیز یاد می شود برای کاهش و یا افزایش دمای اتاق مورد استفاده قرار میگیرد. این وضعیت حالتی را برای افراد فراهم می آورد که تعادل دمای بدن انسان حفظ شود.
۴- دکمه انتخاب سرعت فن در کنترل کولر گازی: با هر بار فشردن این دکمه میتوان سرعت فن را بین چهار حالت کم، متوسط، زیاد و نامنظم قرار داد.
۵- دکمه Jet Cool یا Turbo: برای اینکه کولرگازی خود را روشن و یا خاموش کنید حالت jet Cool میتواند کاربردی باشد. همچنین Turbo حالتی است که در آن اغلب مدل ها، با بیشترین قدرت خود مشغول به فعالیت هستند.
۶- دکمه Swing در کنترل کولر گازی: قبل از اینکه در رابطه با دکمه Swing توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم باید بدانید که در داخل کولرگازی پره ای وجود دارد که از آن برای تعیین ورزش باد استفاده می شود که به آن دمپر نیز گفته می شود. دکمه Swing میتواند برای روشن و خاموش کردن حرکات دمپر مورد استفاده قرار گیرد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که نحوه کار این حالت در مدل های مختلف متفاوت است به گونه ای که در برخی از کولرها دمپرها فقط قابلیت یک نوع حرکت دارند و موارد دیگر به صورت دستی انجام می شود.
۷- دکمه روشن / خاموش ساعت زمان سنج (On / Off Timer): تایمر یا زمان سنج، همانطور که از اسمش پیداست زمان روشن و خاموش شدن دستگاه با این دکمه تنظیم می شود.
۸- دکمه تنظیم زمان سنج (Time Setting): با فشردن این دکمه می توان زمانی را برای روشن و خاموش شدن دستگاه انتخاب کرد.
۹- دکمه تنظیم / توقف ساعت زمان سنج (Timer Set / Cancel): این دکمه این امکان را برای شما فراهم می آورد که زمان سنج را در حالت تنظیم و یا متوقف کردن قرار دهید.
۱۰- دکمه خاموش شدن خودکار (Sleep Mode Auto): این قابلیت برای شما فراهم می کند که دستگاه به صورت خودکار خاموش شود.
۱۱- دکمه جریان هوا در کنترل کولر گازی: هنگامی که بر روی این دکمه فشار می دهید جریان هوا، بدون اینکه سرد و گرم بودن محیط را برهم بزند هوایی تازه را به محیط خانه انتقال می دهد.
۱۲- دکمه کنترل درجه حرارت اتاق: تنها کاری که این دکمه انجام می دهد این است که درجه حرارت اتاق را کنترل می کند.
۱۳- دکمه فیلتر پلاسما: با استفاده از این دکمه در کنترل کولر گازی می توان فیلتر پلاسما را روشن و خاموش کرد .
۱۴: دکمه کنترل جهت وزش افقی: هنگامی که این دکمه را فشار می دهید شرایطی را فراهم می آورید که وزش هوا به صورت افقی صورت گیرد.
۱۵- دکمه تنظیم مجدد: قبل از اینکه ساعت ریموت را تنظیم کنید و یا بعد از اینکه باطری آن را تعویض کردید حتما باید این دکمه را فشار دهید.

 

 ریموت کترل کولر گازی اسپلیت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان

مطلب قبلی نحوه شست و شوی پنل داخلی کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی نصب و راه اندازی و جابجایی کولر گازی اسپلیت
Print
437 رتبه بندی این مطلب:
4.5

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید