دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
دلایل چکه کردن کولر گازی
Anonym
/ دسته ها: مقاله

دلایل چکه کردن کولر گازی

دلایل چکه کردن کولر گازی چیست؟

 

آیا از بخش داخلی یا بیرونی کولر گازی شما در منزل و یا محیط کارتان آب چکه می کند؟ خروج بیش از حد آب از سیستم شما یکی از نشانه های بروز مشکل است. 
با بررسی دستگاه تهویه مطبوع خود و سنجش بخش هایی از آن می توانید منبع مشکل را پیدا کنید. با وجود این که در بعضی موقعیت ها لازم است که با یک متخصص تماس بگیرید اما گاهی خودتان می توانید از پس برخی کار ها بر بیایید.
اولین کاری که باید انجام دهید آن است که دستگاهتان را خاموش کنید چرا که ممکن است آب باعث آسیب رسیدن به قسمت های الکتریکی، سیم کشی ها و خانه ی شما شود.
دومین کاری که باید انجام دهید این است که با یک شرکت خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و یاری کنند، زیرا نشت آب از کولر گازی مشکلی پیچیده تر از آن است که شما فکر می کنید .
اغلب اوقات، به دلیل فرایند رطوبت گیری هوا قطرات آب تشکیل می شوند ، اما تجمع و نشت آب مسئله ی دیگری است. دلایل مختلفی وجود دارند که باعث نشت آب می شوند و برای اینکه سیستم تهویه مطبوع شما به خوبی کار کند باید تمام آن ها بررسی شوند.

 

شکستن پمپ کندانسور


اولین قسمتی که باید آن را بررسی کنید پمپ کندانسور است چرا که ممکن است شکسته باشد. برای فهمیدن این که آیا مشکل از پمپ کندانسور است یا نه، می توانید رو ی صفحه ی کندانسور آب بریزید.
اگر پمپ به درستی کار کند باید آب اضافی را به بیرون پمپاژ کند. اگر آب اضافی را پمپاژ نکرد بررسی کنید و ببینید که آیا به پمپ برق می رسد؟ اگر به پمپ برق برسد، مشکل یا از خود کندانسور و یا از موتور آن می باشد. بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید تا مطمئن شوید مشکل از کدام قسمت است و سپس آن را تعمیر کنید.
توجه: ممکن است به دلیل عدم نصب صحیح کولر گازی ، برای مثال به دلیل تراز نبودن یا وارد آمدن فشار به دستگاه، آب بسیار زیادی از کولر گازی نشت کند.

مشاور فروش :09175956588  
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی نمایندگی کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی نصب صحیح کولر گازی
Print
971 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید