دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

تکنولوژی اینورتر کولر گازی اسپلیت

 تکنولوژی ها و ویژگی های مختلف کولر های گازی

 


تا اینجا درباره قطعات، پنل‌ها، چگونگی عملکرد و انواع کولر گازی صحبت کردیم. حالا تصمیم داریم تا ویژگی‌ها، تکنولوژی‌ها و به طور کلی چیزی که هر کولر گازی‌ را با دیگری متمایز می‌کند را بشناسیم.
• تکنولوژی اینورتر کولر گازی:
امروزه فناوری اینورتر از مهم‌ترین و پرطرفدارترین تکنولوژی های جدید در کولر های گازی است. این تکنولوژی باعث نگه داشتن دما در شرایط ایده‌آل بدون نیاز به روشن خاموش شدن های متوالی کمپرسور می‌شود؛ در نتیجه میزان مصرف انرژی را تا ۶۰% کاهش داده که صرفه‌جویی بسیاری را به همراه می‌آورد. اینورتر درسیستم های کمپرسوری به معنای دور متغیر است. به طوری که چرخش دورانی کمپرسور و سرعت آن متغیر است و بسته به دما و رطوبت تنظیمی توسط کاربر کم یا زیاد می‌شود و در زمانی که به دمای دلخواه کاربر برسد خاموش نمی‌شود، فقط دور آن کم شده و با حداقل مصرف برق کار می‌کند، سپس بسته به نیاز مجدد شروع به کار با دور بالا می کند. در سیستم اینورتر کمپرسور استارت اضافه نمی‌زند و عمل اتومات و استارت کمپرسور که علت اصلی مصرف برق زیاد است در این سیستم‌ها اتفاق نمی‌افتد. کمپرسورهای اینورتر غالبا با گاز جدیدی که سازگار با محیط زیست است کار می‌کنند و درنتیجه راندمان بالایی دارند. عیب کولر گازی های اینورتر نسبت به کولر گازی های غیراینورتر، قیمت بالاترشان است، اما با توجه به مصرف کمتر برق، با یک برآورد ساده احتمالا به این نتیجه می‌رسید که هزینه کمتر قبض‌تان، این اختلاف قیمت را جبران می‌کند.
جبران می‌کند.

 

 

 تکنولوژی اینورتر کولر گازی

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کولر گازی اسپلیت ایستاده
مطلب بعدی صرفه جویی مصرف انرژی کولر اسپلیت
Print
679 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید