دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

تمیز کردن کولر گازی اسپلیت

تمیز کردن کولر اسپلیت

 


اگر مدت زمان زیادی است که از کولر گازی خود استفاده می کنید، فکرش را هم نخواهید کرد که داخل بخش های مختلف کولر گازی به ویژه فیلترهای آن چقدر می توانند کثیف و پر از آلودگی باشند. سرویس کولر گازی باید طبق یک روال مشخص صورت گیرد، به این منظور تمام فرآیند تمیز کردن کولر گازی را به صورت مرحله به مرحله شرح می دهیم :
در مرحله اول ابتدا دستگاه خود را خاموش کرده (از قطع بودن برق دستگاه مطمئن شوید) و خیلی آرام قاب جلویی پنل داخلی دستگاه را باز کنید و فیلتر را به آرامی بردارید تا ضمن آسب ندیدن فیلتر، خاک های انباشته شده روی آن در محیط پخش نگردد
مطمئن شوید که فیلتر کولر گازی قابل تمیز شدن و شستشو باشد و یک بار مصرف نیست، که معمولا هم فیلترهای کولرها قابل شست و شو هستند.سپس برای تمیز کردن گرد و خاک از فیلتر از یک دستگاه مکنده پر قدرت مانند جارو برقی استفاده نمایید و فیلتر را با استفاده از آب گرم و مواد شوینده بشویید.

 

 

تمیز کردن کولر گازی اسپلیت


در مرحله بعدی سنسور یا حسگر قرار گرفته در پشت فیلتر‌های داخل پنل داخلی کولر گازی را تمیز می نماییم. با کمی فشار‌ می‌توانید این سنسور را خارج نموده و با یک پارچه خشک آن را تمیز کنید و سپس سر جای اول قرار دهید.سپس شست و شوی کویل های پنل داخلی را با اسپری محلول آب و مایع دستشویی شروع می کنیم.کویل ها به صورت صفحاتی هستند که در هنگام باز کردن در پنل آن‌ها را مشاهده‌ می نمایید. از آنجایی که این کویل‌ها در ارتباط مستقیم با هوای اطراف هستند، دارای تأثیر به سزایی بر عملکرد دستگاه می باشند. به همین دلیل این بخش عمدتاً چرب است برای شست و شوی آن باید از اسپری‌ها یا مایع‌های شستشوی چربی زدا استفاده نمود.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  :09175956588
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی صدای کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی انواع مختلف کولر اسپلیت
Print
662 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید