دات نت نیوک
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
شیراز، بلوار سرباز ، جنب سازمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
    • 77- 07138380670
    •   09175956588      
DF45%$gG
/ دسته ها: مقاله

تفاوت کولر گازی اسپلیت با کولر های دیگر


تفاوت کولر گازی اسپلیت با کولر های دیگر

 

اسکن هوشمند (Smart Scan)
سیستم جدید Smart Scan با فناوری پیشرفته خود، در سطح منزل یا محیطی که کولر نصب شده است، تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کرده و بر اساس آن پرتاب باد و البته میزان مصرف انرژی را کنترل می‌کند. همچنین این کولرها می‌توانند تا ۱۵ متر پرتاب باد داشته باشند.
یکی از کاربرد های جالب اسکن هوشمند در جدید ترین مدل اسپلیت ال جی بنام Next Plus، شناسایی موقعیت مکانی و فعالیت‌های کاربر می باشد، تا دمای محیط را کنترل و جهت پرتاب باد را تنظیم نماید. وقتی کاربری حضور ندارد، با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری به عمل می‌آید. همچنین در عرض مدت کوتاهی می تواند، با تولید یون‌های مثبت و منفی در محیط، به طور کامل باکتری زدایی و البته بو زدایی نمایند.
با فعال سازی حالت خواب و بهره گیری از این فناوری، هر نیم ساعت یک درجه از دمای هوا کم کرده و هر یک ساعت دو درجه به آن اضافه می‌کند. با این‌کار در طول شب نیازی به بیدار شدن و خاموش یا روشن کردن کولر نخواهید داشت و می‌توانید از هوای معتدل در تمام طول شب لذت ببرید. علاوه بر مواردی که گفته شد، فناوری اینورتر ال جی توانسته تا ۶۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کند. در صورتی که دکمه نمایشگر مصرف انرژی یک بار فشار داده شود، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده شده و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می‌شود.

 

 

تفاوت کولر گازی اسپلیت با کولر های دیگر

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  :09175956588
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی مصرف برق کولر گازی اسپلیت
مطلب بعدی فناوری اینورتر کولر گازی اسپلیت
Print
696 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید